دستگاه حضور و غياب دستگاه حضور و غياب .

دستگاه حضور و غياب

فروش اقساطي ليبل زن

تمامي موسسات و شركت هايي كه در زمينه ارائه خدمات حضور و غياب فعاليت دارند نرم افزارهاي حضور و غياب مختلفي را از جهت درجه بندي ارائه مي دهند كه مجموعه فراتكنو هم از اين قاعده مستثني نيست. بطور كلي سيستم هاي حضور و غياب به دو دسته: ۱ سخت افزاري ۲ نرم افزاري تقسيم بندي مي شوند. از طرفي به جهت دستيابي سريع به اطلاعات طبقه بندي شده ي تردد پرسنل، اين سيستم ها توانايي بهره مندي از فضاي ابري را دارند. از طرفي كارمندي كه ببينيد بايت چند دقيقه تاخير و يا چند دقيقه زودتر رفتن قرار است مبلغي از او كم شود پس در ساعت ورود خروج خود دقت بيشتري مي كند. مكانيزه شدن ثبت تمامي ورود و خروج ها و عدم نياز به ثبت دستي توسط نگهبان. دستگاههاي حضور و غياب هوشمند، خودمحاسب بوده و حقوق پرسنل را خود بدون نياز به كامپيوتر محاسبه مي نمايند. با استفاده از ديتاهاي به دست آمده محاسبه حقوق پرسنل را به راحتي انجام دهند.

گروه امنيت شاپ با توجه به رعايت حقوق كار فرمايان گرامي و ارائه خدمات و پشتيباني به موقع، فروش كالا با ضمانت نامه و گواهي اصالت كالا صورت مي پذيرد. توجه به اين نكته بسيار حائز اهميت است كه مجموعه شما داراي چه شيفتي (تايم شيت) مي باشد. دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت UA200 با بهره گيري از سنسور نوري ضد خش، باتري داخلي و در عين حال قيمت بسيار مناسب، محصولي پرفروش و بسيار پرطرفدار در بازارهاي مختلف به حساب مي آيد. اين شركت توانسته است با 200 نيروي مستقيم، به تعداد بالايي از سازمان هاي داخلي كشور و نيز كشورهاي همسايه خدمات باكيفيت و درخوري را ارايه كند. يقينا دستگاه حضور و غياب نانو واچ با اين سطح بالا از امكانات متنوع كه ارائه مي دهد و در مقابل از قيمتي به مراتب منطقي برخوردار است. سادگي در دستگاه حضور و غياب ارزان قيمت نانو واچ در اپليكيشن تا پنل كاربري آن ديده مي شود.

اين دوربين هاي هوشمند مي توانند تصاوير افرادي كه در دوربين ديده مي شود را با پايگاه داده خود تجزيه و تحليل كنند. در ادامه مطلب براي شما چند مدل ديگر از دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره را معرفي مي كنيم و ويژگي هاي اين دوربين ها را براي شما توضيح مي دهيم. از جمله مهمترين قسمتهاي سيستم محاسبه كاركرد تعريف شيفت ،تنظيم قوانين و معرفي پرسنل ميباشد. آكاايران: سيستم حضور غياب يكي از زير سيستم هاي مالي و اداري ميباشد كه وظيفه آن محاسبه كاركرد پرسنل با توجه به زمان تردد پرسنل ميباشد. يكي از مهمترين اجزاي سيستم حضور و غياب نرم افزار محاسبه كاركرد ميباشد. يكي از موارد اصلي در بخش خدمات پس از فروش ، مدت گارانتي دستگاه حضور و غياب است. برخي شركتها علاوه بر گارانتي دستگاه ، برخي قطعات را مانند سنسور اثر انگشت به مدت بيشتري گارانتي مي كنند. علاوه بر اين هيچ يك از دفاتر ديگر حق تغيير اين اطلاعات را ندارند.



    • 2- انجام عمليات حضور و غياب



    • صفحه نمايش رنگي لمسي 3 / 4 اينچ (فارسي و انگليسي)



    • مدريت رويدادها



    • مشاهده تصوير پرسنل در هنگام كشيدن كارت




بنابراين علاوه بر داشتن تخصص لازم ، يكي از ويژگيهاي مورد نياز كاركنان خدمات پس از فروش ، داشتن سعه صدر و رعايت ادب در جوابگويي به مشتريان مي باشد. تشخيص خودكار حالات چهره با توجه به كاربردهاي بالقوهي آن مانند تعامل كامپيوتر انسان (HCI)، علوم رفتاري، بازيهاي ويدئويي و غيره، يكي از مسائل جالب و چالشبرانگيز در بينايي كامپيوتري است. شركت كامپيوتري علم و صنعت در سال ۱۳۷۱ با هدف فعاليت در زمينه طراحي و توليد سيستم هاي كنترلي شامل سخت افزار و نرم افزارهاي مربوطه تأسيس گرديده است. اين سيستم مدرن امروزي با بهره گيري از روش هاي كارآمد با هدف ثبت تردد مي تواند براي هر سازماني يك فضاي مطمئن ايجاد كند. استفاده از نرم افزار حضوروغياب نسخه جامع فراتكنو مي تواند كمك شاياني به افزايش بهره وري و راندمان كاري پرسنل و بطور كل مجموعه شما بكند. به هر صورت در دنياي امروز كه همه چيز رنگ و بوي نرم افزاري بر خودش گرفته است، بهره مندي از يك دستگاه حضور و غياب ارزان و نرم افزاري، يك امر مدرن و رو به جلو خواهد بود.

حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ بحث ديگري كه لازم دانستيم تا برايتان مطرح كنيم موضوع نحوه ي پشتياني و خدمات پس از فروش مي باشد. اولين دوربين مدار بسته كه در اين قسمت براي شما معرفي مي كنيم دوربين مدار بسته Nest Hello مي باشد. در مطلب قبلي براي شما تعدادي از بهترين دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره را معرفي كرديم. به همين دليل در اين مطلب تصميم گرفتيم با زباني ساده در رابطه با چگونگي عملكرد تكنولوژي تشخيص چهره توضيح دهيم. با انتخاب سازمان، گروه هاي كاري تعريف شده در آن سازمان ليست خواهند شد. امكاناتي كه دوربين مدار بسته دارد مي تواند مهم ترين معيار براي انتخاب يك دوربين باشد. اين دوربين مدار بسته مي تواند تصاويري با كيفيت 1080 براي شما ثبت كند. دوربين هاي مدار بسته با قابليت تشخيص چهره مي توانند شما را در تامين امنيت بسيار كمك كنند. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره وينا مدل UFACE102 با امكانات كاملي كه در خود دارد براي سازمان هاي كوچك تا بزرگ كاملا مناسب مي باشد. از تايپ و ترجمه گرفته تا طراحي گرافيكي، برنامه نويسي و پياده سازي سيستم هاي بزرگ. حافظه ذخيره سازي در دستگاه حضور و غياب دوبين دار Suprema Bio station 2 بسيار بالاست و قابليت ثبت يك ميليون الگوي اثر انگشت براي ۵۰۰ هزار كاربر و ثبت ۳ ميليون تردد را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۴۸ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

شايد به هنگام شنيدن توصيه هايي از افراد مختلف براي استفاده از حفاظ پنجره يا حفاظ فلزي و يا انواع حفاظ ها اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه استفاده از حفاظ پنجره چه اهميت وضرورتي دارد؟

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند كم سن و سالي در خانه داريد يا اصلا فرزند كوچكي نداريد اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازيگوشي هاي آنها جلوي پنجره هاي در ارتفاع كم هستيد استفاده از حفاظ پنجره مي تواند خيال شما را از اين بابت آسوده نمايد.

 

حفاظ پنجره

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنيت جاني افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نيز محافظ مي كند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طريق پنجره ها نخواهند بود.

همچنين برخي افراد نيز حفاظ پنجره را براي شكل و ظاهر زيبايي كه به ساختمان مي دهد استفاده مي كنند. حفاظ هاي شيك و مدرن ظاهر ساختمان را بسيار لوكس و زيباتر جلوه مي كنند.

 

حفاظ پنجره بيروني و داخلي

حفاظ پنجره بيروني كه گفته شد مي تواند از يك ساختمان ساده و معمولي، يك ساختمان شكيل و زيبا بسازد، ممكن است مورد پسند و سليقه برخي افراد نباشد و از نظر آنها، شكل و ظاهر ساختمان را تحت تاثير سو قرار دهد. اين افراد نيز نبايد نگران سقوط كودكان از پنجره و يا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها مي توانند از حفاظ پنجره داخلي استفاده كنند اين حفاظ ها از داخل نصب مي شوند و نماي بيروني ساختمان را دچار تغيير و تحول نمي كنند. حفاظ هايي كه از داخل نصب مي شوند اندازه گيري متفاوتي از حفاظ هاي خارجي دارند، حفاظ هاي داخلي را بايد به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلي پنجره توليد كرد.

سوالي كه در مورد نصب حفاظ پنجره داخلي پيش مي آيد درمورد نحوه تميز كردن پنجره است. دقت داشته باشيد كه حفاظ هاي داخلي ثابت نيستند و با توجه به اينكه از طريق لولا متصل مي شوند مي توان به راحتي آنها را باز و بسته كرد و به نظافت و تميز كردن شيشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ هاي داخلي چه حفاظ هاي بيروني، بايستي نهايت دقت در طراحي صورت گيرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراكم بالا ممكن است باعث عدم رسيدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ايمني شيشه ها را نيز تضمين مي كند. از قديم الايام به ياد داريد كه برخورد توپ بچه هايي كه در كوچه ها مشغول بازي بودند همواره تهديدي براي شيشه پنجره ها محسوب مي شد. هرچند كه امروزه ديگر اين شيوه تفريح علاقمندان خود را از دست داده و بيشتر كودكان و نوجوانان اكثر اوقات خود را در منزل يا بدور از اجتماعات مي گذرانند اما برخورد هر شي يا پرتابه ديگري مي تواند سبب ايجاد خسارت در مورد شيشه هاي پنجره ها شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره كه حفاظ فلزي است عموما از جنس فلزاتي چون آلومينيوم و آهن ساخته مي شود و قيمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثير عوامل مختلفي چون نوع طراحي، ميزان فلز به كار رفته در حفاظ پنجره و غيره است.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني ترفند ديگري براي محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنين حفاظ شاخ گوزني نيز باعث ابهت بيشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمايي لوكس در آن مي شود. نيروهاي امنيتي و اجتماعي نيز استفاده از حفاظ هاي شاخ گوزني، بوته اي و ... را براي حفظ امنيت در ساختمان تاييد كرده و توصيه مي كنند.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

همانطور كه مي دانيد امروزه افراد از ابزار و وسايل زيادي براي محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده مي كنند. برخي بدين منظور منزل را مجهز به دزدگير مي كنند برخي ديگر از دوربين هاي مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده مي كنند و ... بيشتر اين شيوه ها هزينه بالايي را در پي دارند و شايد به همان اندازه نيز كارايي نداشته باشند و با قطع سيمي از كار بيفتند، نصب آنها نيز مشكل بوده و نياز به سرويس و نگهداري مداوم دارند. در اين بين استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوارها روش مناسبي است كه در حين حفظ امنيت منزل نياز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظيفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام مي دهد.

حفاظ شاخ گوزني در حال حاضر يكي از حفاظ هاي بسيار مورد پسند و استقبال در جامعه است كه همانطور كه شاخ گوزن راهي براي ايمني اين حيوان مهيا مي سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزني نيز راهكار مناسبي براي حفاظت از ساختمان و ايمني بيشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزني

 

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني

حال كه در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني و انواع حفاظ روي ديوار ي صحبت كرديم شايد با خود بگوييد كه راهكار پيشنهادي ما براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طريق درب به داخل منازل چيست؟ حفاظ درب آكاردئوني بهترين گزينه براي اين منظور مي باشد. حفاظ درب آكاردئوني را شايد در بيشتر آپارتمانها ديده باشيد. واحدهاي آپارتماني با استفاده از اين حفاظ امنيت واحد خود را تامين مي كنند.

 

حفاظ فلزي

نرده فلزي چيست؟ زماني كه مي گوييم نرده فلزي در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

 

حفاظ فلزي

 

حفاظ درب آكاردئوني

البته استفاده از حفاظ درب آكاردئوني محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب هاي منازل نيست و از آن مي توان براي محافظت در درب هاي انبارها، مغازه ها و غيره نيز استفاده كرد. حفاظ درب آكاردئوني فضاي زيادي را نيز اشغال نمي كند و محوطه سالن و راه پله هاي شما را مخلل نمي نمايد.

