دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب کارمندان و دانش آموزان به همراه لینک دانلود برنامه

• دقت بالا: این سیستم قادر است تمامی تصاویر دریافتی از دوربینهای موجود در محیط را با دقت و سرعت زیاد پردازش نماید. هدف نرم افزارهای حضور و غیاب، سرعت و سادگی انجام روند ثبت اطلاعات است. به عنوان مثال یک کارت یا کلید گمشده باید دوباره توسط یک اپراتور ثبت و جایگزین شود و انجام این کار به ظاهر ساده، مستلزم هزینه­ های ناشی از زمانی است که فرد برای این کار صرف می­ کند. اگر مجموعه ی شما به هر علتی نیاز دارد که دسترسی شما به نرم افزار از محیط هایی غیر از محیط کاری شما میسر باشد، طبیعتاً باید از نرم افزار تحت وب استفاده کنید. یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ به همین دلیل مهم است که شما یک سیستمی را انتخاب کنید که برای همه کارکنان شرکت شما کار با آن سیستم آسان باشد. تهیه کارتهای عبور نیز هزینه بر است که با حذف آن می توانید به آسانی در هزینههای سازمان صرفه جویی کنید. میانگین تصاویر حاصل از فیلتر گابور به عنوان یک تصویر جدید در نظرگرفته می شود؛ سپس از مولفه های اصلی به دست آمده از اعمال PCA بر روی تصاویر میانگین برای تشخیص چهره استفاده می گردد. ابزارهای طبقهبندی آبشاری روی چند تصویر نمونه از یک موضوع آموزش میبینند. این موضوع برای سیستم های تشخیص چهره ای مهم تر است که اطلاعات موجود در کل تصویر ، استفاده می شود.

به عبارتی هر سازمانی بخواهد احراز هویت بیومتریکی با تصویر چهره انجام دهد، می تواند از این کتابخانه استفاده کند. کار از راه دور و یا "زمان انعطاف پذیری" به کارکنان اجازه شروع کار روزانه زودتر از 9 صبح و حتی بعد از 5 بعد از ظهر را می دهد. همچنین با استفاده از اپ موبایل هاروست میتوان هزینهها و صورتحسابها را ثبت و بودجه را در هر زمان و مکانی کنترل کرد. این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. اولین مدل از دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره وارد شده به ایران، دستگاههای چینی هستند که هر چند قیمت مناسبی دارند ولی به دلیل عدم کارایی و کیفیت مطلوب مورد استقبال قرار نگرفتند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با نرم افزار حضور و غیاب و مزایای آن مباحثی را مطرح کرده و نحوه کار این نرم افزارها را به طور کامل شرح دهیم.

 

جهت محاسبه میزان کارکرد و یا حقوق و مزایای کارکنان در محیطهای بزرگ پکیج های نرم افزاری متعددی جهت نیاز مشتریان قابل ارائه است. با این حال، شما می خواهید ابزار حضور و غیاب خود را که به حقوق و دستمزد اضافه و متصل کنید. اپلیکیشن حضور و غیاب اندروید ویسمن با قابلیت نصب و راه اندازی سریع و آسان، تمام آن چیزی که یک مدیر برای نظارت بر پرسنل خود نیاز دارد را فراهم می کند. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب دینگ برای مدیرانی که تمایل به داشتن سیستم حضور و غیاب با موبایل برای کارمندان خود هستند، می تواند مفید باشد زیرا این نرم افزار برای تمامی کاربران طراحی شده است. نرم افزار زمان و حضور و غیاب اغلب به عنوان نرم افزار ساعت کارمندان یا نرم افزار پیگیری حضور و غیاب کارکنان قلمداد می گردد. خریدارانی که نرم افزار حضور و غیاب را به صورت مجزا خریداری می کنند باید توجه داشته باشند که این سیستم قابلیت ادغام با سیستم حقوق دستمزدشان را داشته باشد. اپلیکیشن حضور و غیاب با ارائه این امکان، آسودگی خیال و زمان بیشتری را برای مدیران فراهم می­ کند. همچنین آسودگی خیال بیشتری برای او فراهم می ­شود. 2. با زدن دکمه پرسنل جدید , امکان اضافه نمودن پرسنل فراهم میگردد.

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد
  • افزودن عکس پس زمینه
  • تکنیک مقایسه بافت پوست
  • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)
  • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))
  • نوع عملیات ماشین کاری و تراشکاری

از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد. در این نرم افزار به ازای هر دانش آموز باید جزئیات و سابقه ی اطلاعات حضور و غیاب او بر حسب انتخاب تاریخ برای معلم در دسترس باشد، معلم بتواند آن را تصحیح کند و برای آن یادداشت بگذارد. جمعیت تبریز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۱٬۷۱۲٬۷۴۵ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن میرسد. § به شرکت هایی که کارکنان آنها زمان زیادی را در بیرون از شرکت صرف می کنند، اجازه می دهد از طریق نسخه های حضور غیاب مبتنی بر موبایل، فرآیند ثبت حضور و غیاب را انجام دهند. اما نرم افزار موبایلی حضور و غیاب با دسترسی و عملکردی ساده تر زمان پرت اعضا را کاهش خواهد داد. از سوی دیگر اگر تنها به دنبال یک اپ حضور و غیاب ساده هستید میتوانید هر کدام از اپهای نام برده را انتخاب کنید. اپ موبایل تایم داکتر برای افرادی طراحی شده که نمیتوانند در محیط اداره کار کنند یا دائماً در حال سفر هستند. اپ موبایل این نرمافزار نیز به راحتی قابل استفاده بوده و نیازی به دانش فنی خاصی در مورد نرمافزارهای کنترل تردد ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۴:۱۱ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)