دستگاه حضور و غياب دستگاه حضور و غياب .

دستگاه حضور و غياب

سيستم هاي حضور و غياب

بنجاق : سلام و عرض ادب - انشاءالله با تغييراتي كه صورت گرفته و به زودي اعلام خواهم كرد ، ديگر اين امكان وجود نخواهد داشت ! با سلام خدمت شما همكار عزيز و پاسخي كه در سايت اعلام نموده ايد . با تمام اين تفاسير سرپرست پژوهشگران اعلام كرده است كه اين نرم افزار تنها به شناسايي و تصميم گيري مي كند براي قضاوت نهايي بايد از يك انسان مورد تاييد استفاده نمود. بنجاق : همكار ارجمند ؛ سلام و عرض ادب و احترام - تمام سعي سازمان ثبت و كانون سردفتران و خواست سردفتران درستكار ، قطع كردن دست متخلفين از تخلف و جلوگيري از رفتار ناصواب آنهاست ! برنامه كاملا رشد در استفاده است و به شما اجازه مي دهد تا به سرعت تمام توابع را درك كنيد. بنجاق : سلام و عرض ادب - حق با شماست - اين پيام ديده مي شود لكن مانع از ثبت اثر انگشت نيست !

 

در گذشته زمانهاي اضافهكاري كارمند ممكن بود در سيستم ثبت نشود و كارمند حق و حقوق خود را به طور كامل دريافت نميكرد. 3- نماينده مقيم و نگهبانان در طول مدت قرارداد، حق انجام هيچگونه فعاليت شغلي و اقتصادي نظير پيمانكاري، معامله و غيره را كه به نحوي با كارفرما و محيط تحت قرارداد مرتبط باشد، ندارند . بنجاق : سلام و عرض ادب - تشخيص اينكه فرد مورد نظر اهليت لازم براي انجام معامله را دارد با سردفتر است ! بنجاق : همكار خوبم ، سلام و عرض ادب و خير مقدم - در قسمت پرسش و پاسخ سايت وارد شويد . ابتدا در سايت ثبت نام و سپس اقدام به خريد نماييد . تاريخچه دستگاه حضور وغياب و ماشين ثبت زمان، به اواخر قرن ۱۹ بازميگردد. در دستگاه حضور غياب اثر انگشتي، شما نميتوانيد الگوي اثر انگشت را حدس بزنيد و به جاي كس ديگري، حضور شخص را وارد كنيد.



    • گزارش از مانده و گردش حسابهاي بانكي و صندوق به تفكيك



    • جلوگيري از ثبت تكراري چهره



    • امكان تعريف شيفت ماه مبارك رمضان



    • غيره



    • 2000 عدد اثر انگشت



    • مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    • تعريف نوع معافيت و وضعيت نظام وظيفه

 



پس از ثبت اثر انگشت در حافظهي انواع دستگاه حضور غياب اثر انگشتي، كارمند هربار كه براي ورود يا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت كند؛ دستگاه اين اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت ميدهد. يكي از رايجترين و پرطرفدارترين دستگاه حضور غياب اثر انگشت در دنيا، دستگاه حضور غياب اثرانگشتي است كه تا به امروز محبوبيت بسياري را در بين مردم به دست آورده است. حال كه دانستيم دستگاه حضور غياب اثر انگشتي چيست و چگونه كار ميكند؛ زمان آن است كه از خود بپرسيم چرا بين مدلهاي مختلف دستگاههاي حضور و غياب، بايد دستگاههاي حضور و غياب اثر انگشتي را انتخاب كنيم؟ برادر ارجمند جناب آقاي جمشيدي با سلام و تقديم احترام شنيدها حاكي از اين است كه برخي همكاران با اين استدلال كه اثر انگشت اخذ شده در جايي ذخيره نمي شود چرا كه اگر با يك شماره ملي اثر انگشت افراد مختلف اخذ شود سيستم هيچ گونه خطايي نميدهد لذا اقدام به اخذ انگشت افراد غير از متعاملين (سند سفيد)مي كنند. كه باعث اعتراض مراجعين به ساير همكاران و بي اعتبار شمردن سيستم شده است. مساله دوم اينكه اثر انگشتي كه براي بار دوم (مثلا سند دوم در دفترخانه اي ديگر)گرفته ميشود آيا مجددا اثر انگشت دوم ذخيره يا اينكه جايگزين اثر انگشت اول مي شود؟ چرا بايد از دستگاههاي حضور و غياب استفاده كنيم؟ اما با روي كار آمدن سيستمهاي حضور و غياب اين مشكل برطرف شد و رضايت شغلي كارمندان بهبود پيدا كرد.

اما با روي كار آمدن خريد دستگاه حضور غياب اثر انگشت، زمان محاسبهي حقوق و دستمزد كاركنان به حداقل رسيد و احتمال خطا در محاسبات نيز به صفر تبديل شد. در صورتي كه در ديگر دستگاههاي حضور و غياب ممكن است بتوانيد گذرواژه و الگو را حدس بزنيد. در اين مرحله در فيلد مربوط به اثر انگشت ، علت عدم اخذ آن را بنويسيد و دكمه ي ثبت را بزنيد . همچنين سنسور اثر انگشت آن ضد تقلب و SilkID است. اين دستگاه حضور و غياب با بدنه صنعتي محكم و همچنين قفل ضد سرقت و سرعت عمل مناسب، در بسياري از مراكز صنعتي و اداري نصب و راه اندازي شده است. اين دستگاه با سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب و الگوريتم فوق العاده سريع و قدرتمند امكان تشخيص اثر انگشت فرد بين 10000 اثر انگشت ثبت شده را در كمتر از 1.5 ثانيه در اختيار شما قرار مي دهد. از ديگر امكانات اين دستگاه بايد به قابليت تعريف 10 نمونه اثر انگشت براي هر نفر اشاره داشت.

