دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن

والدین می توانند با در اختیار داشتن نرم افزار اندروید گوشی اولیاء علاوه بر دریافت روزانه گزارشات حضور و غیاب فرزندانشان، نمرات آنها را در دروس مختلف مشاهده نمایند. در سیستم حضور و غیاب از یک نرم افزار استفاده می شود که قدرت عملکردی سیستم را بالا می برد. در سال ۱۸۸۸ نوع دیگری از دستگاه حضور و غیاب توسط دکتر الکساندر دی اختراع شد که به دستگاه حضور و غیاب دی شهرت یافت. در نوامبر ۱۸۸۸ ویلارد باندی، جواهر فروش اهل آبرن نیویورک، دستگاه سیستم حضور وغیاب کلید و نوار (کاغذی) را اختراع نمود. عامل دقت را می­توان به دو بخش دیگر تقسیم نمود : یکی ملاحظات امنیتی و دیگری صحت گزارش­ دهی. در مناطقی که امنیت ترددها از اهمیت بالایی برخوردار است، می توان از ترکیب روشهای ذکر شده استفاده نمود. باوجوداینکه استفاده از برگه آسان است، اما ممکن است مشکلاتی در مورد خواندن یا نوشتن مطالب داشته باشید، یا دفترچه آسیب ببیند یا حتی احتمال خطای انسانی نیز وجود دارد. در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شما همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارید. مهمترین راهحل ممکن که در حال حاضر نیز استفاده میشود، استفاده از سیستم حضور و غیاب است که تردد لحظهای کارکنان را ثبت میکند و امکان اشتباه را کاهش میدهد. از طرفی کارمندی که ببینید بایت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از حساب او کم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند.

و با استفاده از HTML و کد CSS طراحی شده است.

 

البته عمر این سیستم ها کم بود و سریعا بهبود یافتند. حالا به گفت و گو کم تر اعتنا نشان میداد. توجه کنید در این طراحی ساده هیچگونه ترافیکی نمی تواند از شبکه عمومی به شبکه خصوصی وارد شود. و با استفاده از HTML و کد CSS طراحی شده است. پیادهسازی مشخصات بایومتریک بر زمینه نرمافزار حضور و غیاب برای کاهش تلفات اطرافیان و همچنین جلوگیری از سرقت زمان ضروری است؛ به همین دلیل قطعاً استفاده از آن را امتحان کنید. دلیل اصلی آن است که تصاویر کاملا صاف و دو بعدی از چهره برخی المانهای مهم که باعث منحصر به فرد بودن صورت افراد میشود را از بین میبرد. استفاده از سیستمهای حضور و غیاب میتواند مزایای بسیاری داشته باشد که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت. بدین منظور، همانطور که در شکل 14- بالا نشان داده شده است، ساعت شروع موظفی در روزکاری «یکم» از 19:00 شروع شده و بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت 23:59 به پایان می رسد.



    • دستگاه حضور و غیاب TTA-28306



    • قابلیت شناسایی اثر انگشت و PIN



    • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 12:00 تا ساعت 18:00



    • کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    • 6- امکان تجهیز سامانه به انواع درب باز کن و راهبند

 



در پارکینگ های عمومی و تجاری، بجث دریافت هزینه بابت پارک خودروها مد نظر است، اما در پارکینگهای اختصاصی مانند پارکینگ آپارتمانها و بخصوص ادارات و شرکتها، مجوز دسترسی و تردد مورد توجه قرار می گیرد. در این روش نیازی به استفاده از ابزارهایی مانند کارت و تگ توسط مالک خودرو نمی باشد و تشخیص پلاک خودروها توسط دوربین مخصوصی که در درب ورودی و خروجی نصب شده است، صورت می گیرد. از طرفی اعلام برنامه کاری به کمک آنها باعث میشود حجم کاری سایر قسمتها کمتر شده و زمان کمتری از کارکنان بخش اداری هدر رود. سیستم حضور و غیاب راهکاری است که برای ثبت و ضبط زمان تردد کارکنان یک موسسه استفاده میشود. اما چه راهکاری برای مقابله با این معضل و مشکلات آنها وجود دارد. اما برای تشخیص هویت از روی چهره برخی عوامل مانند ریش و سبیل، عینک و زاویه تابش نور، کار را دشوار میکنند.

