دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی :

منظور از داینامیک بودن آی پی این است که دستگاه شما با هربار اتصال به شبکه نت یک شماره شناسایی به آن اختصاص داده می شود. تنها بعد از انجام این کار و مقایسه دستگاه های اتوماتیک مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با دیتاهای کاغذی است که می توان به اهمیت این قابلیت پی برد. می توان برخی از روش ها را مستثنی نمود. کد کاربر همان کد شناسایی می باشد که در داخل نرم افزار برای فرد مورد نظر ثبت شده است . ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. بدون داشتن داده های ثبت زمان واقعی از طریق ابزارهایی مانند نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب چگونه مدیریت می تواند کارمندان منظم خود را تشخیص دهد؟ دستگاه حضور و غیاب رایان پرسیس مدل RP50 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد.



    • عملکرد هر یک از سنسورها و کارتخوان های دستگاهها



    • 4- شیفت ها معمول (ساعات کار)



    • امکان ثبت هر ۱۰ اثر انگشت برای یک نفر با یک کد کاربری



    • ابزارهای طبقهبندی آبشاری



    • 3 -1)سیستم ورود/خروج شیفت را در نظر می گیرد




این دستگاه دارای امکان ثبت ۱۰۰۰ رکورد است. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و . قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 در فروشگاه اینترنتی ایلی هایپر با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب کارتی مدل TA140 از ما بخواهید. روال فروش به این شکل است که خریداران پس از انتخاب فایل مورد نظر (محصول)، بر روی دکمه "خرید فایل" کلیک کرده و به صفحه پرداخت اینترنتی بانک هدایت می شوند. در این قسمت می بایست طرق مختلف ارتباط با مدرسه مانند پست الکترونیکی ، شماره تلفن ، شماره نمابر و نشانی پستی مدرسه ارائه گردد . امکان ثبت احکام کاری مختلف برای افراد در زمانهای دلخواه .

سیستم حضور و غیاب تحت وب

 

توجه نمایید در صورتی که الگوی مورد نظر در نرم افزار استفاده شده باشد، امکان ویرایش نخواهد داشت. با توجه به ماهیت هر کسب و کار نیز، رویه و روال فرآیندهای تردد متفاوت است. فرمی به صورت شکل 19 باز خواهد شد. پس از تعیین بازه های کاری و ثبت آن، الگوی کاری دوره ای به صورت شکل 16 نمایش داده می شود. در واقع خدمات پس از فروش عبارت است از ارائه خدمات، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام یک فروش اولیه. شرکت سیتکس مبتکر نسل ششم دستگاههای حضـور و غیاب است با ویژگی های … از ۶ ماه گارانتی تعویض، ۶ ماه گارانتی تعمیر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. پس از پرداخت وجه، لینک دانلود فایل فعال شده و می توانند فایل خریداری شده را مستقیماً دانلود نمایند. همچنین انواع فرمهای کنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مدیریت گردش کار پیوست پس از طی فرآیند تایید و تکمیل در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می گردند . توجه نمایید که پرسنل سازمان به صورت پیش فرض از الگوی کاری تخصیص داده شده به گروه کاری خود تبعیت می کنند. با انتخاب سازمان، گروه های کاری تعریف شده در آن سازمان لیست خواهند شد. سیستم، روزهای کاری موجود در الگوی کاری انتخاب شده را با تقویم گروه کاری پرسنل مورد نظر بررسی می کند. مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند.

در این پنجره می توانید قوانین آخر هفته را تنظیم کنید.

 

مدیریت کارآمد، سریع و هوشمندانه حضور و غیاب کارکنان می تواند به طور قابل توجهی کارایی کسب و کار را افزایش دهد و باعث کاهش هزینه های اداری شود و به تبع سود خالصی سازمان ها را بالا ببرد. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. دستگاه های قدیمی حضور و غیاب به صورت پانچی بودند که با درج تاریخ توسط دستگاه زمان ورود و خروج را بر روی کارت ثبت می نمودند. در این پنجره می توانید قوانین آخر هفته را تنظیم کنید. شما علاوه بر ثبت حضور پرسنل می توانید پرداخت یا عدم پرداخت حقوق هر ماه را تعیین کنید که بصورت اتوماتیک وضعیت مالی آن درگزارشات نشان داده می شود. از این رو این ضعف را با افزودن به تعداد خود جبران می کنند. … ضعف های دستگاه های کارتی را ندارد و همچنین از دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره نیز به مراتب ارزان تر می باشند.

فرم حضور و غیاب پرسنل

 

نرم افزار حضور و غیاب رایگان فراتکنو محدودیتی در تعداد تعریف شیفت و کارمند منبع مفید  ندارد و شما هر تعداد پرسنل و الگوی اداری ثابت را می توانید روی آن تعریف کنید. با توجه به شکل 20 فرض کنید تاریخ شروع تخصیص یک الگوی کاری هفتگی از تاریخ 22/07/1393 روز سه شنبه باشد. برای مشاهده قیمت ” قیمت ساعت حضور غیاب ” از تصاویر زیر استفاده کنید . 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ خوشبختانه نرم افزارها و سخت افزارهایی مانند دستگاه حضور غیاب می توانند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرند. امکان اتصال به سیستم ورود خروج برای این دستگاه وجود دارد با استفاده از این امکان. بهتر است اطلاعات این بخش به تفکیک دانش آموزان ، معلمان ، کادر اداری و مدرسه دسته بندی شود تا دسترسی به بخش مورد نظر تسریع گردد. شناسه کاربری و رمز عبور می تواند فقط در اختیار مدیر مدرسه ، دانش آموز ، اولیاء وی و هر یک از معلمان یا مربیان که مدیر تعیین می کند ، قرار گیرد. توضیح : مشخصات دانش آموزان به صورت جدولی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، مقطع و پایه تحصیلی در سایت ارائه گردد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۹:۱۰ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)