1. همهي كارمندان بايد اثر انگشت خود را با قرار دادن انگشت در محل حسگر، در حافظهي دستگاه ذخيره كنند. در اين روش به دليل آن كه شخص بايد حتما حضور فيزيكي داشته و اثر انگشت او مطابقت داشته باشد، به جرات مي توان گفت كه مطمئن ترين روش براي دستگاه هاي حضور و غياب است. امروزه همهي سازمانها، براي كنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصي و كنترل تردد كارمندان خود، به استفاده از دستگاههاي حضور و غياب روي آوردهاند. زيرا مديران از طريق دستگاه حضور غياب ميتوانند بر تردد پرسنل خود نظارت داشته باشند و زمان ورود و خروج، زمان اضافهكاري و درخواستهاي مرخصي آنها را كنترل كنند. ايرادات و مشكلات دستگاههاي كارتي در اين دستگاهها رفع شده و از تكنولوژي بهتري نسبت به آنها برخوردار است. كداميك از آنها به صورت ناقص و فقط محض نمايش بوده است ؟ Face بيش از ۹۷٪ دقيق است، مي تواند فقط يك تعداد محدودي از چهره ها را در يك زمان جستجو كند. پيام مزبور فقط جنبه ي اعلامي دارد و سردفتر مي تواند عليرغم مغايرت ، اثر انگشت را ثبت نمايد . راه مقابله با اين روش آن است كه همواره اسكنر اثر انگشت را پس از استفاده از آن پاك كنيد.

دوما به دلايلي كه در بالا خدمتتان عرض كرديم: خدمات پس از فروش، نداشتن قابليت ارتقا و توسعهي محصول و تحريمها، گزينهي خريد محصول چيني به كلي منتفي ميگردد. اين دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره قادر است تا 800 الگوي صورت، 1500 اثر انگشت و 2000 كارت را (به طور اختياري) در حافظه خود ذخيره نمايد، گفتني است ظرفيت تردد براي اين محصول 100000 بار تعريف شده است. به طور كلي، خريدن دستگاه حضور غياب اثر انگشتي ارزان براي مديران، صرفهي اقتصادي زيادي دارد. يكي از پرطرفدارترين انواع دستگاههاي حضور و غياب، دستگاه حضور غياب اثر انگشتي است. بدين ترتيب حضور پرسنل در محدوده مجاز اضافه كاري، طبق قوانين، مشمول تشويق خواهند بود. به اين ترتيب محاسبه حقوق و دستمزد براي كاركنان يك مجموعه (به خصوص نيرو هاي نيمه وقت يا پاره وقت) به سادگي امكان پذير شد. بهترين دستگاه حضور و غياب را زماني مي توان انتخاب كرد كه متناسب با مجموعه ي ما باشد.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۰۱ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

1214 مقاله Isi انگليسي + ترجمه فارسي

18117400 ….. به آن دسته از تصاوير ديجيتال گفته مي شود كه از شبكه اي شطرنجي (پيكسل) تشكيل شده باشند . اين سربرگ از نرم افزار اكسس كنترل ويسمن شامل تب هاي ليست ميهمانان، انتقال ميهمان روي دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال يا غير فعال كردن كاربر روي دستگاه مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي خانه خود را ايمن نگه داريد. زماني كه يك دستگاه از گارانتي و خدمات پس از فروش بهره ميبرد، براي مدت زمان مشخصي از عملكرد دستگاه اطمينان خواهيد داشت و حتي در صورت بروز مشكل، با كمترين هزينه ميتوانيد آن را تعمير كنيد. زيرا ميتوانيد با استفاده از اين باتري بدون برق تا چند ساعت از دستگاه استفاده كنيد.همچنين ماژول كارت خوان براي مكان هايي كه ممكن است به علث آسيب به دست تفراد را به خوبي شناسايي نكند توصيه شده است. اين از اون نرم افزار هايي هست كه ما هم با پايين ترين قيمت ميديم خدمتتون هم بقيه شركتها اين يكي رو ندارن .

اين دستگاه جز جديدترين و كامل ترين دستگاه حضور و غياب مي باشد. منجي گرافيك بزرگ ترين ارايه دهنده خدمات پيكسل و بج سينه در ايران ، چاپ توليد پيكسل و پخش مواد خام و فروش دستگاه و كاتر براي توليد بج و پيكسل. در آينده اسكنر اثر انگشت در هر مكان به عنوان واسطه احراز هويت نصب خواهد شد ، خواه در بانك هاي بزرگ ، فرودگاه ها ، MNC ها ، دستگاههاي خودپرداز و غيره. در مقايسه با دستگاه حضور و غياب ارزان پانچي و كارتي اين نوع سيستم ها به مراتب گران تر هستند. با بهره مندي از دستگاه كنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غياب، كارمندان مي توانيد از همراه داشتن كارت و حفظ كلمه عبور خلاص شويد و در بلند مدت افزايش كارايي كارمندان فراهم گردد. تبصره 1: در صورتي كه پيمانكار در انجام تعهدات خود مرتكب تقصير يا قصور گردد اين تضمين با تأييد ناظر به نفع كارفرما ضبط خواهد شد و پيمانكار حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايد. 13- پيمانكار ( يا نماينده آن ) موظف است بطور 24 ساعته كليه اخبار جمع آوري شده مربوط به اتفاقات و حوادث جاري را در اسرع وقت به اطلاع ناظر رسانده تا تمهيدات و اقدامات لازم به عمل آيد. در بعضي از سازمانها با چاپ نام و سمت كارمند بر روي اين كارت، از اين كارت به عنوان كارت شناسايي افراد در سازمان استفاده ميشود! سيستم هاي اتوماسيون حضور وغياب موجب مي شود كه نظارت و مديريت پرسنل به نحو احسنت اجرا شده و از كم كاري هاي احتمالي كاسته شود .

شيوه ي سوم اين است كه دستگاه به صورت خودكار در هنگام ارتباط با نرم افزار، تاريخ و ساعت را از نرم افزار دريافت كند و خودش را تنظيم كند. به همين دليل طراحان اوليه اين روش Viola و Jones يك بازنمايي ميانجي از تصوير را پيشنهاد كردهاند كه آن را تصوير يكپارچه مينامند. سپس تصوير را به يك تصوير خاكستري تبديل ميكنيم. 2- شرح وظايف نماينده مقيم، حدود اختيارات و نحوه نظارت و سركشي وي توسط شركت بطور كتبي به مسئول حفاظت اعلام ميگردد. به همين دليل بايد به عادات وقت شناسي در جامعه نگاهي بياندازيم زيراكه نحوه ي استفاده از زمان به عادات و فرهنگ جامعه بر مي گردد . مهمتر از آن، تعداد پرسنلي كه در دستگاه حضور و غياب مي ­توان ثبت كرد محدود بوده و هر دستگاهي داراي ظرفيت كاربر مشخصي است كه از آن بيشتر نمي­ توان ثبت كرد. سامسونگ در گلكسي S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهاي اولتراسونيك دست و پنجه نرم مي كند.