عوام، بيشتر حفاظ درب آكاردئوني را با نام هايي چون درب كشويي و درب كركره اي مي شناسند. اين حفاظ تاشو حداقل مكان را اشغال كرده و حداكثر امنيت را براي منزل شما فراهم مي آورد.

حفاظ هاي درب آكاردئوني (آكاردئوني اشاره به ساز آكاردئون دارد كه براي ساختن و طراحي اين حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اينكه يك حفاظ فلزي هستند اما وزن كمي دارند و به راحتي با دست باز و بسته مي شوند. براي راحتي بيشتر افراد امكان اتصال ريموت به اين حفاظ ها نيز فراهم شده و از اين رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نيز از بين مي برد. استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در پاركينگ ها نيز مزاياي زيادي مي تواند داشته باشد چرا كه سنگيني درب هاي متداول به عنوان درب پاركينگ را ندارد و امكان استفاده از ريموت براي آن نيز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در آپارتمانها

همانطور كه مي دانيد زندگي شهري امروز و افزايش روزافزون جمعيت اينگونه طلبيده است كه افراد در آپارتمان ها و برج هاي آسمان خراش زندگي كنند. برجهايي كه شايد بيش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد مي كنند و پس از عمري زندگي در يك ساختمان هنوز همديگر را نمي شناسند. همچنين براي تامين مخارج زندگي و مسئله رواج استقلال مالي زنان، امروزه بيشتر منازل و واحدهاي آپارتماني در طول روز خالي هستند و اين امر افزايش سرقت و دزدي را در بيشتر شهرها موجب شده است. براي اين منظور است كه گفته مي شود به كارگيري حفاظ درب آكاردئوني مي تواند خيال شما را از بابت امنيت منزل به هنگام ترك آن آسوده نمايد.

آنچه كه گفته شد بيشتر از جهت ارائه يك راهكار براي حفاظت از منزل، اموال و كالاها در برابر افراد متجاوز داراي اهميت است و محصولات معرفي شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني گرفته تا حفاظ شاخ گوزني روي ديوارها مي توانند اين امنيت را براي شما، خانواده و اموالتان تامين كنند.

 

منبع ahaniranian.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۵:۱۴ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

مقدمه اي بر الگوريتم تشخيص چهره Viola Jones

اساس شناسايي در اين كلاس، اندازهگيري و آناليز مشخصههاي ثابت يك شخص ميباشد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد كه از قابليت تشخيص چهره روي موبايل نوكيا خود استفاده ميكنند، سعي كنيد از اين پس به استفاده از سنسور تشخييص اثرانگشت عادت كنيد. شما مي توانيد به چندين روش دوربين مداربسته تشخيص چهره را تهيه كنيد. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD9 در جهت رفع نيازهاي كسب و كارهاي كوچك و متوسط با امكانات كافي و هزينه مناسب ارائه مي گردد . دوربين مدار بسته تشخيص چهره جهت استفاده در فرودگاهها، ايستگاههاي مترو، پايانههاي قطار، نيرويانتظامي، كنترلترافيك، مرزبانيها، فروشگاههاي زنجيرهاي، كنترل مراجعين به سازمانهاي با ضريب امنيتي بالا، مجلس و حتي شركتها و فروشگاههاي كوچك پيشنهاد ميگردد. در بسياري از شركتها صرف زمان براي خوردن نهار يا صحبت با يكي از همكاران ميتواند منجر به هدر رفتن وقت آنها شود. اخيراً برد اسميت، يكي از مديران ارشد مايكروسافت مقالهاي را در مورد فرصتها و چالشهاي فناوري تشخيص چهره و مسير آيندهي اين صنعت نوشته است.

به عقيده توسعه دهنده قابليت تشخيص چهره ايفون ايكس ، اين ويژگي، قابليتي است كه به زودي در همه تلفن هاي همراه دنيا شاهد آن خواهيم بود و روز به روز بايد شاهد بهتر شدن آن باشيم. با رونمايي از ايفون ايكس يا همان آيفون 10 و مشخص شدن ويژگي هاي منحصر به فرد آن، گمانه زني ها در رابطه با آن بسيار زياد شده است. برخي از اين گمانه زني ها مربوط به ويژگي هاي امنيتي اين تلفن همراه هوشمند جديد شركت اپل مي باشد كه در برخي موارد نشان از ضعف طراحي آن مي دهد. اگر نيست، چه امكاناتي نياز هست تا اين فرايند سه بعدي شود؟ اين اطلاعات در كنار اطلاعات تصوير دوبعدي معمولي يك چهره سه بعدي دقيق و يكتا مانند اثر انگشت، ايجاد مي كند. هرقدر كه فناوريهاي تشخيص چهره پيشرفت ميكنند، بايد انتظار داشته باشيم كه گوشيهاي بيشتري به قابليتهاي تشخيص چهره داخلي مجهز شوند؛ چه اين فناوري ميخواهد به صورت تشخيص چهره اندرويد باشد و يا تشخيص چهره آيفون در گوشيهاي اپل.

  • سه شنبه- استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00
  • كنترل كارمندان
  • مزاياي هر دو نوع تصوير برداري را دارد
  • قابليت چند زبانه بودن

كاربران اندرويد و لپتاپ نيز اين قابليت را دارند تا با دانلود كردن اپليكيشنهاي مختلف، قابليتهاي تشخيص چهره اندرويد را به گوشي خود اضافه كنند. 9. در اين فرم، از ليست روزهاي هفته، روز «شنبه» را انتخاب نماييد. ماموران بخشهاي قضايي از نرمافزارهاي تشخيص چهره براي شناسايي و دستگيري افرادي استفاده ميكنند كه دست به جرم و جنايت ميزنند. در حالي كه برنامههاي تشخيص چهره ميتوانند معيارها و اسكنهاي مختلف را براي شناسايي و تشخيص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدوديتهايي نيز دارند. تشخيص چهره معمولي: اين همان هست كه اپ هاي مختلف استفاده مي كنند و تنها كليتي از صورت شما را تشخيص مي دهند. و اينكه اين برنامه نميتونه چيزي رو چاپ كنه.بايد چيكارش كنم؟ يك سيستم مي تواند در حالت دو بعدي ابعاد اجزاي مختلف صورت را تشخيص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بيني و ساير برجستگي ها و فرورفتگي ها نمي تواند چيزي بگويد.

