دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-3450

MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد. شرایط کاری, شیفت ها , صنف و تعداد پرسنل کسب و کارتان را با کارشناسان در میان بگذارید و بهترین دستگاه را جهت محیط خود انتخاب کنید . بهترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی شرکت مهرپردازش در مدلهای مختلف در بازار عرضه می گردد این دستگاهها قابلیت اثر انگشت - کارت بدون تماس - کد را داشته و در چندین مدل مختلف عرضه می گردد. هرگز از دستگاههای اثر انگشتی دست دوم خریداری نکنید.علت این امر عمر قطعات و ضعیف شدن سنسور در اثر نوسانات برقی می باشد. دستگاه حضور و غیاب 38304 یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد بوده که به غیر از داشتن سنسور اثر انگشت دارای سیستم شناسایی کف دست می باشد. این سیستم حضورغیاب مجهز به سنسور اثرانگشت ضد خش می باشد دارای کارتخوان مغناطیس میباشد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. بهترین دستگاه حضور و غیاب ارزان دستگاهی است که علاوه بر روش شناسایی کارت و کلمه عبور که قابل اطمینان نیستند, مجهز به سنسور اثرانگشت نیز باشد. در این روش تشخیص بر مبنای آنالیز بوی انگشت است ، به این صورت که ضمن ثبت اثر انگشت بوی آن نیز توسط سنسور های بویایی (electronic nose) ثبت می شود. 5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کارمندان اغلب خودشان را خیلی با کاغذ بازی درگیر می کنند که در نهایت منجر به این می شود که آنها روی هم انباشته شده و شما را سر در گم می کنند. اگر شما هم به دنبال دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر با قیمت مناسب و امکانات کامل هستید ، دستگاه مدل NP586 بهترین انتخاب برای شماست. ، یکی از انواع مختلف دستگاه های حضور و غیاب و ثبت تردد پرسنل با قابلیت پردازش تصویر وارتباط بدون سیم با wifi شرکت نوین پرداز می باشد .

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

از ویژگیهای این مدل، امکان نصب ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. همچنین علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و یا تاخیر به موبایل والدین، گزارش حضور و غیاب فرزندان از طریق نرم افزار اندروید نصب شده بر روی موبایل والدین نیز قابل دریافت می باشد. ۳. اطلاعات و گزارش گیری آن به صورت آنلاین و زمان واقعی می باشد. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستانها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستانها ۲۳ درجه زیر صفر است. سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند.



    • 4-5 شیفت کارکرد اقماری



    • ضمانت و پشتیبانی



    • اثرانگشت و کارت (5)



    • قابل اتصال به نرم افزارهای وینا و سایر نرم افزارها



    • ثبت ورود و خروج کارکنان




اسکن عنبیه نیز دارای عملکردی مشابه با اسکن شبکیه است. دستگاه حضور و غیاب، دارای قابلیت تشخیص ورود و خروج با اثر انگشت، کارت و رمز عبور را دارد. همچنین کاردکس برای خود پرسنل و مدیران با تمامی جزییات در دسترس قرار دارد. ایراد آن این است که در صورت وجود نور مستقیم امکان تشخیص چهره برای دستگاه سخت می شود و عیب دیگر آن کمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به کارت و اثر انگشت است. اما، بزرگترین عیب سیستمهای حضور و غیاب این است که نسبت به ثبت زمان به صورت دستی گرانتر هستند. … دستگاههای اثر انگشتی:این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت … آن نیز که بر اساس کارت، کد و چهره و اثر انگشت باشد نیز روی قیمت دستگاه موثر است. سیستم همستر از تکنولوژی اسکن نوری و سه بعدی بهره میگیرد ، این نوع اسکن بهترین شیوه تشخیص اثر انگشت میباشد و میزان دقت آن بسیار بیشتر از سیستم خازنی شناسایی اثر انگشت است .

دستگاهحضور و غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای منبع تکنولوژی شناسایی اثرانگشت جعلی نیز می باشد. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد سوپریما BioStation 2 علاوه بر زیبایی ظاهر از جدیدترین تکنولوژی های شرکت سوپریما بهره مند است . به طور کلی چندین روش وجود دارد که دستگاه های حضور و غیاب می تواند تایید کند که کسی که آنها می گویند هستند یا خیر. مکان یابی اتوماتیک خودرو، AVL که مخفف عبارت Automatic vehicle location (در بریتانیا locating به جای location)، ابزاری است که برای تشخیص و ارسال اتوماتیک مکان جغرافیایی یک خودرو استفاده می شود. در دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره و یا اثر انگشت بر خلاف سیستم های مبتنی بر کارت، کارمندان نمی توانند به جای شخصی دیگر وارد و یا خارج شوند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.

در سیستم های حضور و غیاب ” آنچه شما می دانید ” نیاز به وارد کردن یک رمز عبور یا شماره پین دارید. در سیستم های حضور و غیاب ” چه چیزی دارید ” شما نیاز به نوعی نشانه مانند کارت پرسنلی دارید. در این دستگاه از کارت های بدون تماس استفاده می شود و فقط کافی است شما کارت خود را در فاصله ی نزدیک دستگاه نگه دارید تا ورود و یا خروج شما ثبت گردد . همچنین این دستگاه دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که در صورت نیاز میتوان برای برخی از پرسنل از آن استفاده کرد. دستگاه های حضور و غیاب یا ساعت زنی دارای امکانات تخصصی و پیشرفته ای هستند که در هنگام مواجه شدن با خطر، بسیار سریع، موثر و کارا عمل می کنند. با توجه به قیمت بالای پرینترهای چاپ کارت امکان خرید برای کلیه ارگانها, سازمانها و شرکتها وجود ندارد چرا که هم تعداد محدود کارتهای مورد نیاز و همچنین قیمت بالای پرینتر این امر را غیر اقتصادی نموده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۹:۴۸ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)