دستگاه حضور و غياب دستگاه حضور و غياب .

دستگاه حضور و غياب

كدام دستگاه حضور و غياب بهتر است؟

اين به اين معني است كه شما پس از اطمينان از انجام صحيح پروژه خود وجه را آزاد خواهيد كرد. 4- منابع تست زني: بهترين منابع براي تست زني تست هاي كنكورهاي سراسري و آزاد كنكورهاي اخير است. اين دسته از داوطلبان تنها اجازه دارند برخي از مباحث خاص را حذف و نخوانند اما حتما مباحث تست خيز و مهم يك درس را بايد بخوانند . برخي داوطلبان در پاسخگويي به تست ها سرعت زيادي دارند و هميشه مي گويند كه وقت اضافه هم مي آورم! سرعت تشخيص اين دستگاه كمتر از يك ثانيه است و دستگاه مي تواند هزار چهره و ده هزار كارت را در حافظه خود نگه دارد. دستگاههاي ورود و خروج ميتواند به صورت انگشتي - كارتي و يا كد عبور باشد يك سري از دستگاههاي حضور و غياب هم داراي دوربين ميباشند كه بر اساس تشخيص چهره ورود و خروج افراد را ثبت ميكند . در بخش داشبور اين برنامه مي توان نماي فوري از درخواست ها براي مرخصي و كاركنان در حال اضافه كاري يا نزديك به زمان اضافه كاري را مشاهده كرد. مثلا شما در بخش فروش سه نفر پرسنل داريد كه در گروه فروش قرار مي گيرند. هشتمين قسمت در منو دستگاه ، بخش جستجوي حضور مي باشد . بي كسم… دلت مياد بري منو تنها بزاري؟



    • امكان تعريف كدهاي مجزا براي كارت, اثر انگشت و چهره



    • چاپ انواع باركد



    • به بخش Settings برويد



    • مجهز به حسگر نوري ضد خش براي شناسايي اثر انگشت



    • سيستم توزين و بچينگ



    • گزينه General را انتخاب كنيد




براي كاهش درد در صورت درخواست مراجعين براي ايجاد اطمينان بيشتر، ۴۵ دقيقه پيش از تابش ليزر، از كرم بي حسي موضعي هم استفاده مي شود. گفته ميشود كه درمان جايگزيني هورمون، علائم يائسگي را درمان مي-كند؛ با اين حال، اين درمان هنوز هم بحثآفرين است. نرمافزار تشخيص چهرهي غول تجارت الكترونيك بهنام Rekognition شناخته ميشود كه ابزارهاي متنوعي را با هدف شناسايي، تحليل و تشخيص چهره در عكس و فيلم عرضه ميكند. اين تكنيك با نام تجزيه و تحليل بافت پوست ، خطوط ، الگوهاي و لكه هاي منحصر به فرد در پوست فرد را به يك فضاي رياضي تبديل مي كند و توسط آن چهره را تشخيص مي دهد. سلام. وقت بخير. ببخشيد من جوابارو توي اكسل كپي كردم اما ناخواناست و حالا براي تحليل آماري نيازشون دارم. حالا چرا ميخواي؛ باباتو جا بذاري؟ حالا در بند عميق مسئله هستيم. در اين مقاله روش پيادهسازي مقدماتي تشخيص چهره را به طور كامل توضيح ميدهيم كه شامل ابزارهاي طبقهبندي آبشاري، پنجرههاي HOG، و CNN-هاي يادگيري عميق ميشود.

 

گفته ميشود تركيب كوهوش سياه و دمنوش گياه پنجانگشت، نتيجهي بهتري به شما ميدهد.  موقعيت و حدود چهره يا چهره ها، در تصويري كه داراي اشياء و زمينه هاي مختلف است، مشخص ميشود . چقدر تست بزنيم , اين حرف را بر اين اساس مي گوييم كه نمي توان داوطلبي را يافت كه هيچ مبحثي را نخوانده و يا در ذهنش ندارد. چقدر تست بزنيم , لذا چقدر تست زدن براي موفقيت در كنكور بسيار تعيين كننده خواهد بود و بايد جدي گرفته شود. البته اين تذكر را بايد در اينجا مجددا تكرار كنيم كه هيچ داوطلبي حق ندارد كتابي را كامل كنار بگذارد و از كنكور حذف كند ! اين ابزار با دسترسي به اطلاعات قبلي و جاري حضور و غياب و زمان را رديابي مي كند. با سامانه حضور و غياب تنها با چند كليك به گزارش هاي دقيق ساعت كار، غيبت، اضافه كاري دسترسي خواهيد داشت. استرس، اضطراب، ترس و معمولا امروز و فردا كردن هاي بيشتر به دنبال خواهد داشت. چون كه ضمير ناخودآگاه شما مي داند كه داريد امروز و فردا مي كنيد.

كمك مي كند حقوق پرداخت شده يا پرداخت نشده براي ساعات كاري مثل مرخصي يا تعطيلات را به راحتي مشخص كنيد. پارسكدرز علاوه بر داشتن نماد اعتماد دو ستاره با استفاده از سيستم مالي گروگذاري وجه، امنيت مالي طرفين را تضمين مي كند. سيستم هاي دستي مبتني بر كاغذ بودند كه زمان هاي ورود و خروج پرسنل بر روي كاغذ چاپ مي شد. كارمندان مي توانند به راحتي زمان ورود و خروج خود را اعلام كنند و تغييرات ناهنگام مثل بيمار شدن كارمند ديگر را گزرش دهند. شركت پارس تردد ارائه دهنده انواع دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي ، چهره و كارتي … ملاك ديگر انتخاب، خريد دستگاه حضور و غياب با كيفيت و قيمت مناسب است. … نوع دستگاه حضور و غياب كارتي و دستگاه حضور و عياب تشخيص چهره و بيومتريك( اثر انگشت و چهره و مردمك … بدليل اينكه ممكن است كارت تردد هر شخصي توسط شخص ديگري در دستگاه ثبت گردد.

❇ اتوماسيون اداري: اتوماسيون اداري يك سيستم اطلاعاتي مبتني بر كامپيوتر است كه وظيفه ي جمع آوري، ذخيره و توزيع مستندات، پيام هاي الكترونيك و … را بين افراد يك سازمان بر عهده دارد. يك دستگاه مبتني بر اثر انگشت پرسنل را با تطبيق الگوي اثر انگشت وي با اثر انگشتهاي ثبت شده در پايگاه داده شناسايي خواهد كرد. نحوه ثبت تردد: اثر انگشت,كارت. درخواستت رو ثبت كن و پيشنهاد دريافت كن! دريافت هشدار اين اپ براي مديريت منابع انساني بسيار مناسب است. اين از اون نرم افزار هايي هست كه ما هم با پايين ترين قيمت ميديم خدمتتون هم بقيه شركتها اين يكي رو ندارن . سازمان HMRC و بانكها هم از تشخيص بلندگويي براي تائيد هويت افراد استفاده ميكنند و كاربرد آن رو به گسترش است. مترجمان ماهري در پارسكدرز فعاليت دارند كه هم ترجمه عمومي انجام ميدن و هم ترجمه تخصصي. توي پارسكدرز مجرياني وجود دارند كه سفارش هاي تايپ رو با قيمتي رقابتي انجام ميدن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۲:۴۷ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

10 نكته كليدي براي خريد بهترين دستگاه حضور و غياب ؟

قطعات دستگاه كباب ساز خانگي شاندرمن به راحتي قابل جداسازي هستند و به خوبي شسته مي شوند. آدام هاروي، دانشجوي دانشگاه نيويورك كشف كرده كه با اجراي برخي طرح هاي تيره در اطراف چشم ها و روي گونه مي توان به خوبي اين كار را انجام داد. امروزه صاحبان كسب و كار در سراسر جهان شروع به جايگزيني سيستم هاي حضور و غياب قديمي خود با سيستم هاي بيومتريك مي نمايند. موفقيت در كنكور در همين استفاده از زمان هاي كوتاه براي يادگيري شروع مي شود. كارت خوان بدون تماس از نوع ۱۲۵KHZ مي باشد. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامي كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار مي گيرد، كاربر شناسايي خواهد شد. اگر با تشخيص چهره در ويندوز 10 مشكل داريد، در ادامه با ما همراه باشيد تا اين مشكل را حل كنيم! اگر نياز داري وب سايتت بهينه بشه كافيه كه درخواستش رو توي پارسكدرز ثبت كني. گزارش گيري از طريق وب سايت،اثرانگشت وكارتخوان،امكان ارتباط با كامپيوتر توسط شبكه، USB,WIFI,GPRS ريال،خاموش كردن لامپ هاي اتاقرا دارا مي باشد.