زاويههاي مختلف و حالات چهره مختلف حتي يك لبخند ساده ميتواند چالشهايي را براي سيستمهاي تشخيص چهره به وجود آورند. براي مثال، دادههاي تشخيص چهره كه به صورت مثبت با تصاوير آنلاين و يا حسابهاي كاربري شبكههاي اجتماعي مطابقت دارند ميتوانند باعث شوند تا سارقين هويت، اطلاعاتي كافي را براي سرقت هويت شخص به دست آورند. در ميان اپليكيشنهاي امروزي، سيستم تشخيص چهره فيسبوك كه ديپ فيس (DeepFace) نام دارد، ميتواند به شناسايي چهره افراد در تصاوير ديجيتال با دقت نزديك به 97 درصد بپردازد. با استفاده از سيستم هاي تشخيص چهره علاوه بر ايجاد امنيت بالاتر، شناسايي فرد بصورت اتوماتيك افزايش يافته و از طرف ديگر دخالت فرد از بين مي رود كه سرعت پردازش را بالا و خطا را كاهش مي دهد. بند 3- در صورت احراز عدم توانايي فني و مالي طرف قرارداد طبق نظرناظر . بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدين با ارسال نوتيفيكيشن از طرف داياموز روي گوشي همراه خود ازغيبت .و تاخير فرزندشان مطلع خواهند شد. در اين وبسايت هم ميتوانيد با بارگذاري يك عكس يا ارسال آدرس تصويري كه در اينترنت يافتهايد، به چهرههاي مشابه برسيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۶ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

فروش اقساطي ليبل زن

همچنين سيستم اكسس كنترل قابليت فرمان دادن به انواع درب هاي اتوماتيك را دارد. در سال ۱۹۶۶ Bledsoe اولين كسي بود كه يك روش نيمه اتوماتيك براي تشخيص چهره ارائه كرد. به همين دليل در اين مطلب تصميم گرفتيم با زباني ساده در رابطه با چگونگي عملكرد تكنولوژي تشخيص چهره توضيح دهيم. بنابراين توصيه ميكنيم از اين روش هم به عنوان يك راه حل استفاده كنيد. بنابراين بايد در انتخاب شركت ميزبان (ارائه دهنده خدمات)، دقت كافي بعمل آمده و يك شركت سرشناس و مورد اطمينان انتخاب شود. نرمافزار وب بهمراه پايگاه داده آن بر روي كامپيوتر (سرور) شركت مشتري نصب مي گردد، اما نرمافزار ابري بهمراه پايگاه داده، نيازي به نصب در محل مشتري ندارد و بر روي سرور شركت ميزبان (فروشنده) استقرار مي يابد. مهمترين تفاوت حضور و غياب تحت وب با حضور و غياب ابري، تفاوت در نوع ميزبان(سرور) نرمافزار و محل ذخيره سازي اطلاعات است. ميتواند از طريق دستگاه و يا بصورت دستي ثبت گردد.دستگاههاي حضور و غياب به سه نوع انگشتي ،كارتي و تشخيص چهره تقسيم ميگردد. توجه: لطفا پيش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت كالا يا خدمات ارائه شده، به صورت حضوري اطمينان حاصل نماييد. بهروزرساني نرمافزار تشخيص چهرهي آمازون هفتهي پيش انجام شد.

  • 3دستگاه حضور غياب فراافزار مدلFara Af 490w
  • شناسايي مجرمين ديد
  • 7دستگاه حضور غياب فرا افزار مدل Ac- 220
  • ثبت ماموريت و مرخصي به شكل مكانيزه بين شركتها
  • تعمير سنسور اثر انگشت دستگاه هاي حضور و غياب
  • پستها و موقعيتهاي حفاظتي
  • امكان فعال و غير فعال كردن كاربران روي دستگاه

انواع بازه كاري تعيين شده در آن روز كاري ليست خواهند شد. همچنين به صورت مجزا از گوشي اين ساعت بر خلاف ساير ساعت هاي هوشمند روز (مانند اپل سوني و سامسونگ) قابليت اتصال سيمكارت در پشت ساعت را نيز دارد. سنگ زني و روش سراميك اصلاح كننده رنگ سنگ است كه براي سنگ هاي تيره مانند مرمر، گرانيت و ماسه سنگ و رنگ خود پوليش زن با " ظاهري مرطوب " براي مرمر، گرانيت و سنگ هاي ديگر روشهاي توليد(1)ppt. براي توليد رنگ، اجزاي مانند رنگدانه، كلاسور / تشكيل فيلم، رقيق كننده / حلال، رزين، مواد و افزودني براي مخلوط را با هم به يك فرمول همگن. تقريبا تمام نرمافزار هاي وب قابليت ايجاد تغييرات را دارند. پشتيباني عالي، مدير دلسوز و صبور، احترام متقابل به خريدار و مجري، امنيت و اعتماد متقابل در فضاي كار آنلاين، ايجاد رزومه كاري براي ارتقاي مجري در عرصه بازار كار، جملگي در سايت پارس كد رز خلاصه شده اند.

قابليت شخصي سازي و ايجاد تغييرات، يكي از شاخصه هاي مورد توجه خريداران نرمافزار حضور و غياب است. آيا دستگاه حضور و غياب مورد نظر امكان ارتباط با نرم افزارهاي شركتهاي ديگر را دارد ؟ ديگر نگران فراموش كردن كليد هنگام خروج از ساختمان نباشيد. ساعت هوشمند طرح apple watch توليد كمپاني كلون مي باشد پس اصلا نگران ظاهر اين موبايل ساعتي هوشمند نباشيد زيرا اين كمپاني فول كپي بودن در توليد محصولات طرح خود را اولين اولويت كاري خود قرار داده است. ارسال و دريافت پيامك، ارسال تماس و دريافت تماس، نمايش اعلان هاي روي صفحه نمايش در اين ساعت هوشمند طرح اپل واچ كاملا قابل مشاهده مي باشد. خيلي از خانمها مي گويند كه وقتي جي اسپات را تحريك مي كنند، انزال پيدا مي كنند. از سوي ديگر دستگاه حضورغياب و گيت كنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهاي مديريت باشگاه، عمل نمي كنند. با استفاده از نرمافزار حضور و غياب، ديگر شاهد خطاهاي زياد، تقلب و محاسبات غلط رايج در ثبت تردد دستي نخواهيم بود.

