دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

ارتباط با دستگاه حضور وغیاب :

این ابزار نیاز همهی سازمانها و شرکتهایی است که تردد، امنیت و نظارت بر کارکرد پرسنل برایشان اهمیت دارد. در سال 1938 اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک ساخته شد .در این سیستم روز و ساعات کارکرد کارمندان به صورت افقی در یک خط به چاپ میرسید. از آنجا که ثبت دستی تردد ها و محاسبه کارکرد آنها با خطاهای بسیاری مواجه بود , نیاز به یک روش جدید با قابلیت واطمینان بالا جهت ثبت تردد پرسنل از ملزومات کار در سازمانها به شمار می آمد. البته فناوری جدید اسکن کف دست نیز به تازگی در برخی از دستگاههای حضور و غیاب جایگذاری شده است . البته حتی اگر تنها از سخت افزار ساخته شده توسط مارک های معتبر استفاده کنید هم باید به طور مرتب بروز رسانی نرم افزاری را انجام دهید. دستگاه باید پرسرعت و دارای حافظه بالا باشد وگرنه باعث صف های طولانی کارمندانی که قصد ورود یا خروج دارند می شود. در این حالت وظیفه دستگاه بجای شناسایی به تطبیق تغییر میابد که در نتیجه سرعت آن بالا تر میرود. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن با حساب کاربری که در اختیار پرسنل قرار می دهد باعث تشویق کارمندان شده و می تواند راندمان و بازده کاری آنها را بالا ببرد. دستگاه حضور غیاب فقط اثرانگشتی: شناسایی شخص توسط قرار دادن یکی از انگشتان بر روی سنسور صورت میگیرد و برای شخص با توجه به ساعت سیستم تردد ثبت میشود. اینو ببین  برای شروع کار ابتدا باید اطلاعات یکی از کارکنان را از قسمت پرسنل در تب تعاریف ثبت کنید و سپس به تنظیم قرارداد و احکام کاری برای آن پرسنل بپردازید.

  • ایجاد شماره فاکتور خودکار
  • اکنون برنامه را باز می کنید
  • ظرفیت شناسایی 1000 الی 1500 اثر انگشت
  • 3- ثبت تردد ها با تصاویر با کیفیت چهره
  • 7 - دارای سیستم عامل لینوکس
  • محدوده مجاز اضافه کار اول وقت از ساعت 6:00 تا ساعت 8:00
  • / Files/ Paliz Afzar Company/ Paliz Afzar Studio/ System درایو نصب برنامه
  • تعمیر برد اصلی انواع دستگاه حضور و غیاب

نکته: موضوعی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که دستگاه حضور و غیاب کارتی با توجه به قابلیتها و امکانات کم و نیز خطاها و مشکلاتی که دارد در سالهای اخیر کمتر مورد توجه قرار میگیرد. در نتیجه می توان به عنوان برای ذخیره داده ها مورد استفاده قرار داد. اگر دانشجو هستی و برای انجام پروژه هات با مشکل مواجه هستی یا نیاز داری یه نفر مباحثی رو بهت آموزش بده جای درستی اومدی. علاوه بر این، دستگاههای حضورغیاب بیومتریک یا اثر انگشتی نیز وارد بازار شد این نوع ساعتها در حقیقت با اسکن کردن اثر انگشت و یا سایر اعضای افراد اقدام به ثبت اطلاعات میکنند. در اواخر قرن 19 اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و "حضوروغیاب" پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. این برآمدگی ها در مقایسه با افراد دیگر متقاطع هستند که بلافاصله شخص شناخته می شود.

قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. آیا بین یک دستگاه حضور و غیاب معمولی و یک دستگاه حضور و غیاب تفاوتی وجود دارد؟ برای استفاده از این دستگاه به هر یک از کارمندان کارتی داده میشود که دارای یک بارکد یکتا ست. این دستگاه حضور و غیاب برای سازمانها و شرکتها به علت تعریف حدود 3000 اثر انگشت و کارت مناسب است. رابط کاربری ساده اجازه میدهد تا کاربران به راحتی با دستگاه تعامل نمایند. از طرف دیگر خطای منفی زمانی رخ میدهد که عامل در تشخیص چهره ناموفق باشد که این خود ریشه در پایین بودن میزان تشخیص خواهد بود. با اینکه این شیوه کار شما را بسیار راحت می کند ولی کارایی آن بستگی شدیدی به این دارد که نرم افزار مورد نظر از چه میزان امنیتی برخوردار است. این ویژگیهای میتوانند هم به صورت مستقل و هم در شبکه مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه انگشتی حضور و غیاب

و به عنوان یک راه حل کامل برای مدیریت زمان و وظایف در اختیار مدیران قرار میگیرد. اما برای بازکردن قفل دستگاه از آن استفاده نمی شد. دستگاه حضور و غیاب جایگزین سیستم سنتی کارتکس و سیستم دستی ساعت زدن کارمندان شد. اسکنر اثر انگشت اغلب به عنوان یک جایگزین ساعت های زمانی به کار می رود . انواع دیگری از اندازه گیری های بیومتریک جایگزین از جمله بیومتریک تایپ کردن وجود دارد. امکان لو رفتن مانند کد یا رمز در آن وجود ندارد. این نوع از پسوردها امکان حدس زدن پسورد ها را به شدت افزایش می دهند. سیستمهای حضور و غیاب میتوانند نقش مکملی و مهمی در مدیریت کارکنان داشته باشند و بسیاری از مدیران تمایل دارند که از نرمافزار حضور و غیاب به نحو احسنت بهره ببرند. کارخانه مینی سیمان , تولید سنگ خط سنگ شکن اخبار مرتبط هزینهتن در ساعت سنگ شکن . کارخانه سنگ شکن در هند, شکن اول 2،300 تن در ساعت و سنگ شکن دوم 2800 خرد کردن گیاه غربالگری.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۲:۴۲ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)