دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

نظم تمدن غرب نامشروع است / کارت ساعتزنی کسی را برای زندگی جهادی تربیت

در ادارات و شرکتهایی که کارمندان فعالیتهای فیزیکی دارند، این سامانهها با اتصال به بخش کنترل تردد در جلوی درب ورود و خروج افراد را بررسی و ثبت میکند. در اینجا انسانها به شیوهای که خودشان دوست دارند، نمیتوانند زندگی کنند. من بهشدت به این سخن اعتراض دارم که از سید جمال الدین اسد آبادی مشهور شده و میگوید: «من اسلام را در غرب و مسلمانها را در شرق دیدم» چهچیز اسلام را ایشان در غرب دیده است؟ 2- مدیریت نیروی کار: این جایی است که خریداران از کسب و کارهای کوچکتر معمولا دیده می شوند. ثبت زمان توسط کارمند و سپس وارد کردن اطلاعات موجود به صورت دستی در سیستم پرداخت حقوق منجر به خطای اجتناب ناپذیر نیروی انسانی می شود و نیازمند صرف هزینه و وقت اضافه برای تصحیح آن است. این نرم افزا ضمن اینکه امکان ثبت حضور و غیاب با موبایل را فراهم کرده امکان تعریف شیفت های مختلف کاری، دسته بندی مشاغل سازمان و همچنین تعریف قوانین کاربری را هم فراهم آورده است.

ClockVIEW یک راه حل خودکار حضور و غیاب کارکنان و مدیریت ساعت کاری برای شرکت هایی با بیش از ۵۰ کارمند است. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چگونه کار می کند؟ با استفاده از این نرم افزارها این امکان در اختیار واحد پشتیبانی شرکت قرار داده خواهد شد که از طریق اینترنت و از راه دور به کامپیوتر مشتری متصل شده و مشکلات نرم افزاری موجود را مرتفع نماید. برخی نرم افزارهای مورد نیاز مشتریان برای ارائه خدمات پشتیبانی برخط (Online) و یا فایلهای مورد نیاز جهت تکمیل نرم افزار کارابان در این قسمت در اختیار شما قرار داده شده است. نرم افزار های TeamViewer و Ammyy Admin نرم افزار هایی جهت ارائه خدمات پشتیبانی برخط به مشتریان می باشند. از این رو بخش گزارشات نرم افزار حضور و غیاب گراف با ارائه انواع گزارشات محاسباتی و گرافیکی مجموعه ای از کاملترین گزارشهای مورد نیاز را جهت انجام تحلیلهای مورد نظر در اختیار کاربر قرار می دهد.



    • 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220



    • ساعت حضور و غیاب با قابلیت شناسایی از انگشت زنده | (FLV)



    • مجموعه ای که دستگاه حضور و غیاب دارد یعنی نظم دارد



    • ساخت شرکت NITGEN کره جنوبی



    • زبان برنامه نویسی: C# ASP Net MVC ، Entity framework




همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، انعطاف پذیری نرم افزار حضور غیاب تحت وب بسیار بالاست و می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مختلف و متفاوت شما باشد. که شامل دستگاهی بود که پس از کشیدن کارت بارکدی به آن ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره میشدند و پس از تخلیه اطلاعات به کامپیوتر توسط نرم افزار مخصوص حضور و غیاب پردازش میشدند. با توجه به قابلیت دریافت اطلاعات ورود و خروج پرسنل از دستگاه کارت خوان، هر کاربر می تواند به درج اتوماتیک انواع تردد از جمله ماموریت ها و مرخصی های ساعتی بپردازد. سرعت بالای کارت خوانی با توجه به دستگاه استفاده شده و برنامه نویسی قدرتمند که در مدت زمان 2 دقیقه قادر به خواندن 400 کارت هوشمند می باشد در این پروژه نقش اساسی دارد. شیفتهای کاری پرسنل نیز در این سیستم تعریف شده و می توان یک دوره را با دو بازه تاریخی متفاوت ثبت کرد. حال یکی از انگشت های ثبت شده خود را بر روی تاچ آیدی (Touch ID) آیفون قرار دهید.

در این سیستم گزارش تردد پرسنل به صورت نمودار میله ای به تفکیک روز و ساعت، جهت نمایش گرافیکی رفت و آمد پرسنل در روز های یک دوره قابل ملاحظه است. از امکانات منحصر به فرد این دستگاه می توان به دوربین فوق حرفه ای با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره نمود. نرمافزار اطلس حضور و غیاب طوری طراحی شده است که امکانات گسترده ای را در این حوزه فراهم مینماید. از مهمترین قابلیتهای هر سیستم امکانات مربوط به گزارش دهی میباشد.سیستم اطلس حضور و غیاب نیز گزارشات کاربردی و منحصر بفردی را ارائه میدهد.لازم بذکر است که گزارشات به دو دسته شبکه ای و نموداری نمایش داده میشوند. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چه ویژگی هایی دارد؟ هر کدام از دستگاه های حضور و غیاب دارای یک سری ویژگی های عمومی و یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که قابلیت های آن ها را متمایز ساخته است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره eNBioAccess-T9 قادر به شناسایی اثر انگشت زنده و اصلی از اثر انگشت جعلی می باشد این قابلیت سبب شده تا میزان تقلب در این دستگاه به صفر برسد. ZKTeco … دستگاه حضور غیاب فراافزار مدل FARA AC500. 8 مارس 2018 … برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید. دستگیره اثرانگشتی کارابان مدل KDL-4000-دستگاه حضور و غیاب-بهترین دستگاه … و غیاب کارتی-دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره-قیمت دستگاه حضور و غیاب. هر کاربر می تواند بدون مراجعه به واحد حضور و غیاب و از پشت کامپیوتر خود بسته به سطح دسترسی تعریف شده برای وی از وضعیت حضور و غیاب خود در بازه های زمانی مختلف آگاهی یابد. همچنین می توانید انواع آیتم های قانونی و کارکردی افزاینده و کاهنده را نیز به آن اضافه کنید. اگر نیاز به نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارید می توانید از نرم افزار نسخه ویندوزی ویسمن استفاده کنید.


برچسب: دستگاه حضور غیاب، حضورغیاب، کنترل تردد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۰:۵۰ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)