 

بطور كلي انواع دستگاه حضور و غياب كارتي , چشمي , اثر انگشتي پركاربردترين انواع سيستم هاي حضور و غياب ميباشند. سنسور اثر انگشت دستگاه هاي اين برند ميانه اي با تقلب ندارند و پروسه شناسايي و تشخيص اثر انگشت هر فرد را در كمتر از 3 ثانيه ختم به خير مي كنند. مدت زمان نسبتا زيادي نيست كه براي كنترل عبور و مرور در سازمان هاي كلان و واحدهاي صنعتي بزرگ، صاحبان مشاغل از دستگاه هاي حضور و غياب استفاده مي كنند. نصب و راه اندازي نرم افزارهاي دستگاه حضور غياب بر روي كامپيوتر نسبتا آسان است. در حضور و غياب ابري، داده ها بر روي سرور شركت ارائه دهنده خدمات قرار دارد. مديران شركت ها با نصب نرم افزار ويسمن بر روي تلفن همراه خود مي توانند در هر نقطه اي كه باشند، از ورود و خروج كارمندان در همان لحظه مطلع شوند. اين سيستم با شناسايي دستگاه هاي تلفن همراه كه برنامه حضور و غياب روي آنها نصب شده است به محض اينكه كارمندان در محدوده واي فاي دفاتر كار قرار گيرند، شروع به كار مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۷:۴۳ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

دستگاه كارت ساعت زني :

2. مجددا همان فينگر پرينت را فشار دهيد تا با نمايان شدن رنگ سبز چراغ ال اي دي، ثبت نام شما انجام شود. در مورد افرادي كه انگشتان آنها بر اثر كار سايش پيدا كرده و خطوط اثر انگشت ايشان نمايان نيست چه راهكاري انديشيده شده است ؟ اين دستگاه، هنگام ثبت تردد شخص، عكس و مشخصات فرد مورد نظر را كه قبلا روي حافظه ذخيره شده است را روي صفحه نمايش نشان مي دهد. اين دستگاه اين امكان را دارد كه پانصد چهره را در حافظه خود ذخيره نموده و ده هزار كارت را شناسايي كند. اين قفل اثر انگشتي براي فرآيند آنلاك تنها 1 ثانيه شما را منتظر خواهد گذاشت به طوري كه درصد خطاي آن كمتر از 0.001٪ و نرخ تشخيص درست آن معيار 97.5٪ را به خود اختصاص داده است. 4. اگر چراغ چشمك زن سبز را مشاهده كرديد يعني ثبت اثر انگشت شما به عنوان سرپرست موفقت آميز بوده ولي اگر با چشمك زن قرمز مواجه شديد يعني فرآيند موفقيت آميز نبوده است. 1. بعد از فرآيند آنلاك، انگشت خود را براي 8 ثانيه روي فينگر پرينت نگه داريد تا چراغ ال اي دي آبي شود.



    • (شناسايي از طرق عنبيه چشم)



    • چا ب با هر نوع چاپگر



    • واريانس كوچكتر درون كلاسي



    • امكان انجام عمليات مانند تاييد و رد در كارتابل



    • فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج كنيد



    • مشاهده لحظه اي تعداد خودروهاي موجود در پاركينگ



    • 10-9 ضوابط ويژه ماموريت خارج از كشور




جالب است بدانيد دستگاههاي حضور و غياب كارتي، بلافاصله بعد از شيوهي حضور و غياب پانچي (در مقالهي دستگاههاي حضور و غياب كارتي به تفصيل دربارهي اين روش توضيح دادهايم. حال كه با اين فناوري جالب تا حدودي آشنا شديد، خوب است از محدوديت هاي آن نيز بدانيد. يكي از تجهيزات كنترلي و ارائه خدمات سيستم پاركينگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پيشرفته و تمام اتوماتيك پارتيك است كه قابليت هاي فراواني را عرضه مي نمايد. اين دستگاه تشخيص چهره مانند بقيه دستگاه هاي تشخيص چهره توليد جهان گستر، قابليت كنترل راه بند و درب هاي برقي را دارد. متاسفانه سارقان هميشه راه حلي براي باز كردن قفل آويزها پيدا ميكنند اما قفل اثرانگشتي شيائومي، هر گونه مسير نفوذ سارقان را سد كرده است. مي توان گفت كه حتي اگر محصولي را رايگان هم دريافت كرده باشيد و اين محصول گارانتي خوبي نداشته باشد باز هم شما ضرر كرده ايد. اگر قسمت مورد نظر در بخش احكام كاري براي يكي از پرسنل مورد استفاده قرار گرفته شده باشد، امكان حذف آن قسمت وجود ندارد.

باسلام-در خصوص اخذ اسناد زندانيان در محل زندان و يا اخذ امضاي متعاملين بيمار در منزل با حضور نماينده دادستان باعنايت به عدم امكان اسكن نمودن اثر انگشت امضا كننده رويه به چه صورت خواهد بود؟ محل نصب نبايد در محل عبور آب يا باغچه باشد. به اين ترتيب، اين دستگاه مي تواند تقريباً در همه شرايط آب و هوايي ايران، به راحتي كار كند. با بزرگتر شدن مجموعه و افزايش تعداد پرسنل، كنترل آنها دشوار تر مي شود و براي اين منظور راه كار مناسب با شرايط پيش رو لازم و ضروري امي باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد فروش تجهيزات يا نصب و راه اندازي دستگاه حضور و غياب و نرم افزار هاي مربوطه در مشهد با ما تماس بگيريد. به منظور سهولت مشتريان، در بسياري از استان هاي كشور مراكز فروش دستگاه اسكنر اثر انگشت فوترونيك (كارتخوان و بدون كارتخوان) راه اندازي شد. استفاده ازسيستم هاي يكپارچه منابع سازماني كه قادراست اطلاعات را ازبخش هاي مختلف به صورت به هنگام دريافت واستفاده كند، بسياري ازخطاهاي ورود داده هاراكاهش مي دهد. سيستم هاي اكسس كنترل بسياري براي اين منظور طراحي و ساخته شده اند كه هم قابليت حضور و غياب كارمندان را داشته و هم قادر به شناسايي پرسنل با روش هاي مختلف روز دنيا هستند.

