دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 تشخیص چهره و اثر انشگت

لورم ایپسوم متنی است که ساختگی برای طراحی و چاپ آن مورد است. آداپتور جهت تامین برق دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. و از معایب آن می توان امکان سوء استفاده از کارت در ثبت حضور و غیاب و وابستگی به کارت جهت ثبت را نام برد. قیمت دستگاه حضور و غیاب,قیمت حضورغیاب,قیمت,قیمت دستگاه حضورغیاب … کلیدهای عملیاتی لمسی جهت ثبت ورود ، خروج ، مرخصی و ماموریت. سیستم هوشمندتمام اتوماتیک حضور و غیاب دانش آموزان و پرسنل مدارس گروه طلای نرم جهت مکانیزاسیون و مدیریت مدارس نرم افزاری تحت عنوان پکیج نرم افزاری جامع هوشمند مدارس توانا را ارائه نموده است. دستگاه FaceStation 2 با یک ساختار ارگونومیک خاص به گونه ای طراحی شده است که عملکرد استثنایی بی نظیری را برای استفاده به عنوان کنترل تردد و حضور و غیاب در مجموعه های بزرگ و کوچک ارائه می کند . دستگاه FaceStation 2 ظرفیت حافظه بسیار بالایی را برای مدیریت بیشترین تعداد کاربر در کلاس خود ارائه می دهد .

  1. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید
  2. 11- نظر سنجی
  3. 6- پشتیبانی و در دسترس بودن اطلاعات در هر زمان
  4. وجود خط تلفن ثابت در دفتر مرکزی و شعب

یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد FaceStation 2 به تنهایی ظرفیت تعریف 30.000 کاربر ، 50.000 لاگ تصویر چهره و 5.000.000 لاگ تردد را دارد . ۳۰۰ رکورد ظرفیت تعریف چهره این دستگاه می باشد . ظرفیت تعریف اثر انگشت در این دستگاه تا 3000 عدد میباشد. کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway فروشگاه اینترنتی مدرن الکترونیک و یاپرداخت در محل را ندارند میتوانند وجه سفارش خود را به شماره کارتهای قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. سازمان ها اگر دارای بهترین تکنولوژی بوده و از بهترین امکانات بهره مند باشند ولی نیروی انسانی خود را به درستی مدیریت نکنند، قادر نیستند بر محیط اثر گذاشته و در عرصه رقابت موفق عمل کنند. با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به کامپیوتر، کاربران، اثر انگشت، چهره یا کلمه عبور آنها را تعریف کرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید.

دستگاه حضورو غیاب

آیا شما به دستگاههای کنترل دسترسی یا کنترل تردد نیز نیاز دارید ؟ اگر تعداد پرسنلی که در یک زمان اقدام به ثبت تردد خود خواهندکرد زیاد است، شما به دستگاهی نیاز دارید که سرعت شناسایی آن بالا باشد. شما در آی تی بازار می توانید پایین ترین قیمت کالاهای دیجیتال مانند انواع دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم را از بین تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان اصلی و نمایندگان فروش دریافت نمایید. لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. پس شما باید تمام درهای ورود و خروج مورد نظر را جهت استفاده از دستگاه کنترل دسترسی انتخاب نمایید. شما به دنبال چه نوع دستگاه حضور و غیابی هستید ؟ به هر حال فراموش نکنید که شما همیشه باید به دنبال بهترین ها با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، بروید و مستحق تجربه یک خرید باکیفیت هستید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دانلود رایگان نرم افزار ثبت ورود و خروج پرسنل

در این آموزش سعی می کنیم نحوه راه اندازی و تنظیمات اولیه دستگاه را بصورت مصور و مرحله به مرحله برای شما کاربران محترم آموزش دهیم. کار از راه دور و یا "زمان انعطاف پذیری" به کارکنان اجازه شروع کار روزانه زودتر از 9 صبح و حتی بعد از 5 بعد از ظهر را می دهد. این امر موجب صرفه جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن بیماری های گسترش یافته به علت تماس فیزیکی است. عملکرد دستگاه کارت خوان بدون تماس به این صورت است که هنگامی که کارت RFID ثبت شده در سیستم و متناظر با کاربر در مقابل دستگاه قرار می گیرد، کاربر شناسایی خواهد شد. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب Suprema Biostation با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و از طریقسایت supremaاز قسمت ها مطلع شوید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. دستگاه حضور و غیاب محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی  لینک منبع خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۲:۴۱ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)