  • امكان گزارش گيري بر روي صفحه نمايش
  • بهاي تمامشده حقالعملكاريها را محاسبه كنيد
  • شناخت نرم افزارهاي متصل به دستگاه
  • امكان ايجاد كارتابل براي مديران

با وجود اين دستگاه مديران گزارشاتي جامع، دقيق و آنلاين را در اختيار دارند كه منجر به بهبود عملكردشان ميشود. يكي از اين روشها، تحليل بافت پوست است كه گفته ميشود با تحليل فاصله بين منافذ پوست ميتوان بر مشكلات و چالشهاي تشخيص چهره غلبه كرد. دستگاه Hamster plus يكي از محبوبترين و پركاربردترين دستگاههاي برند SecuGen هست كه به صورت اختصاصي براي اسكن اثر انگشت استفاده ميشود. 19- پيمانكار موظف است براي كليه پرسنل شاغل خود درايستگاه ، فيش حقوقي ماهيانه صادر و در پايان هر ماه كليه پرداخت ها به بيمه و پرسنل خود را، پس از تاييد ناظر به كارفرما ارائه نمايد . 5- شركت موظف است 1دستگاه رايانه مناسب (p4)با متعلقات مربوطه و1دستگاه چاپگر ليزري با تاييد ناظر جهت انجام امورات جاري حفاظت فيزيكي در اختيارمديريت حراست قرار دهد. تبصره 2: احراز تقصير و يا قصور پيمانكار صرفاً با تشخيص ناظر معرفي شده از سوي مديريت حراست مي باشد. به دفترحفاظت فيزيكي ايستگاه (ناظر) معرفي نمايد.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۵:۳۵ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

تجربيات شخصي من در مورد بهترين دستگاه ليزر

اين داده ها از طريق نرم افزار مي توانند به صورت يكپارچه به سيستم هاي حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتيك به آنها منتقل شوند. ناظران همچنين مي توانند وظايفي را به كاركنان اختصاص دهند و به آنها پيام ارسال كنند. عليرغم اينكه در سال ۲۰۱۲ يك دادگاه عالي حكم داد كه نگهداشتن تصوير افراد بيگناه غيرقانوني است، پليس ديتابيسي از ۲۰ ميليون نفر را در اختيار دارد كه بسياري از آنها هرگز مرتكب جرمي نشدهاند. اين مشكلي است كه براي برخي از دستگاه هاي لنوو هم رخ داده بود. دستگاه حضور غياب اثرانگشتي K30 شناسايي افراد با اثر انگشت و كارت بدون تماس صورت ميگيرد و اين دستگاه مي تواند تا 1000 اثر انگشت را ثبت و ذخيره نمايد. البته قبل از توليد چنين نرم افزاري از قابليت تشخيص چهره براي دستگاه هاي حضور و غياب مانند دستگاه حضور و غياب زد كي تي iFace 702 براي شناسايي استفاده مي كردند. با توجه به اينكه مدارك بيومتريك براي هر فرد بي همتا و منحصر به فرد است و نمي توان جعل يا تكثير كرد، شناسايي بيومتريك دقيق ترين سيستم براي شناسايي هر كارمند مي باشد. در اين مطلب انزل وب به روش هايي كه براي جعل اثر انگشت دستگاه توسط هكرها به كار گرفته مي شود خواهيم پرداخت.

در اين دوره حجم كار كارخانه ها و سازمان ها به قدري زياد بود كه نياز مبرم به نظارت و تجزيه و تحليل دقيق كاركرد پرسنل در راستاي سود بيشتر و همچنين موفقيت شغلي، نمايان شد. اين نرخ در واقع درصد موفقيت يك اثر انگشت تقلبي را در ورود به سيستمي كه از اين اسكنر استفاده مي كند نشان مي دهد. يكي از اين روش ها كه در انواع دستگاه ها و مكان ها از سازمان هاي بزرگ گرفته تا حتي گوشي همراه و لپ تاپ ها از آن استفاده مي شود روش احراز هويت از طريق اثر انگشت است. استفاده از دمنوش اين گياه خطر ابتلا به سرطان پروستات را كاهش ميدهد. اين دستگاه نه تنها با تمركز بر مديريت زمان بلكه با روش هاي ارتباطي مدرن مانند TCP / IP، USB ميزبان، USB مشتري، Wi-Fi مي تواند يك ارتباط راحت در هر زمان در هر نقطه را درك كند. اين دستگاه حضور غياب داراي طراحي انعطاف پذير با راههاي ارتباطي گستره همچون TCP / IP، RS485، Wiegand و خروجيهاي تقويت شده است.

همچنين پورت هاي خروجي مختلفي در ساخت دستگاه حضور و غياب استفاده مي شود كه برخي از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP. البته اين تذكر را بايد در اينجا مجددا تكرار كنيم كه هيچ داوطلبي حق ندارد كتابي را كامل كنار بگذارد و از كنكور حذف كند ! انتقال فنآوري و توسعه كارتخوانهاي بدون تماس كه بر اساس فرآيند تكنولوژي RFID به توليد ميرسد ، كاربردهاي متنوعتري را امكانپذير ميسازد كه هم اكنون عرضه محصولات جديدي را در اين زمينه شاهد ميباشيم . اسكنرهاي اثر انگشت ميتواند به عنوان دستگاههاي امنيتي بيومتريك اصلي بكاربرده شوند، هرچند روشهايي براي مغلوب ساختن اين تكنولوژي، با استفاده از پوششهاي مصنوعي نوك انگشتان وجود دارد. به طور معمول راه جلوگيري از اين روش هك اين است كه از اسكنرهاي اثر انگشت معتبر و محبوب استفاده شود. برخي از دستگاه هاي اين شركت كه از اثر انگشت استفاده مي كردند داراي يك پسورد hard-code بودند. منحصر به فرد بودن اثر انگشت در اين فناوري مورد استفاده قرار مي گيرد ، جايي كه يك كارمند براي باز كردن قفل ورودي بايد از اثر انگشت خود استفاده كند. دستگاه حضور و غياب كارتي و اثرانگشت با امكانات منحصر به فرد و قيمتي مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازكن اثرانگشتي Nazer, درب بازكن ها. در شرايط عادي و يا در محيط اداري كوچك و با تعداد پرسنل كم، يكدستگاه حضور و غياب كارتي و يا كارتي-انگشتي گزينه مناسبي براي مديريت ترددها است.