اين روش مدت زمان بيشتري از وقت كارمندان را در هنگام ورود و خروج مي گيرد. در سامانه حضور و غياب اتنسي كليه عمليات مربوط به ورود و خروج كاركنان، مرخصي ها، ماموريت ها، اضافهكاري، شيفت ها، تقويمكاري و كاركرد كاركنان ثبت شده و قابل بازيابي است. آيادر تهران قيمت دستگاه حضور و غياب نسبت به كرج كمتر است؟ آيادر تهران قيمت دستگاه حضور و غياب نسبت به مشهد كمتر است؟ ضمنا دستگاه ها در اين سيستم حضور و غياب نيز نياز به ناظر دارند چون همان مشكل ثبت تردد متقلبانه در اين دستگاه ها وجود دارد. در مجموع 9 دسته به صورت 0، 20، 40،… و 160 درجه وجود دارند. به دليل تماس فيزيكي كاركنان و دستگاه، اين احتمال وجود دارد كه آلودگي و باكتري و ميكروب از طريق لمس دست و سنسور توسط اثر انگشت از روي سنسور به فرد ثالثي منتقل و دچار مشكلاتي شود. علاوه بر اين، دمنوش گياه پنج انگشت يك درمان خانگي موثر براي حل مشكلات مختلف سلامتي است از جمله اختلالات قاعدگي، علائم يائسگي، PMS(اختلال پيش از قاعدگي)، گرگرفتگي، درد پستان (در اثر لمس)، كاهش توليد شير و ناباروري. پس از نوشيدن دمنوش گياه پنج انگشت، سطح پرولاكتين در بدن زنان شيرده افزايش مييابد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۵۳ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

آموزش ثبت ورود و خروج كالا به كمك سريال

آمازون معتقد است ضريب خطاي سيستم تشخيص چهره ۵ درصد است و روي صحت نتايج ۹۵ درصدي ميتوان اعتماد كرد. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است. عملكرد دستگاه كارت خوان بدون تماس به اين صورت است كه هنگامي كه كارت RFID ثبت شده در سيستم و متناظر با كاربر در مقابل دستگاه قرار مي گيرد، كاربر شناسايي خواهد شد. در اين قسمت به برخي از نكات كليدي كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. در نتيجه امكان ارائهي خدمات توسط شركت وجود ندارد و اگر عملكرد دستگاه با مشكل رو به رو شود؛ دستگاه عملا بياستفاده خواهد شد. باطري داخلي قوي با مدت زمان كاركرد بالا امكان ثبت اثرانگشت و كارت را براي پرسنل مجموعه در شرايط مختلف جوي فراهم مي آورد. اين پكيج حضوروغياب شامل سخت افزار همراه با نرم افزار رايگان است كه بمنظور حضوروغياب مجموعه هاي كوچك (زير ۲۰ نفر) بسيار كاربردي و مقرون به صرفه مي¬باشد. دستگاه حضور و غياب دستگاهي بسيار كاربردي و راحت براي استفاده در موسسات و شركت هايي با تعداد بيشمار كارمند است. سنسور استفاده شده در برخي از دستگاه حضور و غياب از نوع نوري (Optical) و مدل suprema sfm3520 مي باشد.

با استفاده از دستگاه كنترل تردد به عنوان تنها ابزار ثبت حضور و غياب، كارمندان براي هميشه از همراه داشتن كارت و حفظ كلمه عبور رها ميشوند و در دراز مدت موجبات افزايش كارايي كارمندان را فراهم ميكند. ما در اين مقاله قصد داريم هركدام از اين دستگاههاي حضور و غياب را به طور خلاصه به شما معرفي كنيم و گوشهاي از ويژگيهاي هر كدام را به شما ارائه دهيم. جالب است بدانيد كه دستگاه حضور و غياب و كنترل دسترسي ZK Fk 900 قابليت اتصال به شبكهاي و مشاهده اطلاعات به صورت آنلاين را دارد و ميتوان اطلاعات آن را به كمك پورت usb انتقال داد. به گفته هالورسن، همه اين بررسيها با استفاده از نرمافزار آمازون ركوگنيشن، در 24 ساعت قابل بررسي بودهاند و ماموران در صورت در اختيار داشتن اين نرمافزار ميتوانستند به راحتي چهره پادوك را در ميان تعداد بيشماري فيلم شناسايي كنند. از يك دوربين 3.1 مگاپيكسلي براي گرفتن و اسكن تصاوير در اين دستگاه استفاده شده كه به نوعي آن را به يك دستگاه پيشرفته تبديل كرده است. اسميت به نقش سازمانهاي فناوري در كاهش ريسك انحراف فناوري تشخيص چهره اشاره ميكند و براي جلوگيري از نقض حقوق اوليهي انسانها، درنظر گرفتن و اعمال راهبردهاي اخلاقي را ضروري ميداند. نرم افزار حسابداري محك اين امكان را به شما ميدهد تا كالاهايتان را به صورت سريالي در سيستم ثبت و آنها را به فروش برسانيد .

انرژي مصرفي اين دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمين ميشود و فاقد باتري است؛ پيشنهاد ميشود يك برق اضطراري براي اين محصول در نظر بگيريد تا در صورت قطعي برق، با مشكل تردد كاركنان مواجه نشويد. دارا بودن شبكه فروش جهاني در بيش از ۱۳۳ كشور دنيا و فروش محصولات خود به ۵۰ شركت امنيتي برتر جهان باعث شده است كه برند Supremaبه عنوان يكي از برترين برندهاي دستگاه حضور و غياب در جهان شناخته شود. برند Suprema يك شركت مشهور در حال رشد است كه در حال حاضر به عنوان يكي از متخصصين شيوههاي استفاده از اطلاعات بيومتريك براي تشخيص هويت شناخته ميشود. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي مدل T21F افق فرا ويژن ، شما را در كنترل هر چه بهتر پرسنل ياري ميكند. با توجه به توضيحات بالا، هركسي كه بتواند يك كپي از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هك كردن دستگاه حضور و غياب خواهد بود. سيستم حضور و غياب براي نظارت و مانيتور كردن ساعات كاري، مرخصي ها، مأموريت ها و همه امور زماني پرسنل است.



    • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه



    • آموزش Adaboost



    • امكان تعريف تعطيلات داخلي و رسمي براي شما وجود دارد



    • داراي پورت ارتباطي (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • تگ هاي مجاز : -




هيچ گاه نگراني براي گم كردن نداريد: بسياري از شركت ها هنوز هم از كارت ها براي ثبت زمان ورود كارمندان استفاده مي كنند. بهترين دستگاه حضور و غياب براي سازمان هاي امنيتي، نظامي و ديگر سازمان هاي مهم كه از دستگاه انتظاراتي بيش از ثبت ورود و خروج با كارت دارند، دستگاه هاي بيومتريك داراي تشخيص دوگانه اثر انگشت و تشخيص چهره هستند. در ساير سيستمهاي حضور و غياب ممكن است گذرواژه يا كلمهي عبور خود را فراموش كنيد، اما در سيستم حضور و غياب اثرانگشتي، شما هميشه براي ورود اجزاي بيومتريك خود (اثر انگشت) را به همراه داريد. ما در اين مقاله سعي ميكنيم مقايسه اي را بين دو نوع از معروفترين ساعت حضور و غياب انجام دهيم؛ از قابليتها و ويژگيهاي آنها بگوييم تا بتوانيد راحتتر تصميم بگيريد و دستگاه مناسب سازمان خود را پيدا كنيد. در صورتي كه در ديگر دستگاههاي حضور و غياب ديگر ممكن است بتوانيد گذرواژه و الگو را حدس بزنيد. اسكنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالايي دارد و از سوي ديگر ضريب خطاي آن بسيار پايين است. امنيت و دقت اين دستگاه بسيار بالاست و به دلايل امنيتي، حضور و غياب كاركنان در مراكز نظامي و امنيتي با اين دستگاه انجام ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۱:۵۴ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

فروش ويژه !! چهره, اثرانگشت, كارت, ارزان

خريداران محترم محصولات حضور و غياب و كنترل تردد در تهران و شهرهاي داراي نمايندگي مي توانند از خدمات نصب نرم افزار و آموزشي حضوري در محل شركت كاراپرداز يا محل خود بهره مند شوند. هر روزه ميليون ها تردد توسط دستگاه هاي PW ثبت و كنترل مي گردد. به طور كلي دستگاه حضور و غياب معمولا در دفاتر كار، شركت ها و سازمان ها به منظور كنترل تردد كارمندان مورد استفاده قرار مي گيرد. سيستم حضور غياب تلفني و ثبت ساعت ورود خروج كاركنان راهكاري براي كنترل تردد كارمندان و ثبت زمان ورودي و خروج پرسنل مي باشد. اين سيستم چهره فرد را با توجه به مردمك چشم كه در كادر شناسايي دوربين قرار ميدهد مي تواند شناسايي كند و تردد فرد را ثبت كند. به هر حال فراموش نكنيد كه شما هميشه بايد به دنبال بهترين ها با توجه به بودجه اي كه در اختيار داريد، برويد و مستحق تجربه يك خريد باكيفيت هستيد. مديريت كارمندان در محيط كار يكي از مواردي است كه مديران دائم بايد آن را درنظر بگيرند. امروزه كنترل داخلي از جمله با اهميتترين موضوعات در شركتها به جهت كاهش هزينهها و بالا بردن بهرهوري است. اين دستگاه ها امروزه از تنوع بسيار زيادي برخوردار شده اند و همين امر پروسه خريد دستگاه حضور و غياب را به مراتب براي خريداران اين نوع وسايل ديجيتالي كمي سخت و پيچيده كرده است.

قيمت دستگاه حضور غياب از اين مدل به مراتب ارزان تر از مدل هاي پيشرفته تر است كه امروزه استفاده مي شود. فقط كافي است كمي نزديك دستگاه شويد تا باركد كارت را بخواند. چگونه دستگاه حضور و غياب را آنلاين سفارش دهم؟ دستگاه تشخيص چهره جديد ترين نسل دستگاه ها مي باشد كه يك سيستم بيومتريك است و چهره فرد را با بصورت هوشمندانه شناسايي مي كند . يكي از بهترين روش هاي حضور و غياب، استفاده از سيستم اثر انگشت است. تبريز پس از تبريز (در سال ۱۲۸۷) و تهران (در سال ۱۲۸۹) سومين شهر ايران است كه در سال ۱۲۹۶ خورشيدي، نهاد شهرداري در آن تأسيس گرديد. دستگاه حضور و غياب دستگاهي است كه براي ثبت ورود و خروج مورد استفاده قرار ميگيرد . دستگاه حضور و غياب كارابان ابزاري است بسيار سودمند جهت مديريت تردد و عملكرد پرسنل و همچنين محاسبه حقوق و دستمزد ايشان كه هم براي كارفرمايان و هم پرسنل، مزاياي بسياري را به همراه دارد. مجموعه اي كه دستگاه حضور و غياب دارد يعني نظم دارد.

 

دستگاه حضور و غياب كارتي ، گزينه مناسبي براي شما خواهد بود. به همين دليل استفاده از دستگاه هاي حضور و غيابتحت شبكه ماداكتو كه مجهز به WebServer داخلي نيز مي باشند راهي ساده براي كنترل غير مستقيم تردد پرسنل و حتي مراجعين خواهد بود . و تو فيشا بايد به صورت چاپي كد مليتون ثبت بشه (فقط تو همون عوارضي هم ثبت … الان هم 2500 تا خريديم كه قيمت دلار در تاريخ 96/06/22، 3950 تومن بود كه جمعا شد …. سري جديد دستگاه حضور و غياب مدل UF100 نيز با قابليت شناسايي چهره و اثر انگشت و كارت و رمز عبور با قابليت تعريف ۱۵۰۰ چهر هنيز وارد بازار شد. لزوم ايجاد نظم در سازمانها بدان جهت است كه با اتكا به آن تمامي وظايف و كارها با دقت بيشتري انجام خواهد شد. قيمت دستگاه حضور و غياب با توجه به قابليت هاي ارائه شده در هر يك متفاوت است كه در ادامه برخي از اين قابليت ها را بررسي مي كنيم. با توجه به اهميت بازدهي عملكرد پرسنل در شرايط اقتصادي امروز كشور، كنترل تردد و عملكرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههاي حضور و غياب عملا غير ممكن مي باشد. شركت سامانه هاي بعد پنجم ارائه كننده دستگاه هاي حضور و غياب ، اثرانگشتي، كنترل تردد و كنترل دسترسي، مفتخر است محصول ديگري به نام دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي EB-103 را معرفي كند.