شیوه ثبت حضور و غیاب در کاغذ یا دفتر مخصوص اینو ببین  سنتی بوده و در حال حاضر کمتر استفاده میشوند، اما استفاده از نرمافزار حضور و غیاب از فراگیری بیشتری برخوردار است و در اکثر سازمانها به کار گرفته میشود. اینکار معمولا از طریق یک برنامه موبایلی یا یک تماس تلفنی در سیستم انجام میشود. مدیریت حضور و غیاب به شیوههای مختلفی انجام میشود و هر کدام از مزایا و معایب خاصی برخوردار است. استفاده از نرمافزارهای حضور و غیاب باعث میشود که زمان تردد کارکنان بهصورت پایگاه دادهای ثبت شود و پاسخگویی بخش اداری نیز بهتر شود. خریدنرمافزار حضور و غیاب و شناسایی مشخصات آنها کار نسبتاً مشکلی است و بهتر است با یک کارشناس مجرب مشورت داشته باشید. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

ب

 

اداره حفاظت مرزی آمریکا نیز از چهره افرادی که به فرودگاه ها رفت و آمد می کنند عکس گرفته و از آن ها برای سیستم تشخیص چهره خود استفاده می کند. همچنین این اطمینان برای کارمندان حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. مشخصات بایومتریک را میتوان برای پیگیری حضور و غیاب کارکنان، اطمینان از ایمنی آنها، حداکثر پاسخگویی و افزایش خدمات مشتریان شرکت مورد استفاده قرار داد. قبل از خرید یک نرمافزار حضور و غیاب، تنظیمات و نحوه دریافت مشخصات بایومتریک آن را بررسی کنید. گزینههای متعددی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها میتوانند به شکل خاصی از مشخصات بایومتریک بهره ببرند. تحقیقات آناتومیک "مالپیگی " دارای اهمیت ویژه ای است بنحوی که یکی از لایه های دست با نام وی Stratum " " به ثبت رسیده است. همانطور که در مقاله کنترل تردد عنوان شد، سیستم کنترل تردد مجموعه ای از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری است که برای مدیریت و کنترل تردد افراد و وسایل نقلیه در یک منطقه به کار میرود. از سال ۱۹۱۱ برای تولید انبوه از ماشین آلات شرکت بین المللی کسب و کار که امروزه با نام آی بی ام از آن یاد میشود استفاده شد.

اما گاهی اوقات مشکلاتی مانند بیماری، ترافیک یا مشکلات روزمره باعث میشود که آنها یا اصلاً به محل کار خود مراجعه نکنند و یا با تأخیر برسند. میزان کار مفید و موفقیت کارکنان یک شرکت در کار بستگی به علاقه مندی آنان به شرکت و اهداف آن دارد. همانطور که در بخش بالا اشاره شد قیمت دستگاه حضور و غیاب برای بهره مندی از ویژگی های اتوماسیون مدیریت حضور و غیاب ، متناسب با کارایی و کیفیت آن ارزیابی می شود . این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده ، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند ، میزان کارایی ، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید. کاربران و مشتریان دیجیکالا میتوانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجیکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. اگر هر کدام از خصوصیات فوقالذکر در یک نرمافزار حضور و غیاب وجود داشته باشد، مدیران کسبوکار میتوانند اطمینان داشته باشند که کارکنان در یک محیط امن قرار دارند و به انجام وظیفه خود اهمیت میدهند. از نتایج به دست آمده در اعتبار سنجی می توان نتیجه گرفت که پروژه با موفقیت انجام شده است. این امکر باعث جذابیت پروژه افزایش نظم در مدارس شده است که پروژه هوشمندسازی مدارس را به معنای واقعی به مرحله اجرا در آورده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۶:۱۳ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)