  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبكه اي
  • (پارامترهاي فيزيولوژيكي)
  • امكان فعال و غير فعال نمودن اساتيد
  • امكان ثبت و پيگيري انواع درخواست مرخصي و ماموريت
  • نرخ عدم پذيرش اشتباه

قيمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغياب اثرانگشتي و كارتي وينا مدل V26. دستگاه حضور و غياب مدل EB-141 , اثرانگشت، كارت. در واقع دستگاه حضور و غياب Ac-220 ، براي ثبت 300000 تردد اعلام آمادگي كرده است و در مقابل ، اطلاعات مربوط به 2000 اثرانگشت و كارت را نيز در خود ثبت خواهد كرد . بنابراين ، سيستم هاي حضورو غياب اثر انگشتي به دليل رديابي نمودار حضور و غياب كاركنان ، در دنياي تجارت امروز محبوبيت زيادي كسب كرده اند. در اين مقاله، با روش هاي مديريت زمان هاي كاري، تعريف قوانين، انواع شيفت هاي كاري، نحوه عملكرد ماشين هاي ساعت زني و احكام مربوطه در نرم افزار مديريت كسب و كار تيم يار آشنا مي شويد. مديريت كارآمد، سريع و هوشمندانه حضور و غياب كاركنان مي تواند به طور قابل توجهي كارايي كسب و كار را افزايش دهد و باعث كاهش هزينه هاي اداري شود و به تبع سود خالصي سازمان ها را بالا ببرد. را انتخاب مي كنيد و در كنار آن دي وي آر و ساير متعلقات مورد نياز را هم دريافت خواهيد كرد. هيچ ليزري حتي برند آمريكايي آن براي رفع موهاي زائد كركي مناسب نيست.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۳۹ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

نرم افزار حضور و غياب ارزان

اين مدل ها بيشتر براي كسب و كارهايي كه حساسيت زيادي روي تردد ها ندارند مناسب است زيرا امكان دارد كارمند ها از كارت يكديگر استفاده نمايند. هرچند كه قراردهي صحيح انگشت بر روي سنسور نيز به شناسايي آن كمك شاياني مي كند. نصب اين ديتابيس دردسرهاي خاص خودش را دارد و در بسياري از موارد نصب آن مشكلات زيادي را براي كاربران ايجاد مي كند. با نصب دستگاه حضور و غياب كه براي همين منظور طراحي شدهاند در ادارت و شركت ها, كارمندان در هنگام ورود. تنظيمات اين دستگاه ها با نرم افزار اختصاصي هر شركت صورت مي گيرد كه به كامپيوتر نصب شده و دستگاه حضور و غياب را قابل تنظيم مي سازد. طبيعتاً اين امكان از طريق وب ميسر است و يكي از چيزهايي است كه در صورتي كه چنين نيازي وجود داشته باشد، گزينه ي ديگري به جز نرم افزار تحت وب نبايد انتخاب شود. در ابتداي پيدايش دستگاه كنترل تردد پرسنل, با وجود اين كه شرايط بسيار مساعدي نسبت به شيوه هاي سنتي در پي دارد. دستگاه هاي كارتي: اين مدلها براي شناسايي از كارت صادر شده براي فرد استفاده مي كنند.



    • مرخصيها را مديريت كند



    • نرم افزار



    • حداكثر تعداد كاربراني كه پشتيباني مي كند



    • 10-4 - محل اقامت



    • مجهز به سيستم Auto IRIS



    • امكان ثبت انواع مرخصي




دو نقطه ضعف عمده اين دستگاهها ، احتمال گم شدن يا فراموش كردن كارت و سوء استفاده از كارت (ثبت كارت توسط شخص ديگر ) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. البته خريد دستگاه حضور غياب مستلزم رعايت نكاتي است كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد. پس از ذخيره كارت بانك و انتخاب آن از منوي بالاي صفحه تنها با وارد نمودن رمز دوم كارت ميتوان موجودي كارت را مشاهده كرد. نكته: براي تنظيمات ذيل، شما ميتوانيد اين پنجره را ببنديد و به صفحه اصلي نرم افزار برويد. صفحه نمايش رنگي 3 اينچ اين مدل، امكان نمايش تصاوير از جمله تصوير اثر انگشت و نتيجه تطبيق را، با وضوح بيشتري در اختيار شما قرار مي دهد.

از ويژگيهاي اين مدل، امكان نصب ماژول شبكه بيسيم (Wifi) مي باشد. از ويژگيهاي اين مدل، امكان نصب ماژول شبكه بيسيم (Wifi) مي باشد. ابتدا مدير سامانه، اپليكيشن دينگ را در گوشي هوشمند خود نصب و فعال سازي مي كند و سپس به تعريف كليه كارمندان در سامانه مي پردازد. هر چه سامانه حضور و غياب حاكم بر نرم افزاردستگاه حضور غياب از ساختار بهينه تر، دقيق تر و سريع تري برخوردار باشد، مي تواند فضاي كارآمدتري به جهت برنامه ريزي نيروي انساني توليد كند. نرم افزار و دستگاه حضور و غياب، دست سازمان هاي كوچك و بزرگ، چه صنعتي و يا اداري و حتي خدماتي را در رسيدن به يك برنامه ي جامع و كارآمد نيروي انساني باز مي كند. اين نرم افزار ها داراي مدل هاي مختلف تحت وب، شبكه و… مي باشد كه هر كدام داراي آپشن هاي مختلفي نيز مي باشند. در مقايسه با ساير دوربين هايي كه قابليت تشخيص چهره دارند اين دوربين از طراحي ساده اي برخوردار مي باشد.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۷:۴۴ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

