دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

شرکت آرمان سیمرغ پارسیان

برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. Attendance system دارای سخت افزاری است که از روشهای مختلف مانند دریافت کد یا کارت پرسنلی یا روشهای بیومتریک و تشخیص فردی، کار خود را انجام میدهد. با استفاده از این نرم افزارها این امکان در اختیار واحد پشتیبانی شرکت قرار داده خواهد شد که از طریق اینترنت و از راه دور به کامپیوتر مشتری متصل شده و مشکلات نرم افزاری موجود را مرتفع نماید. نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار راحت است و با محیط کاربرپسند خود و همینطور پشتیبانی کامل محتوای فارسی، امکان استفاده از این سیستم را برای تمامی افراد آسان کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در تبریز با ما تماس بگیرید. برای حضور و غیاب کارمندان خود دیگر نیازی به استفاده از روش های سنتی یا حتی حضور و غیاب با حسگر های اثرانگشت نیست؛ در سامانه کارمندکنترل معنای حضور و غیاب کاملا دگرگون شده است. این روش علاوه بر سرعت و دقت، تنها روی پوست قابل اجراست و استفاده از قالبهای رایج برای دور زدن و هک این روش ، تقریباً غیر ممکن است. اهمیتی ندارد که کاربر از چه نوع کامپیوتری استفاده می کند. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چه ویژگی هایی دارد؟



    • دسترسی آسان به همه ی اطلاعات



    • 6 اضافه کار



    • امکان مشاهده آنلاین تردد



    • 18دستگاه حضور و غیاب مدل UF100



    • گزینه Reset All Settings را انتخاب کنید



    • امکان ثبت عکس پرسنلی و نمایش آن



    • امکان لو رفتن مانند کد یا رمز در آن وجود ندارد




نرم افزار حضور غیاب تحت وب از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، بنابراین با وجود این ویژگی دیگر دغدغه ای بابت کندی و خطای آن به جهت حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. در این سیستم گزارش تردد پرسنل به صورت نمودار میله ای به تفکیک روز و ساعت، جهت نمایش گرافیکی رفت و آمد پرسنل در روز های یک دوره قابل ملاحظه است. استفاده از این اپ کنترل تردد آسان است و رابط کاربری روانی دارد. در این راهنما با روش ایجاد و اجرای یک الگوریتم تشخیص چهره در پایتون با استفاده از OpenCV و Dlib آشنا میشویم. همانند دیگر راهکارهای امنیتی، این روش نیز هرگز حریم خصوصی را به صورت 100 درصدی فراهم نکرده است. آرمان اندیش توانسته با ارائه ی نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد بر بستر وب و همچنین بصورت آفلاین نیاز تمام مشتریان و بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ در زمینه مدیریت کارکنان فراهم آورد . این ارتباط شبکه میتواند به کوچکی و محدودیت یک شبکه داخلی در یک ساختمان کوچک و یا به بزرگی و گستردگی جغرافیایی شبکه اینترنت باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟

در این بخش قصد داریم به تفاوت ساتنا و پایا بپردازیم و مزیت های هر یک را بررسی کنیم. حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند. شیفتهای کاری پرسنل نیز در این سیستم تعریف شده و می توان یک دوره را با دو بازه تاریخی متفاوت ثبت کرد. با رد شدن دانش آموزان از مقابل آنتن ها تصاویر آنها و پرسنل در LCD نصب شده در وب کیوسک سالن مدارس به نمایش درخواهد آمد. با توجه به تحت وب بودن نرم افزار، نیاز به نصب و نگهداری نرم افزار در نقاط مختلف نمی باشد. ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره یک نوع از انواع مختلف روش های بیومتریک کنترل تردد است. تشخیص چهره احتمالا یک روش بیومتریک است که برای شناسایی افراد به طور عمده از روی چهرهی آنها مورد استفاده قرار میگیرد.

