دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

فروش ویژه !! چهره, اثرانگشت, کارت, ارزان

خریداران محترم محصولات حضور و غیاب و کنترل تردد در تهران و شهرهای دارای نمایندگی می توانند از خدمات نصب نرم افزار و آموزشی حضوری در محل شرکت کاراپرداز یا محل خود بهره مند شوند. هر روزه میلیون ها تردد توسط دستگاه های PW ثبت و کنترل می گردد. به طور کلی دستگاه حضور و غیاب معمولا در دفاتر کار، شرکت ها و سازمان ها به منظور کنترل تردد کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. این سیستم چهره فرد را با توجه به مردمک چشم که در کادر شناسایی دوربین قرار میدهد می تواند شناسایی کند و تردد فرد را ثبت کند. به هر حال فراموش نکنید که شما همیشه باید به دنبال بهترین ها با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، بروید و مستحق تجربه یک خرید باکیفیت هستید. مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. امروزه کنترل داخلی از جمله با اهمیتترین موضوعات در شرکتها به جهت کاهش هزینهها و بالا بردن بهرهوری است. این دستگاه ها امروزه از تنوع بسیار زیادی برخوردار شده اند و همین امر پروسه خرید دستگاه حضور و غیاب را به مراتب برای خریداران این نوع وسایل دیجیتالی کمی سخت و پیچیده کرده است.

قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود. فقط کافی است کمی نزدیک دستگاه شوید تا بارکد کارت را بخواند. چگونه دستگاه حضور و غیاب را آنلاین سفارش دهم؟ دستگاه تشخیص چهره جدید ترین نسل دستگاه ها می باشد که یک سیستم بیومتریک است و چهره فرد را با بصورت هوشمندانه شناسایی می کند . یکی از بهترین روش های حضور و غیاب، استفاده از سیستم اثر انگشت است. تبریز پس از تبریز (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومین شهر ایران است که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی، نهاد شهرداری در آن تأسیس گردید. دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج مورد استفاده قرار میگیرد . دستگاه حضور و غیاب کارابان ابزاری است بسیار سودمند جهت مدیریت تردد و عملکرد پرسنل و همچنین محاسبه حقوق و دستمزد ایشان که هم برای کارفرمایان و هم پرسنل، مزایای بسیاری را به همراه دارد. مجموعه ای که دستگاه حضور و غیاب دارد یعنی نظم دارد.

 

دستگاه حضور و غیاب کارتی ، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. به همین دلیل استفاده از دستگاه های حضور و غیابتحت شبکه ماداکتو که مجهز به WebServer داخلی نیز می باشند راهی ساده برای کنترل غیر مستقیم تردد پرسنل و حتی مراجعین خواهد بود . و تو فیشا باید به صورت چاپی کد ملیتون ثبت بشه (فقط تو همون عوارضی هم ثبت … الان هم 2500 تا خریدیم که قیمت دلار در تاریخ 96/06/22، 3950 تومن بود که جمعا شد …. سری جدید دستگاه حضور و غیاب مدل UF100 نیز با قابلیت شناسایی چهره و اثر انگشت و کارت و رمز عبور با قابلیت تعریف ۱۵۰۰ چهر هنیز وارد بازار شد. لزوم ایجاد نظم در سازمانها بدان جهت است که با اتکا به آن تمامی وظایف و کارها با دقت بیشتری انجام خواهد شد. قیمت دستگاه حضور و غیاب با توجه به قابلیت های ارائه شده در هر یک متفاوت است که در ادامه برخی از این قابلیت ها را بررسی می کنیم. با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. شرکت سامانه های بعد پنجم ارائه کننده دستگاه های حضور و غیاب ، اثرانگشتی، کنترل تردد و کنترل دسترسی، مفتخر است محصول دیگری به نام دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی EB-103 را معرفی کند.