 

از طرف ديگر سيستم هاي داخلي بر روي سرورهاي كسب و كار شما ذخيره مي گردند. دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره جديدترين راه حل هاي امنيتي مبتني بر فناوري هستند كه با شناخت ويژگي هاي صورت ، امنيت در محل كار را فراهم مي آورند. در دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و يا اثر انگشت بر خلاف سيستم هاي مبتني بر كارت، كارمندان نمي توانند به جاي شخصي ديگر وارد و يا خارج شوند. در اين مقاله، شيوه مبتني برالگوريتم ژنتيك (GA) براي تشخيص چهره پيشنهاد شده است. تصاوير صورت با وضوح بالا، اسكن چهره سه بعدي و تصاوير عنبيه چشم در آزمايشات مورد استفاده قرار گرفت. در يك شيفت مي توان ساعت استراحت مثلا براي ناهار و نماز در نظر گرفت. با استفاده از بخش بازه كاري مي توانيد الگوي كاري مورد نظر خود را طراحي نموده و پيش نمايش آن را مشاهده نماييد. ساعت حضور و غياب اثر انگشتي: اين دستگاهها از سه طريق اثر انگشت، كد و كارت شناسايي را انجام ميدهند. مي باشد. در اين دستگاه، ثبت تردد از طريق اثر انگشت، كارت و رمز عبور انجام مي شود و به دليل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماكن پر تردد است .



    • گزارش هاي متنوع (خروجي PDF, TXT,Excel و …)



    • 0 الي 45 درجه سانتيگراد



    • محاسبه دقيق حقوق و دستمزد در كمترين زمان ممكن



    • كاهش هشدار هاي نادرست



    • تعيين رطوبت نهايي مورد دلخواه



    • چينش خودكار در صفحه

 



اين دستگاه ها شامل : دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و حضور و غياب اثر انگشتي مي باشد. هزينه سيستم هاي داخلي حضورغياب شامل خريد نرم افزار، نصب، خريد سرور و تجهيزات جانبي ديگر است و شما ديگر لازم نيست به صورت ماهانه هزينه اي پرداخت نماييد. شما ميتوانيد نرم افزار ساعت كارت زني آراز را از اين صفحه دانلود كنيد . ويگند ورودي، امكان اتصال به آنتن دور برد يا كارت ريدر را فراهم مي كند. همين كارمندان وظيفهشناس عزيز، راههايي هم براي دور زدن دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي پيدا كردهاند. اين فناوري ميتواند اثر انگشت انگشتان خشك، انگشت كثيف، انگشت مرطوب و انگشتهاي زخمي را بگيرد و تصاوير با كيفيت بالا توليد كند. امروزه بسياري از شركت هاي فناوري از جمله اپل، سامسونگ و گوگل براي احراز هويت، احراز هويت بيومتريك همراه با سخت افزار خود را انتخاب كرده اند. ويژگي سيخ هاي به دست آمده از اين دستگاه، يكدست بودن و شكيل بودن آن است. و درصورت مثبت بودن جواب ماژول تصميمگيري هويت شخص را كه بر اساس نتيجه مقايسه ماژول طبقهبندي بوده است را تأييد ميكند. نكته هشتم -براي بعضي از افراد شكل و ظاهر دستگاه و شكيل بودن آن مهم است.

نكته دوم - ظرفيت حافظه دستگاه مورد مهم ديگري است كه بايد در نظر بگيريد. نكته دهم-يكي از مهمترين نكاتي كه بايد هنگام انتخاب و خريد دستگاه حضور و غياب در نظر بگيرد،گارانتي دستگاه و خدمات پس از فروش و نحوه پشتيباني شركت فروشنده است؟ لذا پس از مدتي دستگاه از تكنولوژي روز دنيا عقب ميماند و نميتواند نيازهاي مشتري را برآورده كند و خدمات لازم را به آنها ارائه دهد. 14. در اين فرم، از ليست روزهاي هفته، روز «شنبه» را انتخاب نماييد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهاي كاري ثبت تردد كنند، تعداد ترددهاي ثبت شده در يك روز حداقل 1000 تردد (حداقل يك ورود و يك خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. نكته اول - اگر بدنبال يك دستگاه ارزان قيمت مي گرديد. در ادامه تصوير به سلولهاي 8 در 8 تقسيم ميشود تا يك بازنمايي فشرده ايجاد شود و HOG در برابر نويز مقاومت بيشتري بيابد.

نكته ششم-در باره نرم افزار حضور و غياب با دقت بيشتري بررسي كنيد. اين دستگاه ها هزينه خريد و تعميرات بيشتري نسبت به دستگاه هاي رمزي و كارتي دارند. همچنين اين دستگاه مجهز به باتري پشتيبان است كه در زمان نوسانات برق، مي توان از آن استفاده كرد. اما در صورت استفاده از نسخه موبايل اتوماسيون حضور و غياب مي­ توان به وضعيت لحظه اي تردد تسلط داشت. اين سيستم حضور و غياب داراي حافظه ي ثبت تردد نامحدود با درگاههاي ETHERNET و USB و تغذيه با POE و باطري داخلي و استفاده از كارت SD و امكان پخش صدا ميباشد. با توجه به قيمت بالاي پرينترهاي چاپ كارت امكان خريد براي كليه ارگانها, سازمانها و شركتها وجود ندارد چرا كه هم تعداد محدود كارتهاي مورد نياز و همچنين قيمت بالاي پرينتر اين امر را غير اقتصادي نموده است. اين امر موجب صرفه جويي در زمان و همچنين به حداقل رساندن بيماري هاي گسترش يافته به علت تماس فيزيكي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۲۴ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

نرم افزار حضور و غياب تحت وب چيست؟

ليست قيمت محصولات علف زن برقي ( داس برقي ) به همراه قيمت خريد و فروش علف زن برقي ( داس برقي ) در فروشگاه اينترنتي ايران بوش نمايندگي رسمي بوش و متابو. شركت حساب تدارك پارسيان نماينده رسمي فروش دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالي باشه 24 ساعت حساب ميكنه . در ادامه اين دستگاه ها اطلاعات را در حافظه اي ذخيره مي كنند و در زمان هاي خاص گزارش گيري، از اطلاعات جمع آوري شده گزارش سازماندهي شده و كاملي ارائه مي دهند. دستگاه ارزان قيمت قبلي، جز دستگاههاي وارداتي و ارزان بوده، و مدتي است كه شركت وارد كنندهي آن به كلي جمع شده است. • تمايز: هر دو نفر بايد به اندازه كافي ا ز نظر آن مشخصه بيومتريكي تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را براي كليه پرسنل بايد تكرار نماييد. لذا براي تهيهي دستگاه حضور و غياب نبايد به دنبال ارزانترين دستگاه باشيد بلكه بايد دستگاهي را پيدا كنيد كه خدمات مطلوب و مورد نياز شما را ارائه دهد. اين دستگاه ها در قرن بيستم بسيار رواج پيدا كردند . تيغه هاي دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زني ماشين گام هاي موفقي در عرضه. علف تراش موتوري 4 كاره دوو نوع موتور تك سيلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت تركيبي بنزين و روغن.