البته استفاده از این قابلیت نیازمند استفاده از نرمافزارهای مدیریت رمزعبور با قابلیت دسترسی با اثر انگشت است که چند مورد از آنها را معرفی کردیم. همچنین مدیران باید زمینه پیشرفت کارکنان کوشا و اثر گذار را فراهم کنند و این امر محقق نمی شود مگر با سنجش دقیق عملکرد کارکنان. پشتیبانی شبکه از قابلیت های تخصصی این دستگاه حضور و غیاب نیتجن می باشد و همچنین در صورت اختلال در شبکه، امکان کارکرد مستقل برای آن فراهم شده است. این نرم افزا ضمن اینکه امکان ثبت حضور و غیاب با موبایل را فراهم کرده امکان تعریف شیفت های مختلف کاری، دسته بندی مشاغل سازمان و همچنین تعریف قوانین کاربری را هم فراهم آورده است. همچنین یک نسخه موبایل نیز برای این نرم افزار حضور و غیاب تحت وب تهیه شده است تا نیازهای سازمان ها از هر جهت برآورده شود. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره RF800 دارای دو سنسور تخصصی برای شناسایی اثر انگشت دارد. در قسمت دانلود این دو نرم افزار به همراه آموزش نصب و استفاده از آن موجود می باشد. مهمترین مزیت برنامه های تحت وب سادگی توزیع این برنامه ها بین کاربران است.(تنها نیاز به نصب برنامه روی سرور داریم) و استفاده از آن بصورت نامحدود توسط تمام کامپیوترهای تحت شبکه به شرط داشتن سطح دسترسی امکانپذیر است. به طور کلی این نرم افزارها از تمام مزایای نرم افزارهای نصبی برخوردار هستند و در عین حال، بسیاری ویژگی های دیگر دارند که در سایر نرم افزارها پیدا نمی ­شود.

سوالی که در استفاده از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ممکن است پیش بیاید این است که آیا واقعا این نرم افزار از نرم افزارهای نصبی بهتر است یا خیر؟ فرض کنید موقعیت نسبی دماغ با چشم ها در مجموعه تصاویر دیتابیس با درصد خطا یا drift مشخصی ثابت است. از این رو بخش گزارشات نرم افزار حضور و غیاب گراف با ارائه انواع گزارشات محاسباتی و گرافیکی مجموعه ای از کاملترین گزارشهای مورد نیاز را جهت انجام تحلیلهای مورد نظر در اختیار کاربر قرار می دهد. از امکانات منحصر به فرد این دستگاه می توان به دوربین فوق حرفه ای با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی اشاره نمود. نیازی به پرینت و استفاده از کاغذ ندارد و تمامی درخواست و تأییدیه ها از طریق نرم افزار انجام می گیرد. شناسایی چهره امروزه توسط سیستمهای کامپیوتری انجام میشود که معمولاً با عنوان شناسایی یا تشخیص چهره و یا بازشناخت چهره بیان میگردد. بنابراین با وجود این نرم افزار دیگر نیاز نیست هزینه قابل توجهی بابت خرید سرور بپردازید و یا اینکه نگران از دست دادن اطلاعات موجود بر روی سرورها در اثر آتش سوزی و یا اختلالات شبکه برق باشید. کمی منتظر باشید تا فکتوری ریست آیفون انجام شود. چگونه میتوانیم اثر انگشت های ثبت شده برای آیفون خود را نامگذاری کنیم؟ در ادارات و شرکتهایی که کارمندان فعالیتهای فیزیکی دارند، این سامانهها با اتصال به بخش کنترل تردد در جلوی درب ورود و خروج افراد را بررسی و ثبت میکند.

بدین ترتیب فرقی نمی کند که فرد در کدام دستگاه تردد خود را ثبت کند. بدین صورت اطلاعات ورود و خروج افراد ثبت می شود. همچنین امنیت آن چنگی به دل نمیزند؛ زیرا به جای اثر انگشت واقعی میتوان از یک تصویر یا یک انگشت ساخته شده توسط پروتز استفاده کرده و بدین ترتیب دستگاه را دور زد. بنجاق : سلام علیکم - همزمان با حذف دفتر جاری و استفاده از اسکنر اثر انگشت ، افراد معتمد و معرف و مترجم به سامانه اضافه می شود و چون ثبت سند در دفتر را نداریم ، موقع چاپ سند از ارباب رجوع سئوال می فرمایید سواد دارد یا خیر ؟ بنجاق : همکار ارجمند ، سلام و عرض ادب و احترام . با توجه به آسیب پذیری کارت های بارکد و مغناطیس ، از کارت و کارتخوان بدون تماس در این گروه کالا استقبال بیشتری صورت می گیرد. تا اینکه یکی از دوستانم با من در مورد لیزر موهای زائد و دستگاه الکساندرایت صحبت کرد. اگر شما برنامه نویس هستید نیز ما بسته ای را برای شما در نظر گرفته ایم تا از طریق آن بتوانید این وسیله را برای ورود به نرم افزارهای اختصاصی خود به کار گیرید . از مهمترین قابلیتهای هر سیستم امکانات مربوط به گزارش دهی میباشد.سیستم اطلس حضور و غیاب نیز گزارشات کاربردی و منحصر بفردی را ارائه میدهد.لازم بذکر است که گزارشات به دو دسته شبکه ای و نموداری نمایش داده میشوند.


برچسب: دستگاه حضور غیاب، حضورغیاب، کنترل تردد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۵۳ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)