دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب انتخاب کنیم؟

بنابراین، استفاده از نیروی انسانی برای کنترل تردد کارکنان جای خود را به یک نرمافزار و سیستم هوشمند داده است که توانایی تطبیقپذیری بالایی دارد. در دستگاه های امروزی، به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض می ­شود، از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده است، استفاده می شود. صنایع الکترونیک کرج ساعت های حضور و غیاب بعد پنجم را با قابلیت ها و امکانات ویژه به همراه خدمات و پشتیبانی آنلاین ارائه میدهد. دستگاه حضور و غیاب به کارکنان اجازه می دهد تا ساعت ورود و خروج خود را به صورت الکترونیکی و با استفاده از دستگاه کارت ساعت زنی، کامپیوتر متصل به اینترنت، دستگاه های متحرک و تلفن همراه ثبت کنند. با ما همراه باشید؛ در اینجا از تمام مواردی که باید درباره دستگاه های حضور و غیاب بدانید و نکاتی که باید در انتخاب این نرم افزار مورد توجه قرار بدهید؛ گفته می شود. از دیگر مزیت های دستگاه حضور و غیاب، مدیریت تمام نیازهای زمانی، حضور کارکنان، PTO و برنامه ریزی به روی برنامه است.

قیمت دستگاههای حضور و غیاب

یکی از مهمترین مزیت هایی که برای هر محصول از طرف شرکت تولید کننده در نظر گرفته می شود گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای آن در نظر گرفته می شود. پس از آن هزینه های ماهانه برای خدمات وجود ندارد. پس از راه انداختن آپشن ویندوز هلو به صفحه to Windows Hello روانه میشوید. از قابلیت های دیگر این دستگاه حضور و غیاب است که همه ی انتظارات یک مدیر را برای ایجاد امنیت برآورده می کند. حفظ زمان دقیق: بهترین دستگاه های حضور و غیاب کارفرمایان را مطمئن می سازد که برای زمان واقعی کار پرداخت می کنند و نه ساعت هایی که برای کار برنامه ریزی شده است. با سیستم های ابری، بیشتر خدمات از یک تا ۱۰ دلار برای هر کارمند در ماه هزینه دارد. گجت های پوشیدنی امکانات هوشمندی دارند که شما را در زندگی روزمره تان بسیار یاری می دهند.



    • عدم کارآیی در نور کم



    • محدوده مجاز اضافه کار اول وقت از ساعت 6:00 تا ساعت 8:00



    • گزارش یادداشت های ثبت شده



    • قابلیت عملیات کنترلی وحفاظتی



    • خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض



    • گزارش حاضرین و غایبین به تفکیک کلاس



    • امکان استفاده از سرویس push بر روی دستگاه ها




سیستم های حضور و غیاب از تکنولوژی GPS برای نمایش دادن موقعیت مکانی کارمندان از راه دور که با گوشی کار می کنند، استفاده می کنند. بیشتر دستگاههای حضور و غیاب امروزی بصورت ترکیبی از دو یا چند تکنولوژی رمز-کارت با اثر انگشت و تشخیص چهره به بازار عرضه می گردد که این دستگاهها گرانترین دستگاههای حضور و غیاب موجود در بازار می باشد. USB : در صورت عدم وجود ارتباط شبکه شما می توانید به صورت آفلاین اطلاعات تردد موجود در دستگاه را از طریق حافظه فلش منتقل نمایید. ابزار ثبت تردد در این دستگاهها همیشه در دسترس بوده و نیاز به ابزار جانبی اضافه ندارد. یکی دیگر از معایب بالقوه این است دستگاه حضور و غیاب کارفرمایان را متهم به مدیریت میکرو می کنند. این موارد شامل مدیریت برنامه های کارکنان و بررسی و مدیریت PTO است. گزینه های یکپارچه سازی: دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت یکپارچها اینو ببین سازی با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای دیگر مانند نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد را که از قبل استفاده می کنید داشته باشد.

همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. مکانیزم ثبت تردد در این دستگاهها استفاده از خصوصیات منحصر به فرد انسانی (اثر انگشت و خصوصیات چهره ) است که امکان تقلب در آن وجود ندارد. ” بر روی صورت فرد ایجاد می کند. فراموش کردن رمز و مفقود شدن کارت و همچنین امکان تقلب (ثبت تردد توسط فرد دیگر) از معایب این نوع دستگاهها می باشد. مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای شرکت و سازمان بسیار مهم است. این دستگاه دارای طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار است. اگر کسب و کار کوچکی دارید استفاده رایگان از این نسخه نرم افزار ساده و با سرعت بالا قطعا به شما کمک خواهد کرد. سازگاری با موبایل: از آنجایی که بسیاری از کارکنان و مدیران خارج از دفتر کار می کنند؛ دستگاهی را لازم دارید تا با دستگاه های متحرک سازگار باشد. سیستم های مبنی بر ابر هزینه های ماهیانه تکراری کمتری دارند درحالیکه برای سیستم های on-premises هزینه ی اولیه ی بیشتری باید پرداخت شود. در جستجوی ویژگی هایی هستید که یک دستگاه حضور و غیاب خوب باید داشته باشد؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۶:۳۸ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)