علف زن برقي بوش داراي تيغ كنافي مي باشد اين نوع تيغه براي جاهايي كه به غير از علف سنگ نيز موجود است و اگر تيغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش هاي پشتي به ادامه مطلب مراجعه نماييد. … فروش ويژه دستگاه علف تراش و يونجه چين دوشي و كوله پشتي KNC كره اي در سايت فروشگاه . همچنين براي استفاده از آن نياز به ابزار و تكنولوژي هاي پيچيده اي نباشد و هزينه زيادي را به سازمان تحميل نكند. آزمايش Welsh يك چالش ديگر هم براي سيستمهاي تشخيص چهره شناسايي كرد و آن هم افرادي هستند كه شبيه افراد زيادي به نظر ميرسند. اين ليزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا براي نواحي تيره و پوست گندمي و تيره طراحي شده است. ⚡ قدرت بالا و كيفيت بي نظير از مزيت هاي اين دستگاه ها است. يك نوع ديگر از دستگاه ها نيز وجود دارد كه داراي حداقل دو نوع از اين روش هاي تشخيص (مثلا تشخيص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امكان استفاده از دستگاههاي كارتخوان و اثر انگشتي جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شكن چند تن در هر, و تهيه آسفالت با استفاده از روش هاي, در ظرفيت هاياليتن . استفاده از دستگاه هاي سنگ شكنتن در سا% تن در ساعت سنگ شكن استفاده مي شود قيمت. دوربين هاي مادون قرمز مي توانند سيگنال هاي تصويري واضحي در طول روز و شب و حتي شرايط هوايي نامناسب مانند مه¬آلودگي تهيه كنند. شركت آمريكايي Vuzix با يك شركت اماراتي به نام NNTC شروع به همكاري كرده تا عينك هوشمند تشخيص چهره را توليد كنند. سيستم هاي حضور و غياب ميتوانند با ثبت دقيق زمانهاي تردد و كاهش خطاي انساني حس اعتماد را در مديران و پرسنل ايجاد كنند. مديران مي توانند هشدارهاي اضافه كاري و يادآوري كاركنان را براي بهبود حضور تنظيم كنند. دوربين هاي هوشمند و دوربين هاي امنيتي به خوبي توانسته اند جايگاه مناسبي در عصر امروز پيدا كنند. كه شما ميتوانيد با يك سرچ ساده در اينترنت، به روشهاي جعل آن دست پيدا كنيد.

  1. گزارشگيري آنلاين از محاسبات كاركرد
  2. سيستمي شدن فرآيندهاي ثبت ماموريت و مرخصي كاركنان
  3. تعداد افراد بيشتري را پوشش ميدهد،
  4. ارتباط از طريق شبكه TCP/IP و پورت سريال
  5. گزارش كاركرد ماهانه فردي و گروهي

27 فوريه 2016 … دستگاه علف زن 4 كاره TimberTech AKS52 از طراحي بسيار حرفه اي و … بنابراين مي توانيد آن را با قيمت مناسبي سفارش داده و مورد استفاده قرار دهيد. اين دستگاه كنترل تردد با يك طراحي فوق العاده و ظاهري حرفه اي داراي قفل كنترل، هشدار، دكمه خروج و سنسور در مي باشد. … اين دستگاه با دسته اي كه از روكش پلاستيكي پوشش دهي شده به منظور راحتي بيشتر كاربر به طور ارگونوميك طراحي شده كه ايجاد … قيمت: 660,000 تومان. تحقيقات آناتوميك "مالپيگي " داراي اهميت ويژه اي است بنحوي كه يكي از لايه هاي دست با نام وي Stratum Malpighi" " به ثبت رسيده است. سامسونگ در گلكسي S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهاي اولتراسونيك دست و پنجه نرم مي كند. همچنين در اين نرم افزار كليه ترددهاي ماهانه و كاركرد پرسنل نيز با دقت كامل انجام مي شود و داراي امكان محاسبه و گزارش گيري از عملكرد ماهانه كاركنان نيز مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۴۵ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

دانلود فايل ورد دفتر حضور و غياب كادر اداري آموزشگاه

قبل از خريد با مشاورين و كارشناسان فروش ما تماس حاصل فرماييد. با بردن موس بر روي دكمه ذره بين راهنمايي در خصوص ترتيب ستون ها به نمايش گذاشته مي شود و با كليك بر روي ان امكان انتخاب فايل كه در مرحله قبل آماده سازي شده است، فراهم مي شود. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازني داراي دقت بالاتري است، فاصله دست و اسكنر ميتواند بيشتر باشد، و بر روي فلز و شيشه نيز داراي عملكرد دقيقي است. نسل جديد حسگرهاي اثر انگشت حسگرهاي پليمري يا سنسور هاي LE مي باشند. فناوري سنسور اثر انگشت: كه در حال حاضر سنسورهاي اثر انگشت نوري و سنسورهاي نسل پيشرفته پليمري وجود دارد. اين سنسور از قابليت شناسايي اثرانگشت 3D به جاي قابليت 2D استفاده مي كند. ۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار كارت در اين مدل قابل ذخيرهسازي هستند. دستگاه ST-Shine حضور و غياب با تكنولوِژي اثرانگشت و كارتخوان بدون تماس.

و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. چگونه جهت خريد و يا كارشناسي با دياكالا تماس بگيرم؟ را ثبت نمايند، در سازمان هاي بزرگ ثبت ورود و خروج كارمندان بدون دستگاه حضور و غياب كار دشواريست و لزوم وجود دستگاهي جهت كنترل تردد پرسنل امري ضروري براي افزايش امنيت و مديريت آسان محسوب مي شود. دستگاه RF620 دستگاهي است كه از يك پردازنده بسيار قوي بهره مي برد. احتمال ميرود كه سال بعد اين تكنولوژي در المپيك توكيو بسيار پركاربرد خواهد بود. به همين خاطر اين محصول از جديدترين و پيشرفته ترين تكنولوژي ها براي شناسايي برخوردار است. نوع شناسايي و تعداد آن نيز كه بر اساس كارت، كد و چهره و اثر انگشت باشد نيز روي قيمت دستگاه موثر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۱:۵۵ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

نرم افزار حضور غياب جهان گستر پارس را بهتر بشناسيد!

تا پيش از اين و در مقاله هاي قبلي تقريبا تمام انواع دستگاه هاي حضور و غياب رو بهتون معرفي كرديم  و مزايا و معايب هر كدوم رو بهتون گفتيم. توي اين مقاله تصميم داريم يكي از عنصرهاي مهم و كليدي دستگاه حضور و غياب رو بهتون معرفي كنيم.

بيشتر مديرها فكر ميكنن زماني كه دستگاه حضور و غياب رو بخرن و توي سازمانشون نصب كنن؛ كارشون تموم ميشه و بعد از اون ديگه كافيه كه كارمندا بيان و حضور و غيابشون رو توي دستگاه ثبت كنن. اما اين مديراي عزيز دارن اشتباه ميكنن. بخش عمده و اصلي كار زماني انجام ميشه كه نرم افزار حضور غياب هم توي سيستمشون نصب بشه.

شايد بعضياتون الان بپرسين:" خب كارمندها كه ميان و ميرن و ساعتشون توي دستگاه ثبت ميشه ديگه چه نيازي به نرم افزار حضور و غياب و خرج كردن يه پول اضافست؟"

بايد بهتون بگم كه بله درسته كه كارمندا ميان و ساعت ورود و خروجشون توي دستگاه ثبت ميشه؛ اما فقط ساعت ها ثبت ميشه!  كسي كه حقوق كارمندها رو محاسبه ميكنه دستگاه نيست بلكه نرم افزاريه كه روي سيستم مديريت نصب ميشه و محاسبه ي حقوق كارمندها با استفاده از اون انجام ميشه.

در ضمن اگر نرم افزار حضور و غيابي در كار نباشه مدير نميتونه به صورت لحظه اي و آنلاين به اطلاعات ورود و خروج كارمندها نظارت داشته باشه و اون ها رو كنترل كنه!

پس نصب كردن نرم افزار حضور و غياب يكي از مهم ترين قدم ها و اقداماتيه كه بايد بعد از نصب دستگاه انجام بشه.

حالا زماني كه مدير تصميم ميگيره يه نرم افزار حضور و غياب خوب انتخاب كنه به نظرتون بايد كدوم نرم افزار رو انتخاب كنه كه بيشتر به دردش بخوره؟ اينجاست كه ميريم سراغ بخش بعدي مقاله!