    • شارژ دهی باتری برای زمان استندبای و آماده باش : 5 روز



    • ایمنی ارتباط با کامپیوتر با تعریف کلمه عبور



    • درب پشت ساعت



    • برگشت هزینه دستگاه پس از صدو بیست روز (با ۱۰ نفر پرسنل)



    • قابلیت یکپارچه سازی و مدیریت پرداخت ها



    • 1- دستگاه ساعت زنی با کارت هوشمند ثبت ورود و خروج



    • اثر انگشت در برابر گذشت زمان مقاوم است

 



سرعت محصول: از دیگر نکات مهمی که توصیه می کنیم هنگام خرید یک دستگاه ثبت کننده ورود و خروج کارکنان به آن توجه داشته باشید، CPU دستگاه مورد نظرتان است. ضمناً در این نرم افزار 5 شیت برای 5 نفر پیش بینی شده که با توجه به فایل راهنما به سادگی می توانید این تعداد را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. 7-آیا در صورت نیاز ، استفاده از دستگاه حضور و غیاب انتخاب شده در سیستم کنترل تردد امکانپذیر (خروجی رله ) می باشد؟ ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. شهرداری کرج به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را شامل میشود. این دستگاه با تمامی حافظه های فلش (USB) نیز سازگاری دارد و می توانید با انتقال اطلاعات دستگاه روی این حافظه ها و اتصال به نرم افزار حضور و غیاب، گزارش های لازم را جمع آوری نمایید. ثبت این رکوردها از دستگاه حضور غیاب میتواند توسط پورت شبکه یا سریال و usb و یا فلش به سیستم انتقال داده شود .

ساعت حضور و غیاب ARAS T۷ مجهز به این تکنولوژی و سیستم عامل لینوکس و دوربین داخلی و با امکان نامحدود ثبت تردد و ذخیره عکس در حافظه ی داخلی و در ردیف مدرنترین محصولات جهانی می باشد. شما عزیزان با خرید ساعت مچی، از وب سایت ساعت لوکس با فروشگاه و سامانه معتبری رو به رو هستید که تمام نیاز های سلیقه شمارا برطرف می کند. بسته به نیاز مشتری، امکانات سخت افزاری مثل تخلیه اطلاعات روی حافظه جانبی وای فای می تواند برای آن وجود داشته باشد و همین موضوع دستگاه حضور و غیاب کارتی V800 را تبدیل به یک گزینه مناسب می نماید. همچنین استفاده از گیت های کنترل تردد ماداکتو نیز در کنار این دستگاه ها از ورود افراد متفرقه جلوگیری نموده و کلیه ترددها ثبت می نماید . که پرسنل هم می تواند با اثر انگشت و هم با کد ( رمز) تردد خود را ثبت نماید.

در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید. به عنوان مثال در یک بیمارستان، شست ­و شوی مکرر دست­ها و خشک یا مرطوب بودن قسمتهای مختلف دست، باعث ایجاد چالش­ های آماری و ­محیطی در سنسورهای بیومتریک می­شود. خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره امری ضروری برای بسیاری از سازمانها و شرکتهای بزرگ است زیرا بهرهمندی از این دستگاه باعث میشود تا بتوان بر بسیاری از امور مربوط به کارکنان مدیریت کارآمدتری داشت. بطور کلی استفاده از تجهیزات حضور و غیاب و کنترل تردد بر مبنای تکنولوژی تشخیص چهره در حال گسترش روز افزونی است . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره , کارت بدون تماس دارای دوربین رنگی صفحه نمایش لمسی پورت USB -اتصال مستقیم به شبکه LAN - WIFI کنترل دسترسی(ACCESS CONTROL) …. صفح نمایش دستگاه رنگی است یا سیاه و سفید؟ دستگاه ساعت زنی با تشخیص اثر انگشت به دو صورت نوری و خازنی موجود است که برای شناسایی اشخاص استفاده می شود. کار این دستگاه همانند کارت مترو می باشد ،با این تفاوت که شما به جای کارت به مشتری هایVIP خود tag مدل جاکلیدی می دهید که دررنگ های مختلف موجود میباشد . پس از انتخاب دستگاه حضور و غیاب مورد نظر خود, آن را در فروشگاه آنلاین دیاکالا خریداری کرده و منتظر دریافت پکیج باشید. اما دیاکالا در سراسر کشور دستگاه های حضور و غیاب را با قیمت بورس تهران و به قیمت دفتر مرکزی دیاکالا در تهران ارائه می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۲۶ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)