دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

جهان گستر - JAHAN GOSTAR

به جرأت می توان گفت که دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی G3 PLUS ساخت شرکت ZKTECO یکی از قدرتمندترین دستگاه ها در میان نمونه های مشابه است. دستگاه های کنترل تردد موجود در بازار با انواع تکنولوژی در حال به روز شدن هستند ، بنابر نوع نیاز شرکت یا سازمان متبوعمان می توانیم از انواع دستگاههای موجود در این حوزه استفاده کنیم . گام های بسیاری وجود دارد که باید برای باردار شدن خانم رخ دهد. اختراعی جالب برای بیدار شدن با بوی قهوه! برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تولیدی ما می توانید با شماره های موجود هنین اکنون با ما در تماس باشید. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد مقدمه ای از این الگوریتم را با معرفی بخش های مختلف آن برای شما توضیح دهیم. در ادامهی این مقاله با ما همراه باشید تا این دستگاه را به خوبی بشناسید و با مزایا و معایب آن، به طور کامل، آشنا شوید. سپس یک فرایند نازک سازی که باعث می شود تا لبه ها به منحنی هایی با عرض یک نقطه تبدیل شوند بر روی تصویر باینری انجام می دهند.در مرحله بعد ریزه ها از تصویر باینری نازک سازی شده، استخراج میشوند. این سنسورها وظیفه شناسایی فرد را با یک پارامتر یکتا (مثلا اثر انگشت یا شماره کارت پرسنلی) برعهده داشته و در ادامه انتقال اطلاعات فرد شناسایی شده به بخش پردازش و ذخیره اطلاعات به بخش دوم انجام می شود.

در دستگاههای بیومتریک، سرعت پردازش و سرعت شناسایی و ثبت تردد بسیار مهم می باشد، مخصوصا در شرکتهایی که تعداد پرسنل زیادی در یک زمان ورود یا خروج ثبت می کنند، بسیار نمود پیدا می کند. اگر امتیاز بیشتر یا برابر این آستانه باشد، کاربر تأیید میشود در غیر اینصورت کاربر پذیرفته نمیشود. اسکن اثر انگشت روشی نسبتاً ساده و بسیار مطمئن برای تأیید اعتبار است. اسکنر اثر انگشت را معمولا ورودی درب ادارات و شرکت های مختلف نصب می کنند تا کارمندان بتوانند در زمان کوتاهی اثر انگشت خود را اسکن کرده و ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. اگرچه این کار برای انسان کار ساده ای به نظر میرسد اما برای کامپیوتر ها همیشه با چالش همراه بوده.این سختی می تواند توسط تفاوت عکس ها در مقیاس، محل، نقطه نظر، نور، انسداد و .. بوجود آید. بیضه ها خارج از بدن مرد وجود دارد و به تنظیم دمای اسکروتال می پردازند.

 

هـم­چنین در سیستم­ های بیومتریکی می­توان روش های شناسایی را تنظیم کرد؛ مـثلاً می­توان در یک نیروگاه هسته­ای سخت­گیرانه­ تر عمل کرده و در یک استخر کنترل کمتری اعمال نمود. سایر روش های باروری، مانند روش ای یو ای می باشد که در آن تخمک زن از بدن او خارج می شود، با اسپرم بارور می شود، و سپس به رحم بازگردانده می شود. برای کسانی که مایل به جلوگیری از بارداری هستند، توصیه می کنیم از دو روش ضد بارداری، یعنی کاندوم و قرص های ضد بارداری استفاده کنند. در نتیجه برای هر یک از پرسنل میتوان از یک یا هر دو قابلیت استفاده کرد. این میلیون ها تخمک نابالغ در فولیکول ها (کیست های کوچک و پر شده از مایع) قرار دارند که در تخمدان های زن ذخیره می شوند (دو ساختار بادام شکل در هر طرف رحم). زمان گذشت و برای رفع این مشکلات از ویژگی های بیومتریک بدن انسان ها برای کنترل حضور و غیاب آن ها استفاده شد. فرم های جایگزین تلقیح، که در آن اسپرم، از همسر زن و یا اهدا کننده، با استفاده از یک سرنگ یا دستگاه دیگر به واژن زن یا رحم منتقل می شود. این گونه مدیر در هر کجا و هر زمان از ورود و خروج کارکنان خود با خبر می شود. همچنین میتوان به ازای هر پرسنل چند اثر انگشت تعریف کرد تا در زمان آسیب دیدگی یا خراش داشتن پوست انگشت ، بتوان با انگشت دیگری ثبت تردد انجام شود.. دستگاههای تشخیص چهره به دلیل عدم تماس مستقیم پرسنل با سخت افزار عمر طولانی دارند و کمتر دچار آسیب دیدگی میشوند.



    • محل اتصال آداپتور



    • مبتنی بر Net framework 4.0



    • زنگ هشدار هوشمند



    • مدریت پیوندها



    • انتصاب گروهی از پرسنل به شیفت



    • قابلیت برنامه ریزی دستگاه توسط صفحه کلید دستگاه



    • آسانی استخراج و جایابی ویژگی های چهره

 



در ادامه و در مقالههای منتشر شدهی بعدی با دستگاههای حضور و غیاب اثرانگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و دستگاه کنترل تردد عنبیه آشنا شدیم. از دیگر مدلهای دستگاههای ثبت تردد میتوان از گیتهای کنترل پلاک خودرو یا گیتهای پارکینگی، دستگاههای حساس به مردمک چشم، گیت تردد انسانی و .. نام برد که این مدلها، کم کاربردتر از دستگاههای معرفی شده می باشند. در مورد دوربین های آی پی داهوا باید گفت که از سیم کشی و اتصالات RJ45 بهره می برد. این دوربین قابلیت عمق سنجی دارد. افزایش رزولوشن دوربین مدار بسته باعث می شود تا تصاویر دوربین به اندازه ای کیفیت داشته باشد که کاربر دوربین بتواند تصویر شخص جلوی دوربین را با کیفیت مناسب مشاهده نماید. یکی از مهمترین ویژگیهای هر نرم افزار حضور و غیاب حرفه ای ، انعطاف در ارتباط با انواع دستگاههای ثبت تردد، با هر مدل و هر برندی ست. سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در … از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. چه کسانی به این سیستم نیاز دارند؟ این مدل از دستگاه، در مجموعههایی که آلودگی محیطی بالایی دارند توصیه نمیشود زیرا تماس مستقیم با سنسورهای حساس به اثر انگشت و اثر گرد و غبار محیط بر این سنسورها تاثیر مخرب دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۹:۲۲ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)