بهترين نرم افزار حضور و غياب چه ويژگي هايي داره؟

زماني كه مدير توي اينترنت سرچ ميكنه تا بهترين نرم افزار حضور و غياب رو انتخاب كنه؛ با آپشن ها و نرم افزارهاي زيادي رو به رو ميشه كه بيشتر از اين كه بهش كمك كنن؛ بدتر گيجش ميكنن و از كار و زندگي ميندازن! به طوري كه اصلا يادش ميره از نرم افزار حضور و غياب چي ميخواسته و براي چي دنبالش بوده!

يه نرم افزار حضور و غياب خوب نرم افزاريه كه ساده باشه و كار كردن باهاش براي يه آدم معمولي با تحصيلات متوسط راحت باشه! اين كه يه نرم افزار پيچيده و عجيب غريب باشه اصلا براش نكته ي مثبتي به حساب نمياد.

دوما اين كه بايد ببينين از سيستم حضور و غيابتون توقع دارين چه اطلاعاتي رو در اختيارتون بذاره! بعد بايد بگردين ببينين كدوم نرم افزار ميتونه اين امكانات رو به طور كامل در اختيارتون بذاره! نرم افزاري كه تا حد زيادي بتونه احتياجات شما رو برطرف كنه و كار كردن باهاش راحت باشه. اين نر افزار نرم افزار خوبيه و ميتونين روش حساب كنين!

فقط يادتون نره كه قبل از خريدن نرم افزار، حتما دموش رو ببينين تا بتونين بهترين نرم افزار رو انتخاب كنين و توي خريدتون اشتباه نكنين!

اگر هم دوست داشتين ميتونين به سايت ما (دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس) سر بزنين و دموي محصولات رو به طور كامل ببينين.

اگر هم سوالي داشتين براي خريد دستگاه، ميتونين با شماره ي زير تماس بگيرين و از مشاوره ي رايگان كارشناسان ما براي خريد استفاده كنين!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۱۵ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

فروش ويژه !! چهره, اثرانگشت, كارت, ارزان

بديهي است با توجه به سفارشي سازي اين كار مختص به همان مشتري ميباشد كارفرما بايد هزينه هاي احتمالي و زمان تحويل آن را مد نظر داشته باشد. دوربينهاي فيلمبرداري قرار داده شده در مكانهاي عمومي، جريان دادهها را به كامپيوتر برميگرداند، كه چهره هرر شخص را آناليز كرده و با چهرههاي تروريستهاي مظنون مقايسه ميكند. سيستمهاي فناوري تشخيص چهره داراي نوعي راهكارها و فناوريها براي اسكن چهره هستند كه شامل تصويربرداري حرارتي، فاصله نقشهبرداري بين ويژگيهاي مهم چهره و آناليز بافت سطحي پوست ميشود. نوع دوم رنگ و ويژگيهاي الگوي قرنيه چشم را اسكن و آناليز ميكند. نوع اول شبكيه چشم فرد را اسكن ميكند و الگوهاي عروق خوني در داخل شبكيه را آناليز ميكند. طبق گفته اين شركت، نرم افزار Rekognition قادر است چهره را تشخيص، آناليز و حالت هاي آن را شناسايي كند. نرم افزار تشخيص چهره نيز توسط برخي از دولتها كه به دنبال تروريستهاي مظنون هستند،، بكار گرفته شده است.

يكي از مزيت هاي خوب اين برنامه ها اين است كه به شما اجازه مي دهد قفل تشخيص چهره را براي برنامه هاي خاص و تنظيمات عمومي گوشي خود استفاده كنيد. داشبورد حرفه اي و كارآمد نرم افزار حضور و غياب كارابان وب امكانات كاملي را در اختيار مديران و كاربران مي گذارد. اگر براي كارگاه و يا كارخانه خود به دنبال خريد دستگاه حضور و غياب هستيد ، اين مدل با كاور صنعتي و امكانات انتقال اطلاعات به صورت بي سيم بهترين انتخاب براي شماست . انتخاب سيستم حضور و غياب مناسب، با توجه به تنوع و فراواني اين سيستم ها كار چندان آساني نيست. به علاوه پشتيباني دستگاه از زبان فارسي و راهنماي صوتي فارسي، آن را به گزينه بسيار مناسبي براي استفاده از مجموعه ها و سازمان هاي درون كشور تبديل كرده است. آوادا فارسي و راست چين شده در اختيار شما قرار ميگيرد. بخش مديريت و تنظيمات قالب نيز فارسي و راست چين ميباشد. فرد براي دسترسي به سيستم كامپيوتر يا اطلاعات خاص بر رويي كامپيوتر كه همچنان بايد براي اسكن از يك بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنين كارت هوشمند، تلاش ميكند.



    • 5 روز پيش



    • كيفيت تصوير ۳۲۰ *۴۸۰ پيكسل يا ۵۰۰DPI مي باشد



    • تعريف الگوهاي غير معمول براي رفت و آمد پرسنل



    • قابليت Link با سيستم هاي حقوق و دستمزد



    • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock




اين دستگاه حضور و غياب با قيمت اقتصادي براي مجموعه هايي كه پرسنل كار يدي و فزيكي انجام ميدهند مناسب هست و به هيچ عنوان براي اين بخش دستگاه اثر انگشت توصيه نمي شود. قابليت تشخيص چهره در دوربين مداربسته با تشخيص وثبت چهره افراد در تصاويرضبط شده ، مجموعه اي از چهره هارا گردآوري مي كند و كاربر اتاق كنترل ميتواند درهرزمان آن را بازبيني نمايد . يكي از پرفروشترين دستگاه هاي حضور و غياب در سال هاي اخير كه براي مجموعه هاي اداري تا 50 نفر پرسنل مناسب و كاربردي است . پاسخ: بله، ابعاد اين نوع گيت ها هم در ارتفاع و هم در طول راهرو تا حدودي كه به عملكرد سيستم آسيب نزند امكانپذير است. پاسخ: انواع گيت شيشه اي به دليل سرعت عملكرد بالا و اتوماتيك بودن سيستم باز شونده، بهره وري بهتري نسبت به گيت هاي سه شاخه دارند . به دليل اينكه حضور و غياب نوعي شناسايي افراد محسوب ميشود، از چاپ كارت حضور و غياب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردي افراد، اعضا و پرسنل روي كارت حضور غياب استفاده ميشود.

روشهاي موجود جهت كنترل تردد و حضور و غياب پرسنل مانند كارت و كلمه عبور مشكلاتي مانند گم شدن، فراموشي و سرقت را به همراه دارد. قدرت شناسايي اثر انگشت در زماني كوتاه و حتي كمتر از يك ثانيه را ميتوان از نقاط قوت دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي نام برد. برخي از لبتاپها داراي يك شكاف كوچكك بر روي بدنه، واقع در نزديكي صفحه كليد هستند. برخي سيستمهاي امنيتي بيومتريك مستلزم استفاده از كارت هوشمند هستند. شناسايي افراد توسط اين دستگاه بوسيله كارت RFID و كد صورت ميگيرد . اگر در يك ماه ۷ روز تعطيلات رسمي داشته باشيم و كارمند ۱۹۱ساعت كاركرد خود را كارانجام داده باشد در اين صورت اضافه كاري به او تعلق ميگيرد؟ شركت عصر ارتباطات مشرق زمين در زمينه دستگاه حضور و غياب ، نماينده رسمي شركت ZKteco مي باشد . بهتازگي وسيلهاي به اندازهي كارت بانگس تحتعنوان BeamU نيز عرضه شده است كه ميتواند تعداد بسيار زيادي از رمزهاي عبور و فايلهاي رسانهاي را در خود نگهداري كند. در برخي از انواع مدل هاي گيت كنترل ورودي كه در مشخصات آن ذكر شده به صورت واتر پروف طراحي شده و ضريب نفوذ پذيري آن بسيار پايين مي باشد. براي مثال يك دفتر وكالت با تعداد 10 پرسنل نيازي به دستگاه تشخيص چهره نخواهد داشت و يك دستگاه كارتي و يا اثر انگشت بسيار كاربردي خواهد بود.

