دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

10 نکته کلیدی برای خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب ؟

قطعات دستگاه کباب ساز خانگی شاندرمن به راحتی قابل جداسازی هستند و به خوبی شسته می شوند. آدام هاروی، دانشجوی دانشگاه نیویورک کشف کرده که با اجرای برخی طرح های تیره در اطراف چشم ها و روی گونه می توان به خوبی این کار را انجام داد. امروزه صاحبان کسب و کار در سراسر جهان شروع به جایگزینی سیستم های حضور و غیاب قدیمی خود با سیستم های بیومتریک می نمایند. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. کارت خوان بدون تماس از نوع ۱۲۵KHZ می باشد. عملکرد دستگاه کارت خوان بدون تماس به این صورت است که هنگامی که کارت RFID ثبت شده در سیستم و متناظر با کاربر در مقابل دستگاه قرار می گیرد، کاربر شناسایی خواهد شد. اگر با تشخیص چهره در ویندوز 10 مشکل دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم! اگر نیاز داری وب سایتت بهینه بشه کافیه که درخواستش رو توی پارسکدرز ثبت کنی. گزارش گیری از طریق وب سایت،اثرانگشت وکارتخوان،امکان ارتباط با کامپیوتر توسط شبکه، USB,WIFI,GPRS ریال،خاموش کردن لامپ های اتاقرا دارا می باشد.

 

از طرف دیگر سیستم های داخلی بر روی سرورهای کسب و کار شما ذخیره می گردند. دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین راه حل های امنیتی مبتنی بر فناوری هستند که با شناخت ویژگی های صورت ، امنیت در محل کار را فراهم می آورند. در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و یا اثر انگشت بر خلاف سیستم های مبتنی بر کارت، کارمندان نمی توانند به جای شخصی دیگر وارد و یا خارج شوند. در این مقاله، شیوه مبتنی برالگوریتم ژنتیک (GA) برای تشخیص چهره پیشنهاد شده است. تصاویر صورت با وضوح بالا، اسکن چهره سه بعدی و تصاویر عنبیه چشم در آزمایشات مورد استفاده قرار گرفت. در یک شیفت می توان ساعت استراحت مثلا برای ناهار و نماز در نظر گرفت. با استفاده از بخش بازه کاری می توانید الگوی کاری مورد نظر خود را طراحی نموده و پیش نمایش آن را مشاهده نمایید. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. می باشد. در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است .



    • گزارش های متنوع (خروجی PDF, TXT,Excel و …)



    • 0 الی 45 درجه سانتیگراد



    • محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



    • کاهش هشدار های نادرست



    • تعیین رطوبت نهایی مورد دلخواه



    • چینش خودکار در صفحه

 



این دستگاه ها شامل : دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و حضور و غیاب اثر انگشتی می باشد. هزینه سیستم های داخلی حضورغیاب شامل خرید نرم افزار، نصب، خرید سرور و تجهیزات جانبی دیگر است و شما دیگر لازم نیست به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت نمایید. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . ویگند ورودی، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. همین کارمندان وظیفهشناس عزیز، راههایی هم برای دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیدا کردهاند. این فناوری میتواند اثر انگشت انگشتان خشک، انگشت کثیف، انگشت مرطوب و انگشتهای زخمی را بگیرد و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند. امروزه بسیاری از شرکت های فناوری از جمله اپل، سامسونگ و گوگل برای احراز هویت، احراز هویت بیومتریک همراه با سخت افزار خود را انتخاب کرده اند. ویژگی سیخ های به دست آمده از این دستگاه، یکدست بودن و شکیل بودن آن است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصمیمگیری هویت شخص را که بر اساس نتیجه مقایسه ماژول طبقهبندی بوده است را تأیید میکند. نکته هشتم -برای بعضی از افراد شکل و ظاهر دستگاه و شکیل بودن آن مهم است.

نکته دوم - ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. نکته دهم-یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب در نظر بگیرد،گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش و نحوه پشتیبانی شرکت فروشنده است؟ لذا پس از مدتی دستگاه از تکنولوژی روز دنیا عقب میماند و نمیتواند نیازهای مشتری را برآورده کند و خدمات لازم را به آنها ارائه دهد. 14. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «شنبه» را انتخاب نمایید. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. نکته اول - اگر بدنبال یک دستگاه ارزان قیمت می گردید. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد.

نکته ششم-در باره نرم افزار حضور و غیاب با دقت بیشتری بررسی کنید. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. اما در صورت استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون حضور و غیاب می­ توان به وضعیت لحظه ای تردد تسلط داشت. این سیستم حضور و غیاب دارای حافظه ی ثبت تردد نامحدود با درگاههای ETHERNET و USB و تغذیه با POE و باطری داخلی و استفاده از کارت SD و امکان پخش صدا میباشد. با توجه به قیمت بالای پرینترهای چاپ کارت امکان خرید برای کلیه ارگانها, سازمانها و شرکتها وجود ندارد چرا که هم تعداد محدود کارتهای مورد نیاز و همچنین قیمت بالای پرینتر این امر را غیر اقتصادی نموده است. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۲۴ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)