دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

قرارداد کار کتبی در 4 نسخه یکسان تهیه و تنظیم شده و یک نسخه به کارفرما، یک نسخه به کارگر، یک نسخه به اداره کار و یک نسخه به اتحادیه کارگری یا شورای اسلامی کار تحویل می گردد. یک عکس از هدف خود تهیه کنید و آن را به عنوان انگیزه ای در جلوی چشم خود قرار دهید. البته که این انتظار به جایی است. در یک جمعبندی میتوان گفت با مجهز شدن T21F به درگاه شبکه و USB، بهعنوان یک دستگاه حضور غیاب ردهمیانی، بسیار کاربردیتر واقع شده است. زیرا سرعت کارتزنی در مدارس با حجم بالا مسئله ای بسیار مهم است. پایبندی به قوانین ورود و خروج و رعایت آیین نامه های انضباطی در مورد تمامی پرسنل امری ضروری است. بعضی از کارفرمایان از حالت شناوری استفاده می کنند، یعنی به ازاء تأخیر در شروع ساعت کاری، به همان میزان از اضافه کار آخر وقت کسر می شود.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. اندازه مناسب دستگاه، آن را برای نصب در محیط های اداری و روی گیت تردد مناسب کرده است. حضور به موقع و شروع کار در رأس ساعت تعیین شده، علاوه بر ایجاد نظم و انضباط در محیط کار، باعث بالا رفتن بهره وری و راندمان کاری خواهد شد. اینگونه برخوردهای تبعیض آمیز علاوه بر نارضایتی کارکنان از سازمان، گسترش بی نظمی را نیز در پی خواهد داشت. نادیده گرفتن تأخیر و بی نظمی کارکنان، این پیام را برای شخص خاطی و دیگران ارسال می کند که وقت شناس بودن برای شما اهمیتی ندارد. رابط کاربری این محصول فارسی است که دیگر نقطهی قوت T21F محسوب میشود. روش تشخیص چهره در تصاویر دوربین مداربسته بسیار پیچیده است .

اسکنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالایی دارد و از سوی دیگر ضریب خطای آن بسیار پایین است. دستگاه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به وسیله ی آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را کنترل کرد. بعد از انتخاب محل قرارگیری دستگاه، نسبت به موقعیت جایگاههای پلاستیکی در قسمت پشتی دستگاه و بهوسیلهی رولپلاک، میتوانید آن را به هر سطحی نصب کنید. دستگاه حضور غیاب T21F به گیره و جایگاه پلاستیکی مجهز شده که نصب آسان آن روی پایه و دیوار را فراهم میکند. بنابراین می توانید از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. بنابراین هکر با دسترسی به فضای ذخیره سازی آن می تواند به تصویر دقیق اثر انگشت دسترسی پیدا کند. قابلیت تعریف تقویمها و گروههای کاری و شیفهای کاری به تعداد نامحدود جهت محاسبه های مختلف کنترل کارکرد . صرفه جوی در وقت و هزینه: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به نیروی اضافی برای کنترل ورود و خروج کارکنان نبوده و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ورود و خروج خود را ثبت کند.



    • آرشیو اطلاعات > اشخاص حقوقی > مالیات



    • تاریخ مورد نظر را انتخاب نمایید



    • نمایش تاریخچه برای هر کارمند باید فعال باشد



    • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت




با مجهز شدن این دستگاه حضور غیاب به درگاه شبکه، صفحه اصلی اتصال آن به سیستم مدیریت نیروی انسانی میسر شده است که نهایتاً مدیریت هوشمند کارکنان، محاسبه واریزی و تخمین نیروی موردنیاز و … را امکانپذیر میکند. شرکت پارس تردد ارائه دهنده انواع دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی ، چهره و کارتی … ملاک دیگر انتخاب، خرید دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و قیمت مناسب است. وجود گارانتی برای یک محصول نشان دهنده ی کیفیت آن است. یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. این نکته را در نظر داشته باشید که مشکل تأخیر کارکنان، همیشه مربوط به بی مسئولیتی آنها نیست. این روند را به صورت اتوماتیک انجام می دهد و باعث می شود که کارفرمایان خاطری آسوده داشته باشند، در حالی که کارکنان خود را در محل و یا خارج از محل شرکت می دانند. بعضی کارفرمایان سخت گیرتر هستند و در صورت تأخیر ورود پرسنل، کارکرد آن روز را برای آن شخص محاسبه نمی کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۹:۵۲ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)