برخي از سيستمهاي امنيتي بيومتريك با استفاده از نرمافزارهاي تشخيص چهره انسان و دوربينهاي فيلمبرداري ديجيتال، هويت فرد را تاييد ميكنند. رويترز نوشت عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران به حالت تعليق درآورده است و مقامات صنعت هوانوردي كويت روز جمعه تصميم گرفتند تا تمامي پروازها به مقصد و از ايران را متوقف كند. ما دقيقا اين مورد بررسي كرديم تا سايت شما زيبا باشد. سيستمهاي بيومتريك به عنوان ابزارهايي براي تاييد يا رد امكان دسترسي فرد به كامپيوتر يا اطلاعات خاص درج شده بر روي كامپيوتر، مورد استفاده قرار ميگيرند. سوال ۶: آيا امكان دارد مشتري ساعت حضور و غياب موجود در سازمان را به عنوان پانل روي گيت خريداري شده تعبيه كند؟ كارتهاي مايفر وكارتهاي هوشمند به عنوان كليدهاي الكترونيكي در دستگاههاي حضور و غياب كارتي به كار گرفته ميشود. دستگاههاي بيومتريك چشم، مشابه خواننده بيومتريك اثر انگشت ،چشم فرد را براي تعيين هويتش اسكن ميكند. برخي از كامپيوترها مجهز به دستگاهي هستند كه نوك انگشت يك شخص را براي تعيين هويت فرد، اسكن ميكند. مانند اثرانگشت، ويژگيهايي صداي فرد براي هر شخص خاصي منحصر به فرد است. X- Station با طراحي منحصر به فرد ، حجم كوچك و قابليت هاي گوناگون تحولي در زمينه سيستم هاي حضور و غياب و كنترل تردد محسوب مي گردد .

حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . سوال ۵: آيا دستگاه هاي كنترل تردد شيشه اي يا سه ميله اي امكان استفاده به صورت دو طرفه را دارند؟ ما خواستار اين هستيم كه بهترين تجربه كاري استفاده از دستگاه حضور و غياب و نرم افزار را براي شما ايجاد كنيم. دستگاه حضور و غياب براي محموعه اي هايي با تعداد حداكثر 5 نفر مناسب است و بدون نياز به نرم افزار هم ميتوانيد گزارشات دريافت كنيد. من اين فايل رو براي حضور و غياب سربازان يه پادگان دانلود كردم.به جز فيلدهاي حاضر و غايب به فيلدهاي ديگه اي هم نياز دارم.بايد چيكار كنم الان؟ سوال ۷: از انواع دستگاه كنترل تردد كدام نوع براي من مناسب است ؟ سوال ۴: آيا ابعاد دستگاه كنترل تردد قابليت سفارشي سازي دارد؟ با توجه به نوسانات قيمت ارز لطفا براي دريافت ليست قيمت دستگاه حضور و غياب به صورت … قابليت ثبت 3000 الگوي چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد ركورد. دستگاه حضور و غياب با قابليت اثرانگشتي و دريافت اطلاعات از طريق فلش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۱:۴۳ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

فروش ويژه !! چهره, اثرانگشت, كارت, ارزان

بديهي است با توجه به سفارشي سازي اين كار مختص به همان مشتري ميباشد كارفرما بايد هزينه هاي احتمالي و زمان تحويل آن را مد نظر داشته باشد. دوربينهاي فيلمبرداري قرار داده شده در مكانهاي عمومي، جريان دادهها را به كامپيوتر برميگرداند، كه چهره هرر شخص را آناليز كرده و با چهرههاي تروريستهاي مظنون مقايسه ميكند. سيستمهاي فناوري تشخيص چهره داراي نوعي راهكارها و فناوريها براي اسكن چهره هستند كه شامل تصويربرداري حرارتي، فاصله نقشهبرداري بين ويژگيهاي مهم چهره و آناليز بافت سطحي پوست ميشود. نوع دوم رنگ و ويژگيهاي الگوي قرنيه چشم را اسكن و آناليز ميكند. نوع اول شبكيه چشم فرد را اسكن ميكند و الگوهاي عروق خوني در داخل شبكيه را آناليز ميكند. طبق گفته اين شركت، نرم افزار Rekognition قادر است چهره را تشخيص، آناليز و حالت هاي آن را شناسايي كند. نرم افزار تشخيص چهره نيز توسط برخي از دولتها كه به دنبال تروريستهاي مظنون هستند،، بكار گرفته شده است.

يكي از مزيت هاي خوب اين برنامه ها اين است كه به شما اجازه مي دهد قفل تشخيص چهره را براي برنامه هاي خاص و تنظيمات عمومي گوشي خود استفاده كنيد. داشبورد حرفه اي و كارآمد نرم افزار حضور و غياب كارابان وب امكانات كاملي را در اختيار مديران و كاربران مي گذارد. اگر براي كارگاه و يا كارخانه خود به دنبال خريد دستگاه حضور و غياب هستيد ، اين مدل با كاور صنعتي و امكانات انتقال اطلاعات به صورت بي سيم بهترين انتخاب براي شماست . انتخاب سيستم حضور و غياب مناسب، با توجه به تنوع و فراواني اين سيستم ها كار چندان آساني نيست. به علاوه پشتيباني دستگاه از زبان فارسي و راهنماي صوتي فارسي، آن را به گزينه بسيار مناسبي براي استفاده از مجموعه ها و سازمان هاي درون كشور تبديل كرده است. آوادا فارسي و راست چين شده در اختيار شما قرار ميگيرد. بخش مديريت و تنظيمات قالب نيز فارسي و راست چين ميباشد. فرد براي دسترسي به سيستم كامپيوتر يا اطلاعات خاص بر رويي كامپيوتر كه همچنان بايد براي اسكن از يك بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنين كارت هوشمند، تلاش ميكند.



    • 5 روز پيش



    • كيفيت تصوير ۳۲۰ *۴۸۰ پيكسل يا ۵۰۰DPI مي باشد



    • تعريف الگوهاي غير معمول براي رفت و آمد پرسنل



    • قابليت Link با سيستم هاي حقوق و دستمزد



    • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock




اين دستگاه حضور و غياب با قيمت اقتصادي براي مجموعه هايي كه پرسنل كار يدي و فزيكي انجام ميدهند مناسب هست و به هيچ عنوان براي اين بخش دستگاه اثر انگشت توصيه نمي شود. قابليت تشخيص چهره در دوربين مداربسته با تشخيص وثبت چهره افراد در تصاويرضبط شده ، مجموعه اي از چهره هارا گردآوري مي كند و كاربر اتاق كنترل ميتواند درهرزمان آن را بازبيني نمايد . يكي از پرفروشترين دستگاه هاي حضور و غياب در سال هاي اخير كه براي مجموعه هاي اداري تا 50 نفر پرسنل مناسب و كاربردي است . پاسخ: بله، ابعاد اين نوع گيت ها هم در ارتفاع و هم در طول راهرو تا حدودي كه به عملكرد سيستم آسيب نزند امكانپذير است. پاسخ: انواع گيت شيشه اي به دليل سرعت عملكرد بالا و اتوماتيك بودن سيستم باز شونده، بهره وري بهتري نسبت به گيت هاي سه شاخه دارند . به دليل اينكه حضور و غياب نوعي شناسايي افراد محسوب ميشود، از چاپ كارت حضور و غياب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردي افراد، اعضا و پرسنل روي كارت حضور غياب استفاده ميشود.

روشهاي موجود جهت كنترل تردد و حضور و غياب پرسنل مانند كارت و كلمه عبور مشكلاتي مانند گم شدن، فراموشي و سرقت را به همراه دارد. قدرت شناسايي اثر انگشت در زماني كوتاه و حتي كمتر از يك ثانيه را ميتوان از نقاط قوت دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي نام برد. برخي از لبتاپها داراي يك شكاف كوچكك بر روي بدنه، واقع در نزديكي صفحه كليد هستند. برخي سيستمهاي امنيتي بيومتريك مستلزم استفاده از كارت هوشمند هستند. شناسايي افراد توسط اين دستگاه بوسيله كارت RFID و كد صورت ميگيرد . اگر در يك ماه ۷ روز تعطيلات رسمي داشته باشيم و كارمند ۱۹۱ساعت كاركرد خود را كارانجام داده باشد در اين صورت اضافه كاري به او تعلق ميگيرد؟ شركت عصر ارتباطات مشرق زمين در زمينه دستگاه حضور و غياب ، نماينده رسمي شركت ZKteco مي باشد . بهتازگي وسيلهاي به اندازهي كارت بانگس تحتعنوان BeamU نيز عرضه شده است كه ميتواند تعداد بسيار زيادي از رمزهاي عبور و فايلهاي رسانهاي را در خود نگهداري كند. در برخي از انواع مدل هاي گيت كنترل ورودي كه در مشخصات آن ذكر شده به صورت واتر پروف طراحي شده و ضريب نفوذ پذيري آن بسيار پايين مي باشد. براي مثال يك دفتر وكالت با تعداد 10 پرسنل نيازي به دستگاه تشخيص چهره نخواهد داشت و يك دستگاه كارتي و يا اثر انگشت بسيار كاربردي خواهد بود.