قيمت دستگاه ثبت اثر انگشت

مديريت شيفت هاي نامنظم بيمارستاني: با نرم افزار حضور و غياب كسرا شيفت هاي نامنظم و چرخشي بيمارستاني به آساني مديريت مي شود. اين نرم افزار فوق العاده قابليت نصب بر روي دو ويندوز محبوب ويستا و سون را دارد. در صورتي كه اثر انگشتتان روي سطوح قابل رويت همچون شيشه يا نمايشگر گوشي باقي مانده است، آن را پاك كنيد. البته شما را به پوشيدن هميشگي دستكش تشويق نميكنيم، اما مجددا بسته به موقعيت كاري و اجتماعي خود، بايد از محلهاي عمومي كه انگشتتان را روي آنها قرار ميدهيد مطلع باشد. براي چاپ طرح دلخواه بر روي پيكسل ميتوان از يك پرينتر معمولي استفاده كرد و نياز به كاغذ يا جوهر مخصوص ندارد. همراه كارت علاوهبر پشتيباني از تلفنهاي همراه هوشمند و تبلت با سيستم عاملهاي Android و IOS قابل استفاده بر روي ساعتهاي هوشمند نيز ميباشد. اما اين روزها با هوشمند شدن كارت ملي دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت را مي توان در تمام ادارات مختلف ديد. قدمت اين روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پليس و امنيت باز ميگردد. روش هاي مختلفي براي انتقال وجه وجود دارد براي مثال شما مي توانيد مبلغ را به شماره حساب فرد واريز نماييد و يا آن را از طريق عابر بانك يا خودپرداز كارت به كارت كنيد.



    • مجهز به دوربين داخلي براي ثبت چهره افراد



    • حذف و اضافه و انتقال درس هاي اخذ شده توسط دانش آموزان



    • افزودن عكس پس زمينه



    • مشتريان و فروش



    • گزينه Reset all Content & Settings را انتخاب كنيد



    • تعريف دوره هاي كاري مختلف



    • جلوگيري از تقلب و كلاهبرداريها از دستگاههاي ATM




همه ما دوست داريم كه بتوانيم در كوتاهترين زمان مبلغ دلخواهمان را بدون محدوديت براي افراد مورد نظر واريز كنيم. دراين سامانه مبلغ مورد نظر شما حداكثر پس از 24 تا 48 ساعت بدون دريافت كارمزد انتقال داده مي شود. اگر حساب مقصد شما متعلق به همان بانك باشد مي توانيد تا سقف 10 ميليون تومان پول انتقال دهيد اما اگر قصد انتقال وجه بين بانكي را داشته باشيد روزانه تا مبلغ 3 ميليون تومان را مي توانيد انتقال دهيد. در روشي ديگر شما مي توانيد به كمك شماره شباي حساب ، فرم مربوط به انتقال وجه را پر كرده و از طريق سامانه هاي ساتنا و پايا مبلغ مورد نظرتان را انتقال دهيد. در اين فروشگاه ما انواع اسكنر ها را با بهترين قيمت به شما معرفي كرده ايم. حتما هنگام خريد دستگاه اسكنر اثر انگشت به تعداد كارمندان اداره و ميزان حافظه دستگاه دقت كنيد. همه بايد رويدادهاي بخش خود را - تعطيلات، مرخصي ها، حوادث، تاخير، خروج زودتر - كه بر برنامه و حقوق كارمندان تاثير مي گذارد، مديريت كنند. اين رويدادها به طور خودكار براي برنامه مناسب كارمندان نشان داده شده است.

 

توصيه ميكنيم براي جلوگيري از مشكلات احتمالي و تهيه كالاهاي با كيفيت، دوربين مدار بسته و لوازم جانبي آن را فقط از فروشگاه ها و شركت هاي معتبر فروشنده اين محصولات تهيه نماييد. مسلماً پرداخت چنين مبلغي حتي براي امتحان آن در شركت شما به صرفه خواهد بود . صدور برگه ملاقات و تاييد انجام آن به صورت سيستمي انجام مي پذيرد و مانيتورينگ تمام تردد ها براي مديران و سرپرستان به صورت لحظه اي امكان پذير مي باشد. بطوريكه مي توان به سرعت هرچه تمام تر اطلاعات مورد نظر خود را به مخاطبين انتقال داد. استفاده از اسكنر اثر انگشت در تمام موارد ذكر شده دقت و سرعت كار را بسيار افزايش مي دهد. يكي از موارد استفاده از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است كه افراد براي تشخيص اطلاعات كارت ملي و اثر انگشت از اسكنر استفاده مي كنند. روش هاي مختفي براي انتقال وجه وجود دارد كه هر يك از آنها مزايا و معايب خاص خود را دارند. يكي از پر استفاده ترين روش هاي انتقال وجه استفاد ه از كارت بانكي مي باشد. وقتي يك غريبه را پيدا مي كنند سعي مي كنند با استفاده از اين ديتابيس اين فرد را شناسايي كنند. اسكن شبكيه با استفاده از عروق خوني در چشم خودتان براي تشخيص هويت شما، در حالي كه اسكن عنبيه تغييرات رنگ منحصر به فرد در عنبيه مربوط به شما را با تصوير ازقبل ذخيره شده مقايسه ميكند. ۳- دوام، معياري براي آن كه سنجش شود يك ويژگي چه مدت عمر ميكند.

هنوز به درستي نميدانيم چه مدت زماني ويروس كرونا ميتواند بر چنين سطوحي زنده بماند. مازيار حسني افزود: هنوز علت آتش سوزي و ميزان خسارت به ۴۰ واحد تجاري كه به طور كامل در اين آتش سوزي سوخت، مشخص نيست. البته اين دستگاهها هنوز بطور كامل امتحان خود را پس نداده اند و همانند هندوانه در بسته مي مانند. مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني بابل شنبه شب به خبرنگار ايرنا گفت: خوشبختانه با تلاش چند ساعته آتش به طور كامل مهار شد و همكاران در حال لكه گيري هستند. بر اساس اعلام اورژانس بابل در اين آتش سوزي ۱۲ تن مصدوم شدند كه پنج نفر به صورت سرپايي مداوا و بقيه در بيمارستان بستري شدند. مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني بابل به خبرنگار ايرنا گفت: در اين آتش سوزي مهيب كه عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد چهار آتش نشان بابلي نيز بر اثر دود گرفتگي مصدوم شده اند. به گزارش همشهريآنلاين به نقل از مهر، مازيار حسني، مديرعامل سازمان آتشنشاني بابل در استان مازندران گفت: آتشنشانان بابلي در عمليات مهار آتشسوزي پاساژ ابراهيمي واقع در خيابان بازار بابل دچار مصدوميت شدند. سخنگوي سازمان آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از واژگون شدن يك خودرو حامل مواد شيمايي در جاده خاوران خبر داد. سخنگوي آتشنشاني تهران از واژگوني يك دستگاه نيسان حامل موادشيميايي در جاده خاوران خبر داد. مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني كاشان از حريق گسترده در يك كارگاه حلاجي الياف در شهرستان كاشان خبر داد. به گزارش مشرق، سيد جلال ملكي سخنگوي سازمان آتش نشاني شهر تهران درخصوص حادثه واژگوني خودروي حامل مواد شيميايي گقت: ساعت ۹:۳۰ وقوع يك فقره واژگوني خودرو به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

