دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

لیست نرم افزار های حضور و غیاب و تشخیص هویت

شرکت شهاب نیز در راستای اهداف بلند پروازانه ی خود طرح تحقیق و توسعه ی پروژه تشخیص چهره را از حدود ۳ سال پیش آغاز و در این مدت الگوریتم های بسیاری را ابداع، تست و پیاده سازی کرده است. میثم لطفی در چگونه RAM رایانه خود را تعویض کرده یا ارتقا دهیم؟ کافی است این نرم افزار را تهیه کرده و روی گوشی فردی که قصد اگاهی از حضور و غیاب وی در محل کار یا تحصیل را دارید، نصب نمایید. در طول سال ها با حمایت قوی از مشتریان و کارکنان نام خود را در صنعت مهر در سراسر جهان ثبت کرد که رشد سالیانه را تجربه نمود. ماشین های اداری - آی تی قیمت در مورد دستگاه حضور و غیاب پالیزافزار تیارا برای شما توضیح میدهد : تیارا این دستگاه حضور و غیاب ساخت برند پالیز افزار می باشد که با سیستم عامل اندروید سازگار است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و همین طور خرید دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم ProBio با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید.

  • سرعت و امنیت بالا
  • امکان محاسبه اضافه کار اول وقت
  • انتخاب تاریخ برای ثبت اطلاعات
  • مجوز برای افراد مجاز جهت ورود و خروج

مسئول نگهبانان میتواند با استفاده از کامپیوتر و کابل رابط اطلاعات دستگاه را از طریق کامپیوتر خوانده و از فعالیت نگهبانان خود آگاه شود. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته ای که باید در هنگام بررسی نرم افزار های حضور و غیاب به آن ها نیاز دارید. تحول اساسی دستگاه حضور و غیاب در قابلیت اتصال این سیستم ها به شبکه و کامپیوتر بود که دو کاربرد مهم را فراهم آورد. این محصول یکی از بهترین انواع دستگاه حضور و غیاب چند منظوره ساخت شرکت بعد پنجم می باشد. مردم از این منطقه به عنوان منطقه ارتباطی بین دو کشور در حال جنگ استفاده می کردند که در این محیط هیچگونه صدمهای از سمت دو کشور به آنها وارد نمی شد. در نظر میگیرد که ریتم های خاصی را در مردم مختلف ثبت می کند. اگر مجریان قانون، از فناوری تشخیص چهره آمازون استفاده کنند و سیستم به اشتباه فردی را مظنون به حمل اسلحه شناسایی کند، این اشتباه سیستمی میتواند برای آن فرد تبعات سنگینی در برداشته باشد. یکی از مزایای مهم و چشمگیر دستگاه این است که کمتر از نیم ثانیه اثر انگشت فرد مربوطه را شناسایی و تشخیص می دهد که این نشان از سرعت بالای این دستگاه بوده است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

 

آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به تبریز کمتر است؟ سرعت شناسایی اسکنر ضد خش و ضد شوک الکترواستاتیک این دستگاه کمتر از یک ثانیه بوده و کمترین درصد خطا را در بین دیگر دستگاه ها دارا می باشد . دستگاه های حضور و غیاب می توانند داده های خود را به صورت خودکار به نرم افزار حضور و غیاب انتقال دهند و باعث کاهش خطا های انسانی می شوند. بسیاری از شرکتهای بیمهای به اطلاعاتی در مورد کل ساعتهای کاری کارکنان نیاز دارند و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب باعث میشود که دسترسی آنها به این اطلاعات سادهتر باشد. سپس اگر میزان تطابق براید ست گاه قابل قبول باشد ، آنگاه دستگاه اجازه دسترسی به اطلاعات را خواهد داد . ● سیستمهای حضور و غیاب به کارکنان اجازه میدهند ساعت آغاز و پایان کار را به صورت الکترونیکی توسط ساعتهای مخصوص ثبت ورود و خروج، کامپیوترهای متصل به اینترنت، دستگاههای موبایل و تلفن ها ثبت کنند. همچنین می توانند تقلب در حضور و غیاب را کاهش دهند، امنیت را افزایش دهند، شفافیت کار را حفظ کنند. این دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها و شرکت های بزرگ انتخاب خوبی به حساب می اید. این محصول می تواند در دمای -10 تا 50 درجه سانتی گراد و رطوبت 20-80% به خوبی عمل کند. این دستگاه این قابلیت را دارد که تمانی تردد ها را ضبط کند تا بتوان در هنگام نیاز از آن استفاده کرد که این قابلیت برای اداره ها و شرکتهای بزرگ بسیار ضروری می باشد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی

 

در روش آفلاین ،اطلاعات موجود بر روی دستگاه حضور و غیاب توسط حافظه Flash و یا از طریق درگاه ارتباطی موجود(Rs232،USB یا شبکه) و توسط نرم افزارهای واسط فراخوانی می گردد. صفحه نمایش رنگی این دستگاه به همراه واسط گرافیکی متفاوت آن، سهولت کاربری و تجربه فوق العاده را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. قابلیت موقعیت جغرافیایی به کارفرمایان راهکار دقیقی برای ردیابی کارکنان ارائه می دهد، زیرا محل سکونت دستگاه تلفن همراه کارمند را نشان می دهد. کافی است دستگاه GUARD-NAZER را به کارت نزدیک نمود تا شماره نقطه کنترل خوانده و ثبت شود. دستگاه GUARD-NAZER میتواند تمام نقاط بازرسی شده را همراه با ساعت و تاریخ مراجعه در حافظه خود نگهداری نماید. این دستگاه با ظرفیت 5,000,000 تردد همراه با نمایش عکس و اسامی پرسنل در هنگام ساعت زنی می باشد. به کمک این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور لینک مفید  نمایش داده می شود. ویژگی های سیستم زمان و حضور و غیاب که کارفرمایان ممکن است نادیده بگیرند، گزینه ای برای خود کارکنان است.

وجود صفحه کلید لمسی باعث می شود که کارکرد آن برای کاربر بسیار ساده انجام گیرد. اول و مهمتر از همه، زمان کارکرد کارکنان شما در یک روز است. از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بعد پنجم می توان به کارکرد و مقیاس پذیری ساده آن اشاره داشت. در چین هویت رانندگان اپلیکیشنهای تاکسییاب از این طریق تایید میشود. بهترین دستگاه ثبت ورود خروج کالا RFID موجود در بازار. اکثر کسب و کارها همان گونه که از پرداخت خودکار استفاده می کنند، از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک که تردد ها را به صورت آنلاین ثبت می کند، استفاده می کنند. لیکن فعلا تا انجام تستهای میدانی، محدودیت هزار نفر را گذاشته ایم که اکثر سازمانها و ادارات ایران را پوشش می دهد. این دستگاه ها مناسب شرکت ها و اداره ها است که با استفاده از آن می توان به دقت ورود و خروج کارمندان و یا کارگران شرکت را در نظر گرفت. لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب و تشخیص چهره سوپریما Face Station با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریق سایتwww.supremainc.com از قیمت ها مطلع شوید.

B. Scassellati,“ Face Detection for a Foevated, Active Vision System,” Proc. سیستم حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac 5000 Face قابلیت پشتیبانی چندین روش دسترسی و شناسایی اثر انگشت، چهره ،رمز و کارت هوشمند را با شناسایی اثر انگشت با تشخیص زنده بودن فرد(live finger detection) داراست. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac 5000 Face یکی از حرفه ای ترین دستگاه های حضور غیاب تشخیص چهره در دنیا می باشد. یکی از نیـازهای مدیران امـروزی کنترل و نظـارت بر کـارکرد پرسنل و بهره وری آنهاست. این محصول که از صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی بهره می برد، دارای سخنگو و منوی فارسی و تاریخ شمسی نیز هست. به جای داشتن یک فرم دستی و بحث با مدیر بر سر زمان و تاریخ می توانند از یک سیستم اتوماتیک مانند دستگاه حضور و غیاب برای ثبت ساعات کاری استفاده کنند؛ بدون اینکه زمان مدیریت گرفته شود. در فرودگاه ها و کنترل مرزها هم می توان از این سیستم استفاده کرد که باعث تسریع کار شناسایی افراد، راحتی کار و بالاتر رفتن امنیت می شود. این امر به طور خودکار به مدیران اطلاع داده خواهد شد که مدیران می توانند درخواست آنها را تایید یا رد نمایند. کارت عبور را می توان برای هر کاربر به طور مجزا تعریف کرد، با نزدیک کردن کارت به دستگاه و تشخیص آن، کنترل دسترسی ممکن می گردد. این دستگاه قابلیت این را دارد که برای هر پرسنل تا ۱۰ اثر انگشت را تعریف نماید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۸:۳۵ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)