برخي از سيستمهاي امنيتي بيومتريك با استفاده از نرمافزارهاي تشخيص چهره انسان و دوربينهاي فيلمبرداري ديجيتال، هويت فرد را تاييد ميكنند. رويترز نوشت عراق ايرويز خدمات هوايي به ايران به حالت تعليق درآورده است و مقامات صنعت هوانوردي كويت روز جمعه تصميم گرفتند تا تمامي پروازها به مقصد و از ايران را متوقف كند. ما دقيقا اين مورد بررسي كرديم تا سايت شما زيبا باشد. سيستمهاي بيومتريك به عنوان ابزارهايي براي تاييد يا رد امكان دسترسي فرد به كامپيوتر يا اطلاعات خاص درج شده بر روي كامپيوتر، مورد استفاده قرار ميگيرند. سوال ۶: آيا امكان دارد مشتري ساعت حضور و غياب موجود در سازمان را به عنوان پانل روي گيت خريداري شده تعبيه كند؟ كارتهاي مايفر وكارتهاي هوشمند به عنوان كليدهاي الكترونيكي در دستگاههاي حضور و غياب كارتي به كار گرفته ميشود. دستگاههاي بيومتريك چشم، مشابه خواننده بيومتريك اثر انگشت ،چشم فرد را براي تعيين هويتش اسكن ميكند. برخي از كامپيوترها مجهز به دستگاهي هستند كه نوك انگشت يك شخص را براي تعيين هويت فرد، اسكن ميكند. مانند اثرانگشت، ويژگيهايي صداي فرد براي هر شخص خاصي منحصر به فرد است. X- Station با طراحي منحصر به فرد ، حجم كوچك و قابليت هاي گوناگون تحولي در زمينه سيستم هاي حضور و غياب و كنترل تردد محسوب مي گردد .

حرفه اي ترين دستگاه حضور و غياب اثر انگشت با ويژگيهاي منحصر به فرد ارتباطي و امكان استفاده بر روي ميز و يا نصب بر روي ديوار . سوال ۵: آيا دستگاه هاي كنترل تردد شيشه اي يا سه ميله اي امكان استفاده به صورت دو طرفه را دارند؟ ما خواستار اين هستيم كه بهترين تجربه كاري استفاده از دستگاه حضور و غياب و نرم افزار را براي شما ايجاد كنيم. دستگاه حضور و غياب براي محموعه اي هايي با تعداد حداكثر 5 نفر مناسب است و بدون نياز به نرم افزار هم ميتوانيد گزارشات دريافت كنيد. من اين فايل رو براي حضور و غياب سربازان يه پادگان دانلود كردم.به جز فيلدهاي حاضر و غايب به فيلدهاي ديگه اي هم نياز دارم.بايد چيكار كنم الان؟ سوال ۷: از انواع دستگاه كنترل تردد كدام نوع براي من مناسب است ؟ سوال ۴: آيا ابعاد دستگاه كنترل تردد قابليت سفارشي سازي دارد؟ با توجه به نوسانات قيمت ارز لطفا براي دريافت ليست قيمت دستگاه حضور و غياب به صورت … قابليت ثبت 3000 الگوي چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد ركورد. دستگاه حضور و غياب با قابليت اثرانگشتي و دريافت اطلاعات از طريق فلش مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۴۰ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

دستگاه فلافل زن روميزي 3600تايي

عملكرد برنامه به اين صورت است كه، يك واحد صنفي تعريف ميشود كه اين واحد صنفي ممكن است 1 تا n تا شعبه داشته باشد. اين عدم تطابق اغلب وجود داشته است. براي يك شيء مانند چهره، ممكن است شما 6000 يا تعداد بيشتري از طبقهبنديها داشته باشيد كه هركدام از آنها براي تشخيص داده شدن بايد با قالب يك چهره همخواني داشتهباشند (كه خطاهايي در اين همخواني هم وجود دارد). تصاوير تهيه شده مي توانند سه بعدي نيز باشند اين شيوه بسيار پركاربردتر از بقيه متدهاست. در خط اول با استفاده از تابع imread، فايل عكس مورد نظر را بارگذاري كرده و در قالب يك ماتريس 3 بعدي داخل متغيير image قرار ميدهيم. همانطور كه گفتيم بيشتر دوربينها براي تشخيص چهره از تصاوير دو بعدي استفاده ميكنند اما برخي ديگر به سراغ تصاوير سه بعدي رفتهاند. 2. گاه ممكن است يك چهره در تصوير نزديكتر از ديگر چهرهها درون تصوير باشد و بزرگتر بنظر برسد؛ scaleFactor معياري براي متعادل كردن اين اختلاف اندازه است. از ديگر فوايد استفاده از اين سيستم ها علاوه بر اطمينان و كنترل ورود و خروج كاركنان به افزايش ميزان دقت كاركنان و افزايش انگيزه آنان ميتوان اشاره كرد. سرعت بالاي كارت خواني با توجه به دستگاه استفاده شده و برنامه نويسي قدرتمند كه در مدت زمان 2 دقيقه قادر به خواندن 400 كارت هوشمند مي باشد در اين پروژه نقش اساسي دارد.

در دستگاه هاي حضور و غياب به وسيله كارت هوشمند و يا پسورد احتمال گم كردن كارت يا رمز يكي از معضلات اساسي يود. براي معرفي بيشتر دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي مدل EB-142 مي توانيم به داشتن قابليت ثبت ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ كارت، با پردازشگر ۳۳۶mH و سرعت تشخيص كمتر از يك ثانيه آن اشاره كنيم. ما در اين مطلب براي شما مزاياي استفاده از دوربين هاي مدار بسته اي كه قابليت تشخيص چهره را دارند معرفي مي كنيم. ميتوان OpenCV را به عنوان معروفترين كتابخانه در حوزه بينايي ماشين (Computer Vision) معرفي كرد. توجه داشته باشيد كه در اينجا با استفاده از تابع rectangle از كتابخانه OpenCV عمليات رسم را روي تصوير اصلي (رنگي) انجام ميدهيم. برنامه به اشتباه دو بخش از تصوير را به عنوان چهره شناسايي كردهاست. الان فيلمهاي سينمايي ما بايد در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ويژه آن بخش خوب غرب.

به نظر محققان، چشم ها و مغز ما ارتباط بسيار پيچيده اي دارند و همه چيزي كه ما مي بينيم قبل از رسيدن به مغز از ميليون ها فتوگرامتر photoreceptor رد مي شوند. دستگاه حضور و غياب باركدي :اين دستگاه حضور و غياب ساده ترين مدل از دستگاههاي حضور و غياب مي باشد وجهت مراكزي كه تعداد پرسنل كمي دارند مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دوربين ها به صورت هوشمند مي باشند و مي توانند تصاوير افراد را حتي با عينك يا ريش نيز در حافظه خود نگه دارند. توجه داشته باشيد كه تشخيص چهره تا حدي به كيفيت دوربين شما بستگي دارد. شناسايي و چهره نگاري از روشهاي مختلفي مي تواند صورت گيرد كه يكي از مهمترين آن ها شناسايي چهره توسط شاهدان و توصيف آن ها مي باشد. سپس تصوير حاصل به نام تصوير probe با تصوير چهره مقايسه و در مدت زمان بسيار كوتاهي شناسايي انجام مي شود.

