دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این نرم افزار و دوربین های مخصوص پاناسونیک امکان اخذ اطلاعات دقیق در مورد کسانی که در محدوده تحت نظارت شما تردد می نمایند فراهم می گردد. § ترتیبات کاری انعطاف پذیر: بر اساس گزارشی از WorldatWork، بیش از 75 درصد از شرکت های آمریکای شمالی FWA ها را به عنوان یک مزیت رقابتی برای کارکنان خود ارائه می دهند. دستگاه حضور و غیاب جهت ثبت تردد از طریق اثر انگشت و کارت بدون تماس … علاوه بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. آیا واقعاً میتوان از طریق ریز حالتها، دروغ گویی را تشخیص داد؟ نسخه های تحت وب این نرم افزارها امکان دسترسی از هر جایی را از طریق اینترنت میسر می سازد. نرم افزار حضور و غیاب در نسخه های غیرموبایلی نمی تواند چنین مزیتی را ارائه دهد. رابط کاربری این اپ کاملاً مشابه نسخه دسکتاپ است و کارکردی یکسان نیز دارد.

از بارزترین ویژگیهای این محصول می توان به مواردی از قبیل سرعت و دقت بالای محاسبات, واسط کاربری زیبا, امکان تطبیق پذیری با نیازهای مشتری و تحت وب بودن اشاره نمود. دستگاه حضور غیاب پیشگامان مدل 4منظوره سی تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز کن، خروج جهت صرف غذا، کارتخوان می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب با برندهای مختلف، روی برند مورد نظرتان کلیک نمایید. همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویسمن با حساب کاربری که در اختیار پرسنل قرار می دهد باعث تشویق کارمندان شده و می تواند راندمان و بازده کاری آنها را بالا ببرد. با ارسال نوتیفیکیشن به روی گوشی اولیا، آنها از تغییرات برنامه کلاسی و امتحانی دانش آموز مطلع می شوند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با نرم افزار حضور و غیاب و مزایای آن مباحثی را مطرح کرده و نحوه کار این نرم افزارها را به طور کامل شرح دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. با ارزشترین منبعی که همه ما داریم، زمان است. به علت استفاده از واحد پردازش گرافیکی همه منظوره (GPGPU)، مدت زمان استخراج ویژگی به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به علاوه فرآیند مدیریت زمان کارکنان را میتوان به سیستم های منابع انسانی موجود و سیستمهای حقوق و دستمزد متصل کرد. فرم هندسی یک چهره نیز از پارامترهای مورد اندازه گیری در سیستمهای بیومتریک است از دیگر کاربردهای این سیستمها ، استفاده در سیستمهای مالتی بیومتریک جهت افزایش دقت است .

 



    • کنترل مانده مرخصی و تعیین شرایط انتقال در دوره و سال



    • مجهز به دوربین داخلی برای ثبت چهره افراد



    • کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه



    • مدریت بلاگ



    • 2015/03/07 #1



    • امکان ثبت مأموریت ساعتی و روزانه



    • درخواست دریافت پیامک حاوی کد هدیه



    • ابعاد و اندازه ها

 



خدمات پس از فروش شرکت ما بسیار مناسب و جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات می باشد. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد. زمانی که یک دوربین قابلیت تشخیص چهره دارد، از ویژگی ها و امکانات دیگری نیز بهره مند می باشد. دستگاه اسکنر اثر انگشت FOH02 دارای ابعاد 74 در 77 در 84 می باشد که بسیار مناسب برای مکان هایی است که دارای فضای کمی می باشند. با اتوماسیون کردن حضور و غیاب در یک سازمان، کلیه عملیات مربوط به ورود و خروج کارکنان شامل مرخصیها، مأموریتها، اضافهکاری، شیفتها، تقویمکاری و کارکرد پرسنل ثبت شده و قابل بازیابی است. برای شرکت هایی که WA ها را ارائه می دهند، توانایی دقیق پیگیری و کنترل حضور کارکنان بسیار مهم است. نرم افزار زمان و حضور و غیاب اغلب به عنوان نرم افزار ساعت کارمندان یا نرم افزار پیگیری حضور و غیاب کارکنان قلمداد می گردد.