ملكي از واژگوني يك خودرو نيسان باري در مسير شرق به غرب جاده خاوران خبر داد. آيا خبر داشتيد كه در گوگل ميشود جستجو را با عكس هم انجام داد؟ اگر بعد از نصب آپديت هاي جديد يا انجام تغييرات خاصي در آيفونتان مشكل عملكرد Face ID يا تشخيص چهره نمايان شده، احتمالا با بازگرداندن دستگاه به حالت قبل مشكل برطرف ميشود. براي حذف كردن انواع بازه كاري در الگوي كاري تعيين شده، بر دكمه «-» (شكل 4- شماره 3) كليك نماييد. از طرفي ديگر مي توانيد از دستگاه هاي خود پرداز استفاده كرده و براي انتقال وجه تا سقف 3 ميليون تومان اقدام نماييد. براي مثال كارت جديد مارسلو از پست دفاع چپ به پست هافبك تغيير پيدا كرده است. دستگاه حضور غياب، دستگاهي براي ثبت زمان ورود و خروج، مرخصي و ماموريت افراد در سازمان ها و ادارات مي باشد. براي متولدين خارج از كشور ارايه مدرك نحوه ورود الزامي است. هر يك از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج براي صبح و بعد ازظهر تقسيم مي شد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتري همراه بدون نياز به اتصال به اينترنت ، آسان و كاربردي … هدايتگر براي مشتري; صفحه نمايش مناسب همراه با لوگو ، تاريخ و ساعت جاري و .

و به همين سادگي ساعت حضوروغيابشون توي دستگاه ثبت ميشه و حقوقشون در پايان ماه محاسبه ميشه. درسيستم حضور و غياب ، ساعات كاري پرسنل اعم از ساعتي و استخدامي به صورت فايل ساعت يا كاركرد ماهانه به سيستم وارد مي شود . تمامي درخواست ها و پاسخ ها علاوه بر به كارگيري پروتكل امن SSL براي هر مشتري به صورت جدا و با كليد مخصوص هر مشتري رمز نگاري ميگردد. دستگاه حضور و غياب ST-Shineهم براي حضور و غياب و هم به منظور كنترل دسترسي و ثبت تردد به وسيله اثرانگشت و كارت مورد استفاده است. در دفاتر ثبت احوال و پيشخوان هاي دولت، بعضي از زندان ها، بانك ها و غيره نيز مي توان از اين نوع اسكنر استفاده كرد. هر نوع تكنولوژي داراي مزايا و معايب خودش است، و به بهترين نحوه براي كاربردهاي خاص مناسب است. در حاليكه نوع ديگري از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت مي توانند اطلاعات بيش از صدها كاربر را در خود ذخيره كنند.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۴:۴۴ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

سيستم هاي حضور و غياب

نوع ارتباط: دستگاه هاي حضور و غياب يا از طريق شبكه اطلاعات خود را به منبع ارسال مي كنند يا بصورت بي سيم عمل كرده و يا تنها سازگار با استفاده از كارت هاي حافظه (فلش) هستند. در صورت انتخاب گزينه مربوط به ورود و يا خروج پنجره اي بر روي صفحه ظاهر مي گردد كه پرسنل بايد ظرف مدت 10 ثانيه انگشت خود را به سنسور نزديك كرده و يا از كارت استفاده نمايند. چهره خواني : چـهره خـوانـي به اين مـعـنـا است كه شما فـقــط با با نگاه كردن به صورت اشخاص پي بـه خـصـوصـيات اخلاقي و شخصيتي او ببريد. … به فعاليت ، اثر انگشت هر فردي كه بايد رفت و آمد او كنترل شود ، در دستگاه ثبت و در … با دستگاه هاي تشخيص چهره يا اسكن عنبيه قيمت مناسب تر و پايين تري دارد . فيس آيدي از نوعي تشخيص عمقي استفاده ميكند و داراي سنسورهاي مادون قرمز است و بدين ترتيب، دوربين آيفون در واقع به جاي تصوير يا مدلي سهبعدي، يك تصوير واقعي از چهره شما را اسكن ميكند. براي خريد دستگاه حضور و غياب دنياي پردازش با امكان تشخيص چهره ميتوانيد با قسمت فروش شركت با شماره 02184288 تماس حاصل فرمائيد. گذر كنترل ارائه دهنده بهترين و با كيفيت ترين سيستمهاي امنيتي با قيمت مناسب وخدمات پس از فروش.

 

اين شركت ها دستگاه هاي خود را با امكانات و قابليت هاي متفاوت و البته قيمت هاي متفاوتي عرضه مي كنند. هر بار كه كارگران وارد محيط كار مي شدند ، مجبور بودند از كارت حضور و غياب استفاده كنند. ويژگي هاي بيومتريك منحصر به فرد هستند، كه مانع از ثبت زمان كاركنان به جاي دوستان خود مي شود كه در محل كار حضور ندارند. قابليت هاي گسترده و منحصر به فرد موجود در ماژول گزارشات ، نرم افزار مديريت توانا را نسبت به ساير نرم افزارهاي موجود متمايز و برجسته مي سازد. در واقع نرم افزار مديريت آموزشگاه بهسامان موجب مي گردد تمامي امور و فرآيندهاي آموزشگاه بصورت منظم و دقيق اجرا و كنترل شود كه اين يكپارچگي تاثير شاياني در كيفيت خدمت رساني مي گذارد. البته در عمل، حتي برخي اوقات اين پشتيباني تا بيش از 20 سال ادامه داشته است و هنوز دستگاههاي فوقالعاده PW 1100 در گوشه و كنار كشور در حال خدمت هستند. برخي از لپتاپها داراي يك شكاف كوچك بر روي بدنه، واقع در نزديكي صفحه كليد هستند.