  • 3- دستگاه ساعت زني و حضور و غياب با تكنولوژي تشخيص چهره
  • كاركرد كاربران در محيط شبكه به صورت همزمان
  • ديدگاه هاي فينگليش تاييد نخواهند شد
  • قابليت ثبت سرويس هاي مختلف جهت محاسبه تأخير سرويس
  • نگهداري آرشيو كاملي از ورود و خروج پرسنل
  • قيمت سيستم حضور و غياب دينگ مناسب و اقتصادي است
  • امكان صدور گزارش وضعيت مانده مرخصي در پايان سال
  • مجهز به سيستم عامل لينوكس

حال تصوير ديگري را تست ميكنيم. الگوريتمهاي بكار گرفته شده قادر هستند تا عمليات پيچيده تشخيص چهره را به هزاران عمل كوچكتر و باينري تقسيم كنند؛ سپس حل هر يك از اين اعمال كوچك، بسيار سادهتر ميشود. يك ايده خوب براي انجام اين كار اين است كه صورت خود را در شرايط تاريك قرار دهيد، اگر تمايل به استفاده از عينك داريد حتما بزنيد، يا بعد از اصلاح موي سر و صورت از خود عكس بگيريد. ۳-سوما قادر باشد تا با تشخيش خصوصيات يگانه در صورت ،مانند اينكه مثلا بگويد چشم هايش چقدر درشت و درازي صورتش چقدر است. و اينكه چقدر زياد از ليزر موهاي زائد زير بغل خودش، نتيجه ي مثبت گرفته است. به اين دليل كه ساختار چهره بسيار پيچيده است و هيچ مثالي وجود ندارد كه به وضوح، يافت شدن يا نشدن چهره در يك تصوير را اطلاع دهد. يكي از دستگاه هاي حضور و غياب تايگر تايگر با فناوري جديد و تكنولوژي به روز اين دستگاه حضور و غياب مي باشد. براي فعال كردن Trusted Face و باز كردن دستگاه اندرويد با استفاده از تشخيص چهره، بايد وارد تنظيمات امنيتي گوشي خود شويد.

در ادامه پست امروز انزل وب ابتدا ما نحوه فعال كردن Trusted Face را براي قفل صورت اندرويد آموزش خواهيم داد. 1. اولين پارامتر متغيير gray يا همان تصوير سياه سفيد ما ميباشد. براي حل اين مشكل پارامتر scaleFactor را به مقدار 1.35 تغيير ميدهيم. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. حال پس ازش ناسا ي يا وليه ، فرد درهنگام ورود انگشت خود را به دستگاه نزديك كرده و دستگاه اثر انگشتر اباا ثرا نگشت ثبت شده در پايگاه داده ، مطابقت ميدهد . اين سنسور، تصويري آپتيكال از اثرانگشت را برداشت كرده و توسط الگوريتم هاي شناسايي، الگوي اثرانگشت فرد را شناسايي و با اثرانگشت هاي ذخيره شده در پايگاه داده خود تطبيق داده تا شناسايي فرد انجام پذيرد. اگر دوربين مدار بسته نتواند تصوير را با چهره فرد تطبيق دهد براي شما هشدار ارسال مي شود. شما مي توانيد تصاوير افراد را به پايگاه داده دوربين مدار بسته اضافه كنيد تا در صورت ديدن فردي غير آشنا به شما هشدار دهد. دليل اين امر اين است كه افرادي كه با شما شباهت دارند ممكن است به گوشي شما وارد شوند. اين دوربين هاي مدار بسته در مقايسه با ساير دوربين هايي كه وجود دارند هزينه نسبتا بالايي دارند و شما براي خريد آن بايد بودجه زيادي داشته باشيد. بسياري از مردم بر اين معتقدند كه استفاده از اين مدل دوربين هاي مدار بسته وارد شدن به حريم خصوصي آن ها مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۵۰ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

چگونه كارت ساعت زني باعث افزايش هزينه هاي كارخانه مي شود؟

اگرچه اين قسمت از اندام تناسلي زنانه، نقطه جي ناميده ميشود ولي به دليل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنين تغيير كردن نقطه تحريك پذير آن، بهتر است آنرا محدوده جي بناميم. اين محدوده حالت اسفنجي دارد و از زير پيشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد مييابد و با انگشت قابل لمس ميباشد. در صورتي كه زني اين نقطه حساس را داشته باشد اين نقطه بين ۲٫۵ تا ۵ سانتيمتر داخل واژن روي ديواره جلويي قرار دارد و معمولا با وارد كردن دو بند انگشت داخل واژن براحتي قابل لمس است. از ديگر قابليتهاي ويژه نرم افزار FBI FACES جستجوي چهره ساخته شده در پايگاه دادههاي تصاوير مجرمان و متهمان (بر مبناي Facial ID) و به دست آوردن اطلاعات مختلف از قبيل هويت و سوابق موجود چهره ساخته شده است. ۳. اطلاعات و گزارش گيري آن به صورت آنلاين و زمان واقعي مي باشد. امكان ارتباط آنلاين بر بستر شبكه هاي TCP/IP و Wi-Fi، قابليت استفاده از USB Flash Memory و صفحه نمايش رنگي فارسي در كنار قيمت مناسب از جمله ويژگي هاي اين دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي است. شايد به اين دليل است كه نقطه G روي ديواره جلويي است و به مثانه تان شما فشار وارد مي شود.

به اين دليل ، خازن موجود در سلول زير برآمدگي هاي اثر انگشت از خازني كه در يك سلول زير يك فرورفتگي اثر انگشت قرار گرفته است بار الكتريكي بيشتري خواهند داشت. توسعه يك مدل محاسباتي به منظور تشخيص چهره بسيار دشوار مي باشد و دليل آن نيز پيچيده بودن چهره ها و همينطور ساختار چند بعدي بينايي مي باشد. در واقع يقينا تجربهي شما از تكنولوژي تشخيص چهره تا حدي به كمك تصويربرداري سه بعدي انجام شده است. در اين مطلب و مطالب بعدي اين مجموعه سعي در بررسي مفاهيم، تكنيك ها و پياده سازي هاي چنين سيستم هايي خواهيم داشت و يك نمونه پياده سازي عملي چنين سيستم هايي را نيز بررسي خواهيم كرد. دستگاه حضور و غياب و سيستم هاي تردد درب باز كن كارتي و رمزي امروزه در اكثر ادارت و ساختمانهاي بزرگ نصب ميشود. دسك تايم اپ ديگري است كه در هر دو سيستم عامل اندرويد و iOS نصب ميشود.

  • ابعاد و اندازه ها
  • 11 روز پيش
  • كليد ماموريت
  • ايجاد صفحات دايناميك
  • 4- سنسور حرارتي
  • توانايي محاسبه حقوق و دستمزد با قابليت فرمول نويسي
  • قابليت تشخيص ورود و خروج به محدوده تعيين شده

بلستوسيست يك ساختار توخالي است و داراي سلول هايي داخل آن است كه در حال رشد مي باشند. در چهره نگاري ويژگي هايي كه با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه اي تغيير نمي كنند، اندازه گيري مي شوند. ظرفيت كاربر يكي از اين ويژگي هاست و هر مدلي كه ظرفيت پذيرش تعداد كاربر بيشتري داشته باشد، قيمت بيشتري دارد. تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد. در هفته ها و ماه هاي آينده سلول ها به تقسيم شدن ادامه مي دهند و رشد سلول ها رخ مي دهد. در حدود 3 هفته بعد سلول هاي اوليه عصب رشد خواهند كرد. با گذشت زمان، تخمك بارور به رحم مي رسد، اين تخمك يك خوشه 100 تايي سلول است و بلستوسيست را تشكيل مي دهد. گروهي از دانشمندان روي برخي از اين مايعات آزمايش كردند و متوجه آنزيم هاي پروستاتيك شدند و به اين تئوري رسيدند كه نقطه G تقريباً مشابه پروستات در آقايان است. توجه داشته باشيد كه هر انساني منحصر به فرد است بنابر اين ممكن است شما نقطه جي داشته باشيد يا نداشته باشيد؛ پس اگر متوجه شديد كه اين نقطه را نداريد فكر نكنيد كه دنيا به آخر رسيده است. تحقيقات نشان داده است كه تقريباً ۱۰ درصد از خانم ها طي ارگاسم يا تحريك جنسي بين ۹ تا ۹۰۰ ميلي ليتر مايع از مجراي پيشاب خارج مي كنند.