یکی از مسائل مهم در مدیریت منابع انسانی ثبت مرخصی و مأموریت و اضافه کاری های پرسنل می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن برای مدیریت بهتر تردد پرسنل امکان ثبت مجوز کلیه حالات اعم از مرخصی، مأموریت، اضافه کاری در دو نوع ساعتی و روزانه در نظر گرفته شده است. برای درک بهتر می توانید به تصویر زیر که نشان دهنده 5 نوع لبخند مصنوعی از یک فرد دروغگو است . این نرم افزار ابزاری مناسب برای فرودگاه هاست چرا که به مامورین امنیتی برای شناسایی کمک بسزایی می کند. با سیستم تشخیص چهره میفهمید دانشجویان چه وقت به درس توجه میکنند. یکی از موارد مهمی که مدرسه باید به آن توجه کند، ایجاد امکان نظارت والدین بر وضعیت تحصیلی دانش آموز است. برای آگاهی از اینکه شماره واقعی چیست ‘ در نرم افزار Sensor Manager بر روی دکمه Kara & Unifinger کلیک کرده و در صفحه باز شده می توان شماره واقعی را پیدا کرد. یکی از انواع نرم افزارهای کاربردی در مجموعه های اداری و سازمانی و حتی آموزشی، نرم افزارهای حضور و غیاب می باشد.

 

کار از راه دور و یا "زمان انعطاف پذیری" به کارکنان اجازه شروع کار روزانه زودتر از 9 صبح و حتی بعد از 5 بعد از ظهر را می دهد. نرم افزار حضور و غیاب دینگ به همراه دستگاه بی سیم خود راه کاری مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند با هزینه کم و به سهولت، ورود و خروج کارمندان خود را کنترل کنند. درواقع مهندسان شرکت تلاش کردند تا تشخیص مواردی همچون خون، زخم، سلاح، آسیب به خود، جسد و موارد توهینآمیز جنسی را به سیستم اضافه کنند. تولیدات شرکت ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند و افراد می توانند با استفاده از خدمات ما بهترین دستگاه ها را در محیط اداره و یا شرکت خود مورد استفاده قرار دهند. از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. نرم افزار کارمند کنترل نمونه ای از یک نرم افزار حضور و غیاب کارکنان می باشد که می تواند علاوه بر حضور و غیاب کارکنان و حتی دانش آموزان، قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این سیستم ها سیستم ممکن است شامل بخش های پیگیری متقاضی، آموزش کارکنان و بسیاری از ویژگی های دیگر متخصصان مدیریت منابع انسانی باشد. به شما امکان می دهد تا هزینه های مرخصی، روزهای تعطیل یا زمان پرداخت را پیگیری کنید. همچنین آسودگی خیال بیشتری برای او فراهم می ­شود. Facial ID یک امضای دیجیتالی ۵۶ رقمی یکتا (منحصربفرد) برای شناسایی چهره است. درنهایت فراموش نکنید که یک سیستم Machine Learning حداکثر به خوبی دادههایی عمل میکند که به آن تزریق میشوند. نرم افزار موبایلی حضور و غیاب با توجه به فراگیرتر بودن و در دسترس بودن، بسیار سریع تر عمل می کند؛ چراکه موبایل فرد همواره در کنار اوست. اتوماسیون (Automation) از ترکیب دو کلمه “automatic” و “operation” به وجود آمده و به معنای عمل کردن بدون عامل خارجی (انسان) یا با کمترین تاثیر، عامل خارجی است. نرمافزار هاروست که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده به شما کمک میکند حضور و غیاب پرسنل را دنبال کرده و مدیریت زمان را در دست بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۴:۰۲ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)