 

  • ارتباط : (TCP/IP) LAN شبكه
  • گزينه Face ID & Passcode را انتخاب كنيد
  • گزارش ماهانه
  • ثبت حضور غياب با كارت بدون تماس و اثر انگشت
  • قفل الكترونيكي آنلاين و آفلاين | Electronic Online And Offline Lock
  • اثر انگشت
  • دكمه گزارش را كليلك نماييد تا گزارش مورد نظر باز شود
  • تنوع محصولات

در صورت مخدوش شدن برچسب شماره سريال و يا هولوگرام روي كارت حافظه و يا باز شدن دستگاه، گارانتي فاقد اعتبار ميباشد. به اين دستگاه ها “سيستم حضور و غياب” يا “سيستم كنترل تردد” گفته مي شود. ارسال sms يادآوري بدهي و قسط ها كه البته با وجود گزينه اي در نرم افزار مي توان sms هاي اطلاع رساني را به طور اتوماتيك و بدون نياز به نظارت در زمان هاي خاصي ارسال نمود. پس از تكميل برنامه درسي تمامي كلاس ها ، مي توان به سادگي از بخش گزارشات از آن پرينت گرفت و برنامه ها را در اختيار دانش آموزان قرار داد. متاسفانه به دليل ضعف موجود در پرتال هاي موجود و عدم تمركز بر روي بخش تهيه گزارشات ، كارنامه و نمودارهاي هاي كيفي شاهد عدم نارضايتي مديران بوده ايم. به سادگي انتخاب هر چند كلاس در هر چند درس و در هر بازه زماني دلخواه سيستم به صورت اتوماتيك گزارش جامعي را جهت كمك به تحليل مديران نسبت به ارزيابي تحصيلي دانش آموزان فراهم مي نمايد. به ويژه زماني كه اين كارنامه ها به صورت رنگي در اختيار آنها قرار گيرد. تمام سعي اين واحد اين است كه دستگاه شما را با بالاترين كيفيت و در كوتاه ترين زمان ممكن تعمير كرده و به دست شما برساند.

تعميركاران ما در واحد تعمير دستگاه حضور و غياب محصولات تمامي برندهاي توليد كننده اين دستگاه را تعمير مي كنند. سيستم هاي بيومتريك ميتوانند از اثر انگشت كارمندان براي تأييد هويت شخصي كه حضور و غياب انجام ميدهد، استفاده كنند. خيس بودن و همچنين تميز نبودن انگشت منجر ميشود كه تاچ آيدي نتواند به جزئيات انگشت شما دسترسي پيدا كند، بنابراين در اين شرايط اسكنر نميتوانيد شما را شناسايي كند. پيش از انجام هر كاري ابتدا سنسور هاي جلوي آيفون و محل نصب اين سنسور ها را با يك پنبه يا دستمال مناسب به خوبي تميز كنيد. به عبارتي از هرگونه اطلاعات موجود در نرم افزار و مرتبط با دانش آموزان مي توان جهت فيلتر نمودن اطلاعات نمرات دانش آموزان و تهيه گزارش و يا ارسال sms استفاده نمود. در اين بخش شما مي توانيد زنگ ها را به صورت تك زنگ نيز مشخص نمائيد و همچنين مي توان تعداد زنگ ها و ساعت هاي آن ها را بدون هيچگونه محدوديتي تعيين نمود.

در واقع مي توان گفت گروه نرم افزاري ويسمن با ارائه نرم افزارهاي تخصصي خود در حوزه كنترل دسترسي درصدد است به مديران كمك كند تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند. يكي از مشكلات موجود ، عدم رضايت مديران مدارس از وب سايت هاي ارائه شده به آنها مي باشد. يكي از آسان ترين و كم هزينه ترين و در عين حال در دسترس ترين راهكارهاي ارتباطي والدين و مدارس SMS مي باشد كه مي تواند بسياري از اين مشكلات را با شيوه اي راحت تر حل نمايد. براي حل اين مشكل از يك قضيه ي رياضي استفاده مي كنيم. با توجه به استفاده فراوان از اين دستگاه لازم است نكاتي را درمورد خرابي هاي اين دستگاه ها ذكر كنيم. با توجه به اين نيازمنديها، دستگاه حضور و غياب پايوفاي با بهرهگيري از تكنولوژيهاي به روز و به صورت بومي طراحي شده است. ماژول مالي نرم افزار آموزشگاه بهسامان به دو صورت نرم افزار حسابداري آموزشگاه و سيستم مالي براي آموزشگاه هاي كوچكتر قابل استفاده مي باشد. سيستم اتوماسيون آموزشگاه بهسامان مورد تاييد 100 ها آموزشگاه برتر در سراسر كشور مي باشد.نرم افزار مديريت آموزشگاه بهسامان نخستين و جامع ترين نرم افزار مديريت آموزشگاهي تحت وب در كشور است. اتوماسيون آموزشگاهي بهسامان، ماژول حضور و غياب قابليت كنترل تردد كاركنان و اساتيد را نيز دار مي باشد. در اين زير سيستم حق التدريس اساتيد و كاركنان براساس نوع قرارداد مشخص و فيش هاي حقوقي صادر مي گردد تمام ضوابط ، بندها و تبصره ها در قرار داد در اين نرم افزار مشخص مي گردد.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۱:۵۷ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

نمونه ليست حضور و غياب

بدون شك در طول سال براي افراد ممكن است مسائلي پيش بيايد كه انگشت آن ها را دچار مشكل كند. دنياي پردازش اولين شركتي بود كه گارانتي 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتيباني را ارائه نمود. با استفاده از سيستم هاي تشخيص چهره علاوه بر ايجاد امنيت بالاتر، شناسايي فرد بصورت اتوماتيك افزايش يافته و از طرف ديگر دخالت فرد از بين مي رود كه سرعت پردازش را بالا و خطا را كاهش مي دهد. با استفاده از اتصال مستقيم بين دوربين و سرور، مي توانيد در همان زمان كنترل و جمع آوري تصاوير از ۲۰ عدد دوربين مداربسته از راه دور از يك سرور. براي مثال شما مي توانيد براي واريز يك مبلغ كلان بدون محدوديت با همراه داشتن مدارك شناسايي به بانك مراجعه كنيد. اما اگر شما هم به دنبال خريد و يافتن قيمت مناسب اين تجهيزات هستيد، تنها كافي است به فرشگاه وب سايت ما سر بزنيد. براي اين موضوع تنها كافي است با به بخش فروشگاه وب سايت مراجعه كنيد و بنا به نيازي كه داريد، محصول مورد نظر را خريداري فرماييد.

