دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

مقایسه نرمافزارهای حضور و غیاب با دستگاههای حضور و غیاب و سایر روشها

شرکت کامپیوتری علم و صنعت در سال 1371 با هدف طراحی و تولید دستگاه های کنترل تردد تاسیس گردید. هدف - آخرش که چی؟ ویدئو پروژکتورهای کلاسی یا آموزشی معمولاً به آن دسته از ویدئو پروژکتورهایی اطلاق میشود که مناسب کلاسهای درس دانشگاه، مدارس و یا اتاقهای کنفرانس شرکتها وادارات هست. یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین و در عین حال در دسترس ترین راهکارهای ارتباطی والدین و مدارس SMS می باشد که می تواند بسیاری از این مشکلات را با شیوه ای راحت تر حل نماید. در جای اشتباه قرار گرفتن، غفلت کردن و فراموش کردن ارائه درخواست مرخصی، می تواند مشکلات عمده ای باشد که کارمندان برای عملیات تجاری شما ایجاد می کنند. مدیران می توانند این درخواست را به صورت دستی یا خودکار تایید نمایند. یک راه حل مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای حل این مسئله، بکارگیری برنامه زمانی خودکار است که می تواند بخشی از نرم افزار حضور و غیاب شما باشد.

  • وای فای
  • ارائه ی داده های دقیق نیروی کار
  • موظفی از ساعت 14:00 تا 16:00
  • جهت گرادیان
  • نرم افزار حضور و غیاب هوشمند پرسنلی مدارس

خودکار سازی فرایند ایجاد برنامه زمانی باعث می شود، هزینه های مربوط به نیروی کار مدیریت شود، بهره وری افزایش یابد و رضایت نیروی کار جلب گردد. برنامه زمانی هوشمند به شما کمک می کند که تعداد مرخصی ها را تنظیم و کنترل نمایید تا کسب و کار شما دچار مشکل نشود. به عبارت دیگر نیازی به خم شدن فرد برای تشخیص چهره نیست و دوربین با توجه به قد و موقعیت هر فرد زاویه خود را تنظیم می ­کند. شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ برای تنظیم چنین برنامه ای زمان و انرژی زیادی صرف می کنند و در نهایت دچار سردرگمی و خطا می شوند. برنامه زمان بندی هوشمند می تواند این مسئله را با ایجاد مجموعه ای از کارکنان که می توانند در آخرین لحظه در شیفت کاری او حاضر شوند، حل نماید. شما با داشتن یک برنامه حضور و غیاب می توانید لیست کارمندان و شیفت های کاری شرکت را تعریف و مدیریت کنید.

کارت ساعت زنی

می اندازیم . در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این سیستم بدانیم . با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دستگاه های قدیمی حضور و غیاب پرسنل کاری عجیب به نظر می رسد ! 1- همان طور که گفته شد دستگاههای حضور و غیاب از نظر کلی به سه گروه کارتی ، اثر انگشتی و تشخیص چهره تقسیم می شوند. ریز حالت چهره، نمایش همین احساسات پایه است که مدت بسیار کوتاهی در چهره پدیدار شده و سریع از بین میرود. اداره یک کسب و کار شامل بسیاری از فرآیندهای مدیریتی است که می تواند مقدار زیادی از وقت و توجه شما را معطوف به خود نماید. مدیران و سرپرستان هم خیالشان راحت است که شیفت های کاری با کارکنان کافی اداره می شوند. اما یکی از کارهایی که باعث می شود نرخ تشخیص چهره افزایش پیدا کند, مطمئناً تمرین دادن سیستم با عکس های بیشتر است. مدیران و کارفرمایانی که به دنبال افزایش سودآوری هستند به این نکته توجه کافی دارند و می داننذ که تا چه حد یک دستگاه حضور غیاب می تواند مثمر ثمر باشد.