نحوه انجام اين عمل درشكل زير نشان داده شده است . اين زمان حدود 5 تا 7 روز از باردار شدن تخمك توسط اسپرم گذشته است. به طور طبيعي، حدود نيمي از تخمك هاي بارور قبل از اينكه زن حتي بداند باردار است، از دست مي رود. اگرچه اين روشي مناسب براي محافظت از تمامي پسوردهاي عددي و متني ذخيره شده در اين نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهاي عبور شما به كارايي نرم افزار مديريت پسورد بستگي دارد. ضمن آنكه با فشار كف دست روي بخش فوقاني برجستگي بالايي آلت تناسلي زن (Pubic Area) در زماني كه آلت تناسلي داخل واژن ميباشد و عمل نزديكي در حال انجام است، لذت زيادي را براي زن به همراه خواهد داشت. قيمت خريد/فروش دستگاه ساعت حضور و غياب ديواري اثر انگشتي و ساعت زني EB- 103 ارزان به همراه نرم افزار رايگان مناسب شركتهاي كوچك. صفحه نمايش 3 اينچي و رنگي با منوي فارسي به همراه قابليت نمايش عكس و نام پرسنل از ديگر مزاياي اين دستگاه مي باشد. آخرين تفكرات در اين رابطه اين است كه اين مايع نوعي ديگر از ادرار است كه با تحريك جنسي تغييرات شيميايي در آن رخ مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۰۱ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

نرمافزار تشخيص چهره آمازون در خدمت افبيآي

در اين ويديو آموزش ثبت ورود و خروج توسط دستگاه دينگ براي كاربران اندرويد را مشاهده مي كنيد كه ساعت ورود و خروج كارمندان در اين سامانه ثبت مي شود و توسط مديران قابل بازيابي مي باشد. دستگاههاي حضور و غياب در ورودي سازمانها قرار مي گيرد، پرسنل هنگام ورود و خروج موظف هستند به دستگاه مراجعه كنند و هويت خويش را تاييد كنند. سيستم كنترل تردد هوشمند سيستمي كاملا مكانيزه جهت ثبت و كنترل ورود و خروج افراد به اماكن مختلف از جمله دانشگاه ها ، سازمان ها ، ادارات ، شركت ها و كارخانجات ميباشد. اﻛﺴﻞ ورود و خروج كاركنان برنامه اي به منظور حضور و غياب پرسنل و محاسب كاركرد و محاسبه حقوق و دستمزد كاركنان طراحي و ارائه شده است. كه شامل دستگاهي بود كه پس از كشيدن كارت باركدي به آن ورود و خروجها در حافظه سيستم ذخيره ميشدند و پس از تخليه اطلاعات به كامپيوتر توسط نرم افزار مخصوص حضور و غياب پردازش ميشدند.



    • پشتيباني از چندين دستگاه بطور همزمان



    • گزينه هاي يكپارچه سازي



    • 7-2. مرخصي استعلاجي



    • 100 زدن شيمي كنكور 97 ، با 4 ماه مطالعه



    • محاسبه دقيق كاركرد پرسنل



    • دستگاه تشخيص چهره




نيازمنديهاي پانيكاد، هيچگونه مسئوليتي درباره درستي اطلاعات ندارد و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي باشد. شركت پارس تردد ارائه دهنده انواع دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي ، چهره و كارتي … ملاك ديگر انتخاب، خريد دستگاه حضور و غياب با كيفيت و قيمت مناسب است. هرگونه بياحترامي به كاربران، مديران يا اشخصا حقيقي و حقوقي ديگر ممنوع است.10. در دستگاه هاي قديمي تشخيص چهره براي ثبت اثر انگشت بايد كليد خاصي را بر روي دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت يا تشخيص چهره فعال شود. كليد هاي عملياتي. كليد. در دستگاه هاي قديمي تشخيص چهره براي ثبت اثر انگشت بايد كليد خاصي را بر … آينده روز به روز استفاده از آن بيشتر شده و قيمت آن در آينده كاهش زيادي خواهد يافت. اين سيستم ها بر مبناي پارامترهاي انتخاب مي شوند كه در ادامه به معرفي آن ها مي پردازيم. 29 نوامبر 2016 … معرفي دستگاه هاي حضور و غياب مقرون به صرفه شركت سامانه هاي بُعد پنجم به همراه قيمت. به عنوان مثال در يك بيمارستان، شست ­و شوي مكرر دست­ها و خشك يا مرطوب بودن قسمتهاي مختلف دست، باعث ايجاد چالش­ هاي آماري و ­محيطي در سنسورهاي بيومتريك مي­شود. اين مدل مراكز كنترل يا دستگاه حضور و غياب (يا كارت خوان ها) به تنهايي و بدون نياز به نرم افزار مركزي، فرامين لازم را دريافت و يا صادر مي نمايند. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره تايگر با تعيين هويت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، كارت بدون تماسRFID و توانايي … T-28305 اثر انگشتي،رمز عبور و كارتي.

 

حذف كارتهاي شناسايي، پرسنلي، بانكي، بليت و پاسپورت با استفاده از سيستم تشخيص چهره. دستگاه گشت و نگهباني داراي منو فارسي مي باشد و به راحتي مي توان بر روي دستگاه تنظيمات ويرايش كاربران را انجام داد و اين قابليت ، استفاده از دستگاه گشت و نگهباني را براي نگهبانان بسيار آسان نموده است. اهميت داشتن بسته بندي بسيار مهم است. يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از دوربين هاي مدار بسته كه قابليت تشخيص چهره دارند، كاهش پيدا كردن هشدار هاي نادرست مي باشد. شركت ما به عنوان يكي از توليد كنندگان دستگاه حضورغياب ، توانسته است نياز بسياري از مشتريان را در اين راستا برآورده نمايد. ، معاون مديرعامل بخش مبارزه با تروريسم در اف.بي.آي گفت: ما ماموران و تحليلگران بسياري داشتيم كه به مدت سه هفته روي اين فيلمها كار كردند تا بتوانند محل رفت و آمد و تيراندازي پادوك را مشخص كنند. در كشور آلمان، يكسري بيلبوردهاي تبليغاتي بر اساس اين تكنولوژي طراحي شده است كه مي تواند جنسيت و سن عابران را شناسايي كند و فقط وقتي كه زنان در نزديك آن باشند، تبليغاتي را به آنها نشان مي دهد. ظرفيت اين حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نيز مي توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روي آن تعريف نمود. قيمت دستگاه حضور و غياب ارزان بررسي مدل ها مختلف دستگاه ها معرفي دستگاه هاي تشخيص چهره و خريد … عدم محدوديت در تعريف اثر انگشت سرعت پردازش بسيار بالا. همچنين پردازنده اين دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره بسيار قوي بوده و سرعت بالايي در پردازش به شما ارائه ميدهد .

در بعضي از اوقات نيز اين دستگاه ها تلفيقي از شناسايي چهره و اثر انگشت مي باشد. · داراي الگوريتم جديد تشخيص اثر انگشت با سرعت بالا. 7 ا كتبر 2017 … فور شدستگاه حضور غياب كارا2000 كاربر گرامي براي اطلاع از قيمت دستگاه حضور و … دستگاه حضور و غياب كارا 2000 اثر انگشت روميزي ديواري مدل Tiny …. 8. براي انگشت دوم نير مرحله قبل را تكرار نماييد. اين ويژگيها از زمان تولد انسان و گاهي هم قبل از تولد انسان شروع به شكل گيري مي كنند و تا آخر عمر در بدن انسان ثابت و غيرقابل تغيير هستند. در قرن بيست و يكم انواع وسايل نقليه به صورت گسترده جهت حمل و نقل انسان و بار مورد استفاده قرار ميگيرند. اين گروه خواستار پيگيري قضايي استفاده پليس South Wales از اين تكنولوژي شده است. با استفاده از اين منو مي توانيد تردد هاي كاربران را به حافظه Usb انتقال دهيد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۵:۱۵ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)