  • از داخل CD محصول , فايل Setup را اجرا نماييد
  • 24ماه گارانتي دستگاه
  • دنبال كردن خط ديد چشم و تعيين نژاد
  • 5- شكل و ظاهر دستگاه حضور و غياب

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اولا كه امكان تقلب كردن توي اين دستگاه از دستگاه حضور و غياب كارتي جهان گستر پارس خيلي كمتره! استفاده از اسكنر اثر انگشت باعث مي شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند كه امكان هر گونه تقلب را از بين ميبرد و سهولت بيشتري براي كارمندان به همراه داشت. يكي از بهترين راه ها براي تسهيل در كنترل كردن كارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غياب است. كه سبب نفوذ سريع اين سيستم در شناسايي تجاري و ابزار بازاريابي برنامههاي ديگر شامل تعامل پيشرفته انسان و كامپيوتر، نظارت تصويري، نمايهسازي خودكار تصاوير و پايگاه دادههاي ويدئويي ميباشد. توجه : براي اينكه برنامه با بانك اطلاعاتي ارتباط برقرار كند از سري Sql Express فقط 2008R2 را بايد روي سيستم خود داشته باشيد. اسكن اثر انگشت يكي از سادهترين تكنولوژيهاي بيومتريك است. اين روش كه در سال ۱۸۸۳ كشف شد، به عنوان روشي بسيار قابل اعتماد و در عين حال بسيار ساده شناخته مي شود كه در مقايسه با ديگر روش هاي شناسايي مشخصات بيومتريك كارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصوير فرد، كارت ملي، مشخصات فردي و كاري به عنوان اطلاعات اوليه همراه با اثر انگشت به اسكنر داده مي شود.

 

شايد تا ماه ها پيش استفاده از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت محدود به محيط هاي كاري و اداري و براي ثبت ساعت هاي ورود و خروج و يا استفاده در محيط هاي امنيتي و حفاظت شده بود. استفاده از اسكنر اثر انگشت در تمام موارد ذكر شده دقت و سرعت كار را بسيار افزايش مي دهد. بسياري از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت هاي مختلف مي توانند با استفاده از رمز ورود نيز عمل كنند. بعضي از دستگاه هاي كوچك براي شركت هاي كوچك طراحي شده و توانايي ذخيره اطلاعات محدودي را دارند. اين دستگاه با پايين آوردن خطاي انساني، مي تواند تمامي جزييات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شركت را براي شما ثبت كند. دستگاه حضور و غياب ZKT مي تواند مجهز به تقويم و سخنگوي فارسي هم باشد تا با استفاده از تقويم هجري شمسي و اطلاع از تعطيلات رسمي، گزارش گيري كاملي از آن داشته باشيد. اصفهان، سومين شهر پهناور و پرجمعيت ايران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانيد دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسكنر اثر انگشت به صورت اينترنتي مي باشد. معمولا در سيستم هاي نوري بر روي سطح بدن از ژل استفاده مي گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قيمت اين محصول از شركت راد مهام فاوا در مقايسه با ساير نمونههاي مشابه در بازار قيمت بسيار مناسبتري است و لذا خريد آن براي صاحبان كسب و كار مقرون به صرفه خواهد بود. روش هاي مختفي براي انتقال وجه وجود دارد كه هر يك از آنها مزايا و معايب خاص خود را دارند. خوشبختانه براي ايرانيها نيز تغييراتي در اين دستگاه به وجود آمده و ميتواند آلارم هاي صوتي را به زبان فارسي پخش كند. تشخيص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابليتهاي ديگر سنسور سوپريما است. بسياري از دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت داراي راه هاي ارتباطي مانند USB هستند. نرم افزار اكسس كنترل ويسمن در صفحه اصلي داراي سربرگ هاي عمليات دستگاه، اطلاعات پايه، مديريت كاربران، مديريت مهمان، كنترل دسترسي Virdi و تنظيمات نمايشي است.

سامانه حضور و غياب آنلاين به منظور سهولت در امر مديريت تردد و كاركرد پرسنل به صورت تحت وب طراحي شده است. تكنولوژي هاي مختلفي براي تشخيص اثر انگشت در مدل هاي مختلف دستگاه هاي اسكنر به كار مي رود كه ميزان توانمندي و كارايي دستگاه را نشان مي دهد. تعداد اطلاعاتي كه دستگاه هاي اسكنر اثر انگشت مي توانند در خود ذخيره كنند در دستگاه هاي مختلف متفاوت است. حتما هنگام خريد دستگاه اسكنر اثر انگشت به تعداد كارمندان اداره و ميزان حافظه دستگاه دقت كنيد. بعضي از مدل هاي اسكنر اثر انگشت براي افزايش سرعت عملكرد مي توانند به طور همزمان دو يا تعداد بيشتري اثر انگشت را شناسايي كنند. امروزه پيدا كردن يك روش آسان و مطمئن براي انتقال وجه به يكي از دغدغه هاي بسياري از افراد تبديل شده. در صورتي كه در شركت يا اداره شما اين مساله مهم است حتما هنگام خريد و انتخاب اسكنر به آن دقت كنيد.

پيش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب كرده و اطمينان حاصل كنيد كه نيازهايتان را برطرف ميكنند. اولين مورد استخراج و انتخاب ويژگي ها و مرحله دوم طبقه بندي خصوصيات است. اين دستگاه ها مي توانند يكي از اين ويژگي ها و يا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غياب ZKT مدل G3 قابليت تشخيص چهره، اثر انگشت و كارت را دارد. در اين شرايط افراد نيازي ندارند چند دقيقه براي ثبت ساعت ورود و يا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان كوتاهي مي توانند وارد اداره يا شركت خود شوند. در اينترنت شما مي توانيد بسياري از برنامه هاي مشابه را پيدا كنيد، هر كدام از آنها به نوعي متفاوت از ديگران است. يكي از تجهيزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسكنر اثر انگشت است كه در مدل ها و برندهاي مختلفي توليد شده و در بازار موجود مي باشد. اسكنرهاي اثر انگشت داراي سيستم هاي عامل مختلف و پردازشگرهاي دقيق هستند كه در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخيره مي كند. اسكنر اثر انگشت امكان خطا در شناساي افراد و تاريخ زمان دقيق حضور و غياب را به صفر رسانده و در زمان نيز صرفه جويي مي كند.


برچسب: دستگاه حضور غياب، حضورغياب، كنترل تردد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۴:۱۲ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)