جهان گستر حضور و غیاب

تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد. در نرمافزارهای حضور و غیاب نیازی به پشتیبانی کمتری وجود دارد. پشتیبانی از انواع دستگاههای حضور و غیاب . درجه استاندارد IP65 نشان دهنده ضدآب و ضد گردوغبار بودن دستگاه حضور و غیاب virdi است. شاید برای کارمند شما یک کار ضروری و برنامه ریزی نشده پیش بیاید و در همان روز ممکن است یکی از کارمندان دیگر بیمار شود و در خانه بماند. این تفاوتها ممکن است شامل نحوه قرارگیری ابروها، عرض چشم یا عرض بینی باشد که تشخیص آن توسط سیستمهای هوشمند امکانپذیر است. این مسئله ممکن است باعث گردد شما از منابع بیشتری استفاده کنید یا کارمندان بیشتری بکار بگیرید. مثلا فروشگاه های بزرگ در روزها یا فصل های خاصی مشتری بیشتری دارند. مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه ۵٫۰۰۰ نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از ۲٫۵۰۰ نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

مثلا برای یک محیط آموزشی اسامی دروس و اساتید ثبت شود ؟ حتی اسم دروس اگر نشد برای آن دروس شماره گذاری شود ؟ ایجاد یک برنامه زمانی که برای همه کارکنان مناسب باشد، کاری دشوار و وقت گیر است. بزرگترین مزیت این سیستم های دیجیتال این است که نیاز به تایمر های دستی ندارند. آنچه امروزه برای اکثر کسب و کارها، سازمان ها و صنایع کوچک و بزرگ به امری ضروری و پر اهمیت تبدیل شده است؛ کنترل تردد ها است. این ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه این نوع از اسکن بیاساس میگردد. بسته به نیاز و سلیقه ی مشتری دستگاه های متنوعی توسط شرکت غدیر پیشنهاد میگردد که هریک در نوع خود منحصر بفرد محسوب میگردد. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور غیاب را دارید انتخاب نوع برنامه حضور و غیابی که نیاز مجموعه ی شما را برطرف کند یک مسئله مهم و اساسی می باشد. در اینجا همه چیز که شما نیاز به دانستن آن در مورد سیستم حضور و غیاب لازم دارید رو می یابید. چون برای حضور غیاب کارکنان وسربازان یه گروهان نظامی میخوام و اگه نرم افزارباشه .به ما گفتن که هیچ برنامه ای رو نباید رو سیستم نصب کنید. شما می توانید نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را به راحتی تهیه کنید. Do youto download نرم افزار حضور و غیاب کارکنان file here? اما دوربین شناسایی چهره علاوه بر انجام عملیات تشخیص چهره ، افراد را بر اساس مشخصات ظاهری شناسایی کرده و قابلیت جستجوی هوشمند در بین تصاویر ضبط شده توسط نرم افزار را برای کاربران فراهم می کند.

با استفاده از نرم افزار ارباب رجوع مدیریت آفیش افراد، تردد ارباب رجوع صفحه اصلی  و ملاقاتها به صورت سیستمی انجام می شود. سرعت یک سیستم حضور و غیاب باید بالا باشد که باعث ایجاد ترافیک نگردد، هنگ نرم افزاری نداشته باشد، جوابگوی حجم بالای دانش آموزان باشد وارسال sms سریع انجام گیرد . زمان شناسایی این دستگاه ها نیز کمی زیاد بوده و موجب ایجاد شلوغی و بی نظمی در جلوی دستگاه می­ شود. در فایل راهنما اگر دقت کنید نوشته شده که باید فایل را با نگه داشتن کلید شیفت باز کنید تا بتونید به امکانات دیزاین دسترسی داشته باشید و در طرح و ساختارش تغییر ایجاد کنید. به این صورت که می توانید برای هر کارمند به صورت مجزا شیفت کاری انتخاب کنید و حضور و غیاب کارکنان را کنترل و مدیریت کنید. ۱-نظارت بر کارمندان ماموریتی ، کارمندانی که به ماموریتی فرستاده می شوند با استفاده از این سیستم می توان ساعت ماموریت کارمند را پیگیری کرد . همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۱:۱۴ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)