دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب .

دستگاه حضور و غیاب

آموزش نرم افزار حضور و غیاب تحت وب

کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان یکی از مواردی است که برای مدیران بسیار کارآمد است و حقوق کارمندان بر اساس اطلاعات دقیق ورود و خروج آنها محاسبه می شود. شناسایی، ردیابی و مدیریت آنلاین تردد و دسترسی، کنترل و نظارت بر آلارمها ، گیتها و دوربینها و تهیهی گزارشهای دورهای امنیت را در سازمانها افزایش میدهد. دستگاه حضور و غیاب، دستگاهی است که برای ثبت و کنترل تردد پرسنل استفاده می شود. هیچ شکی وجود ندارد که سیستم های حضور و غیاب بیومتریک، مزایای زیادی دارند. ۵️⃣ مرخصی سالیانه کارگرانی که به کارهای سخت و زیان آور اشتغال دارند ۵ هفته است. مرخصی فقط در مورد افرادی صدق می کند که به کاری اشتغال دارند و حق بیمه دریافت می نمایند. این دستگاه ها محبوبیت بیشتری داشته و کاربرد بیشتری دارند. چه کسانی به این سیستم نیاز دارند؟ میزان این مرخصی، دو روز و نیم در ماه و مجموعا ۲۶ روز در سال است و ایام تعطیل هفتگی یا تعطیل رسمی که بین روزهای مرخصی واقع می شود جزء این ۲۶ روز محاسبه نمی شود. حافظه دیگر در دستگاه حضور و غیاب ، محل نگهداری نمونه اثر انگشت و یا نمونه چهره کارکنان جهت تطابق هنگام ثبت تردد است.

به این معنی که فرد شاغل در این روزها می تواند در محل کار حاضر نشود. حقوق این ایام، توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود و کارفرما در لیست وارد می کند. این مساله در مورد هتل ها هم صدق می کند و دستگاه حضور و غیاب یکی از تجهیزات هتلی ضروری به حساب می آید. تشخیص صحت وسقم جهات ادعائی شاغل بعهده رئیس اداره است که در صورتی که صحت ادعا تصدیق شود؛ غیبت شاغل، جزو مرخصی استحقاقی یا استعلاجی وی محسوب و حکم لازم در این مورد صادر خواهد شد. در مشاغل سخت و زیان آور میزان مرخصی استحقاقی افزایش می یابد و به ۵ هفته در سال (تقریبا ۳ روز در ماه) می رسد. افرادی که روزمزد یا ساعتی کار می کنند، مشمول این قانون نمی شوند. بهترین بخش فناوری بیومتریک این است که، جعل، دستکاری یا از بین رفتن تقریبا غیرممکن است. جهت محاسبه میزان کارکرد و یا حقوق و مزایای کارکنان در محیطهای بزرگ پکیج های نرم افزاری متعددی جهت نیاز مشتریان قابل ارائه است. به همین دلیل از زمان های خیلی دور با گسترش فعالیت های ارگان های دولتی و غیردولتی، نیاز بود تا روش های کارایی برای اتومات کردن عملیات حضور و غیاب برای کنترل هرچه بیشتر این امر صورت گیرد. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. دریافت حقوق و دستمزد ماهیانه در زمان موردنظر، یکی از مهمترین ویژگیهای این سیستم است.

