دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

هک دستگاه حضور و غیاب به چه روشی امکان پذیر است؟

پس برای آشنایی با آنها تا پایان مقاله همراه ما باشید. توجه نمایید ساعت شروع روزکاری جدید به صورت خودکار به ساعت پایان روز کاری قبل تنظیم می گردد (شکل 13). کافیست مدت روزکاری جدید را تعیین نموده و دکمه «ثبت» را کلیک نموده و پیش نمایش تغییرات را مشاهده نمایید. این مشکلات به این علت به وجود می آید که این افراد در طول روز مثلاً با آب سروکار داشته اند یا پوستشان متورم شده است. سنسورهای برند Nitgen هر دو گواهینامه ISO9001 و ISO 140001 را دارند و نشان میدهد که تعهد این شرکت به ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتری و مدیریت محیط زیست پابرجاست. مسلمأ پیگیری زمان تردد پرسنل موجب می شود تا مدیران هر مجموعه بتوانند میزان تعهد کارکنان را نسبت به کار خود بسنجند و سیاست های کاری خود را بر اساس تعداد روزهای کاری کارمندان پیاده کنند. این دستگاه اطلاعات مربوط به محصول و قیمت آن را بر روی بسته بندی درج می کند. زیرا مدیران به صورت دقیق تری می توانستند روی ورود و خروج پرسنل خود نظارت کنند. با نصب این نرم افزار ، پرسنل می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز خود اطلاعات ورود و خروج خود را ببینند و گزارش کارکرد خود را مشاهده کنند .

 



    • اکنون برنامه را باز می کنید



    • تعیین قالب پیامک



    • تشخیص چهره ، اثرانگشت ، کارت بدون تماس و کد



    • قفل سخت افزاری دانگل



    • امکان اصلاح ورود و خروج های پرسنل



    • پروژه به صورت Async غیر همزمان پیاده سازی شده است



    • Biometric Person Authentication: Odor “Zhanna Korotkaya ” Lappeenranta University of



    • به کارمند منابع انسانی و یا کارمند IT نیاز دارند

 



در این نسخه از نرم افزار حضور و غیاب می توان خروجی اکسل جهت اتصال دستگاه به نرم افزار حسابداری ایجاد کرد . برای نرم افزار تحت وب میتوان کاربرانی به عنوان مدیر مشخص کرد و برای هر کدام از مدیران میتوان سطح دسترسی و افراد زیر مجموعه را مشخص کرد . افزایش سرعت زنی : هر چه تمرین تست زنی زماندار شما بیشتر باشد باعث میشه کم کم براساس زمان در نظر گرفته شده برای هر تست ، به حل تست اقدام کنید. 9-8- پیمانکار متعهد می گردد که قبلاً تمام شرایط و حساسیت های محیطی و کاری را به افراد متقاضی کار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بکارگیری آنها نماید. 11.دستگاه کنترل تردد کارتی ، اثر انگشتی، موبایلیNitgen T1 شناسایی افراد را با اثر انگشت ، کارت هوشمند مایفر که دارای کارت خوان هوشمند مایفر، یاRO 125 به صورت انتخابی است انجام میدهد. تشخیص چهره یا اثرانگشت هوشمند در خودروها میتواند دست و پای سارقان را ببندد و آنها را در سرقت و دستبرد به خودرو با محدودیتهای شدیدی مواجه سازد.

درخواست خرید. حضور و غیاب هوشمند با … امکان برقراری ارتباط آنلاین با دستگاهای بعد پنجم(قبلا فقط دستگاه های علم و صنعت و بیدار رایانه بود). شرکت علم و صنعت با معرفی جامع دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی تشخیص چهره این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که با خیال راحت به سمت تکنولوژی کردن ورود و خروج پرسنل گام بردارند. آخرین مورد از قابلیتهای دستگاه که بر قیمت دستگاه حضور و غیاب مؤثر است، ظرفیت حافظه داخلی دستگاه است که توانایی ثبت حجم بیشتری از اطلاعات را داشته باشد. نمایشگر رنگی و لمسی دستگاه علاوه بر اینکه عکس و نام کارکنان را در هنگام احراز هویت نمایش می دهد، می تواند به منظور نمایش پیام های شخصی، عمومی و اسلاید نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این ماژول ، بوسیله تکنیک های بینایی 1 ، تصاویر چهره نرمال سازی می شوند و اگر نیاز بود ، برای افزایش کارائی تشخیص سیستم بهبود می یابند. اما گوشی های قدیمی تر برای این کار نیاز به نرم افزار کمکی دارند. سنسور ها برای یک سیگنال بخصوص ساخته شده اند،برای مثال CCD ها برای دریافت سیگنال مرئی و سنسور های مادون قرمز توزیع دمایی را اندازه گیری می کنند. ویژگی های آناتومیکی فرد برای تشخیص¬هایی مفید است که از فاصله¬ای مشخص با سنسورهای غیر فعال مادون قرمز با همکاری یا بدون همکاری خود فرد اندازه گیری شود.

یکی از دوربینهای قرار گرفته شده در دستگاه دوربین مادون قرمز (IR) است که برای تشخیص چهره فرد به صورت سه بعدی کاربرد دارد. انتخاب یک دستگاه با ویژگیهای مشترک برای این دو سازمان یک مشکل بزرگ و عملاً باعث هدر رفتن بودجه سازمان میشود. شاید جالب باشد بدانید که در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از نیروی انسانی برای کنترل تردد و کنترل دسترسی عملاً از بین رفته این وظیفه به دستگاههای پیشرفتهای مانند دستگاه حضور و غیاب واگذار شده است. تشخیص چهره انسان برای بیش از بیست سال مورد مطالعه قرار گرفته است. محصولات ما عبارتند از دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره،دستگاه اثرانگشتی،دستگاه حضورغیاب بر اساس اسکن کف دست ، دستگاه کارتی و دستگاه های چند کاره که ترکیبی از قابلیت های مذکور می باشند. 30- پیمانکار موظف است با کلیه کارکنان خود بطور جداگانه قرارداد مطابق قانون کار تنظیم نماید، و به منظور نظارت بر عملکرد نسخه ای از آن را در اختیار کارفرما قرار دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۵:۴۰ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)