2. بصورت پیشفرض دسته قانون اداری در سیستم موجود میباشد.میتوانید این آیتم را ویرایش نمایید و یا آیتم جدید ایجاد کنید. افرادی که به صورت پاره وقت و پروژه ای، با کارفرما توافق کرده اند، بسته به تعداد روزهای توافق شده و اینکه در طی روزهای حضورشان بیمه پرداخت بشود یا نه، وضعیت مرخصی متفاوتی خواهند داشت. همچنین، مکانیزه شدن کنترل دسترسیها سبب میشود تا افراد و خودروها فقط به نقاط مجاز، دسترسی پیدا کرده و نیاز به کنترل انسانی وجو نداشته باشد. افراد معمولا در صورت وجود کارهای خیلی ضروری یا کارهای اداری که نیاز به مراجعه صبح دارد از این نوع تعطیلی کاری استفاده می کنند . با استفاده هر چه گستردهتر از سیستم های کامپیوتری در امور مختلف اداری ، نقش نرمافزار مناسب و بهینه در این سیستم ها بسیار ضروری بوده و در این بین سیستم های کنترل کارکرد از جایگاه خاصی برخوردار هستند . استفاده از این نوع سیستم، سرقت زمان توسط کارکنان را از بین می برد، بهره وری افزایش یافته و ROI بسیار بالایی ارائه می شود.

  • شرکت علم و صنعت | دارای گارنتی و پشتیبان رایگان یکساله
  • راه اندازی اولیه نرم افزار
  • دارای سنسور اثر انگشت نوری
  • زنان 25 تا 29 سال دارای 78٪ احتمال حاملگی هستند
  • امکان مشاهده آنلاین تردد توسط خود پرسنل
  • تعریف انواع بیمه و ضمانت های کاری

انعطافپذیری بالای عوامل کنترل کارکرد در راهکار مدیریت تردد توانست به اجرایی شدن شناوریهای بسیار خاص سازمان برای تعاریف زمانی متنوع و سمتهای سازمانی موردنظر، 8 الگوی متناسب را تعریف و پیادهسازی کند. ابزارهای مدیریت فرآیندهای کسبوکار موتور گردش کار، میتواند با حذف کاغذ و اختصاص کارتابل به مدیران، فرایند واحد منابع انسانی را مکانیزه کند. بهکارگیری ابزار BPM راهکاران در سازمان شما موجب میشود که فرآیندهای مربوط به سرمایه انسانیتان به صورت مکانیزه انجام شود. سیستم مدیریت تردد سازمانی و کنترل تردد همکاران سیستم، با بهکارگیری فناوری RFID و بیومتریک در تشخیص و شناسایی افراد، نظارت دقیق منابع سازمانی و افزایش بهرهوری کارکنان را به همراه دارد. نرم افزار حضور و غیاب دینگ به همراه دستگاه بی سیم خود راه کاری مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند با هزینه کم و به سهولت، ورود و خروج کارمندان خود را کنترل کنند. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک به عنوان یک راه حل مناسب برای امنیت محسوب می شوند، زیرا نیازمند هیج کلمه عبور، مدرک، کارت شناسایی و ….

دستگاه های حضور و غیاب یا ساعت های کارت زنی سنسور نوری ضد خش ، نرم افزار رایگان ،امکان ارسال ترددها از طریق بلوتوث و … دانلود لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب. 3. ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود. اگر به دنبال یک دستگاه حضور و غیاب به همراه پشتیبانی 24 ساعته هستید ما به عنوان نمایندگی رسمی zkteco پیشنهاد میکنیم از قیمت ها و محصولات این برند در این صفحه دیدن فرمایید . تفکیک وظایف ثبت اوقات کارکردمی تواند خطراشتباهات عمدی راکاهش دهد.درواقع دراین مرحله لازم است که وظیفه ثبت حضور وغیاب افراد درکارت حضور وغیاب افراد درکارت حضور وغیاب از وظیفه ثبت اوقات کارکرد در کارت اوقات کارسفارش تفکیک شود. از مزایای نصب پایگاه داده میتوان به کاهش اختلاف بین کارمندان و کارفرما،استفاده در مبادی قانونی در صورت نیاز، و نیز قابلیت نگهداری امن اطلاعات و سهولت بازیابی داده های ثبت شده اشاره نمود.


برچسب: دستگاه حضور غیاب، حضورغیاب، کنترل تردد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۲:۱۶ توسط:تیم فنی موضوع: نظرات (0)