    • شارژ دهي باتري براي زمان استندباي و آماده باش : 5 روز



    • ايمني ارتباط با كامپيوتر با تعريف كلمه عبور



    • درب پشت ساعت



    • برگشت هزينه دستگاه پس از صدو بيست روز (با ۱۰ نفر پرسنل)



    • قابليت يكپارچه سازي و مديريت پرداخت ها



    • 1- دستگاه ساعت زني با كارت هوشمند ثبت ورود و خروج



    • اثر انگشت در برابر گذشت زمان مقاوم است

 



سرعت محصول: از ديگر نكات مهمي كه توصيه مي كنيم هنگام خريد يك دستگاه ثبت كننده ورود و خروج كاركنان به آن توجه داشته باشيد، CPU دستگاه مورد نظرتان است. ضمناً در اين نرم افزار 5 شيت براي 5 نفر پيش بيني شده كه با توجه به فايل راهنما به سادگي مي توانيد اين تعداد را با توجه به نياز خود تغيير دهيد. 7-آيا در صورت نياز ، استفاده از دستگاه حضور و غياب انتخاب شده در سيستم كنترل تردد امكانپذير (خروجي رله ) مي باشد؟ ۱- دستگاه حضور و غياب اثرانگشتي: با قرار دادن انگشت بر روي سنسور تشخيص اثرانگشت دستگاه حضور و غياب و مقايسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سيستم ساعت ورود و خروج ثبت ميشود. شهرداري كرج به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهري تقسيم شده و جمعاً مساحتي بالغ بر ۲۴۰ كيلومتر مربع را شامل ميشود. اين دستگاه با تمامي حافظه هاي فلش (USB) نيز سازگاري دارد و مي توانيد با انتقال اطلاعات دستگاه روي اين حافظه ها و اتصال به نرم افزار حضور و غياب، گزارش هاي لازم را جمع آوري نماييد. ثبت اين ركوردها از دستگاه حضور غياب ميتواند توسط پورت شبكه يا سريال و usb و يا فلش به سيستم انتقال داده شود .

ساعت حضور و غياب ARAS T۷ مجهز به اين تكنولوژي و سيستم عامل لينوكس و دوربين داخلي و با امكان نامحدود ثبت تردد و ذخيره عكس در حافظه ي داخلي و در رديف مدرنترين محصولات جهاني مي باشد. شما عزيزان با خريد ساعت مچي، از وب سايت ساعت لوكس با فروشگاه و سامانه معتبري رو به رو هستيد كه تمام نياز هاي سليقه شمارا برطرف مي كند. بسته به نياز مشتري، امكانات سخت افزاري مثل تخليه اطلاعات روي حافظه جانبي واي فاي مي تواند براي آن وجود داشته باشد و همين موضوع دستگاه حضور و غياب كارتي V800 را تبديل به يك گزينه مناسب مي نمايد. همچنين استفاده از گيت هاي كنترل تردد ماداكتو نيز در كنار اين دستگاه ها از ورود افراد متفرقه جلوگيري نموده و كليه ترددها ثبت مي نمايد . كه پرسنل هم مي تواند با اثر انگشت و هم با كد ( رمز) تردد خود را ثبت نمايد.

در نتيجه خواهيد ديد كه با گذشت زمان يك نظم يك پارچه را در مجموعه ي خود برقرار كرده ايد. به عنوان مثال در يك بيمارستان، شست ­و شوي مكرر دست­ها و خشك يا مرطوب بودن قسمتهاي مختلف دست، باعث ايجاد چالش­ هاي آماري و ­محيطي در سنسورهاي بيومتريك مي­شود. خريد دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره امري ضروري براي بسياري از سازمانها و شركتهاي بزرگ است زيرا بهرهمندي از اين دستگاه باعث ميشود تا بتوان بر بسياري از امور مربوط به كاركنان مديريت كارآمدتري داشت. بطور كلي استفاده از تجهيزات حضور و غياب و كنترل تردد بر مبناي تكنولوژي تشخيص چهره در حال گسترش روز افزوني است . دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره , كارت بدون تماس داراي دوربين رنگي صفحه نمايش لمسي پورت USB -اتصال مستقيم به شبكه LAN - WIFI كنترل دسترسي(ACCESS CONTROL) …. صفح نمايش دستگاه رنگي است يا سياه و سفيد؟ دستگاه ساعت زني با تشخيص اثر انگشت به دو صورت نوري و خازني موجود است كه براي شناسايي اشخاص استفاده مي شود. كار اين دستگاه همانند كارت مترو مي باشد ،با اين تفاوت كه شما به جاي كارت به مشتري هايVIP خود tag مدل جاكليدي مي دهيد كه دررنگ هاي مختلف موجود ميباشد . پس از انتخاب دستگاه حضور و غياب مورد نظر خود, آن را در فروشگاه آنلاين دياكالا خريداري كرده و منتظر دريافت پكيج باشيد. اما دياكالا در سراسر كشور دستگاه هاي حضور و غياب را با قيمت بورس تهران و به قيمت دفتر مركزي دياكالا در تهران ارائه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۲۶ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

روش هاي ثبت ساعت حضور و غياب در دستگاه حضور و غياب

پذيرنده متعهد مي باشد تا صرفا براي خدمات مجاز كه حقيقتا انجام ميشود، از پايانه فروش استفاده نمايد و از انجام هرگونه معامله صوري يا شبيهسازي از طريق پايانه فروش پرهيز نمايد. مراقب نصب دستگاه هاي اضافي روي كارتخوان باشيد تا طعمه خوبي براي كلاهبرداران مجازي نباشيد. مشاهده كارت شناسايي و يا معرفي نامه معتبر از طرف شركت مربوطه ضروري است، لذا پذيرنده بايد پيش از اجازه هرگونه دسترسي به پايانه فروش و يا اعمال تغييرات بر روي دستگاه، شخص پشتيباني كننده را احراز هويت نمايد. لازم بذكر است پايانه فروش تنها با حسابهاي بانكي كه دقيقا به نام شركت باشد بايد مرتبط باشد. چگونه مي توان يك دستگاه پايانه فروش (POS) دريافت نمود ؟ پس از انجام تراكنش دستگاه به صورت خودكار رسيدي مبني بر انجام موفق يا ناموفق تراكنش چاپ مي نمايد. گاهي هم استفاده از طول موج نامناسب براي تايپ پوستي، به طور مثال به جاي استفاده از ليزر اندي يگ (ND:YAG) براي پوست هاي تيره، اگر از ليزر الكساندرايت استفاده شود يقينا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غيابي حتما نرم افزاري هم دارد. اين دستگاه ۲نوع ظرفيت زماني ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت براي ضبط مكالمات دارد كه هنگام خريد با توجه به نياز انتخاب ميشود. به دليل مزاياي بسيار، استفاده از سيستم حضور و غياب بيومتريك در حال افزايش است.

اولين دستگاه هاي حضور و غياب ساخته شده از چوب، در بر گيرنده يك ساعت و يك نوع چرخ بود. درشغل هاي متفاوت فقط يك روش درست براي ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعي، بهترين، آسان ترين و اثرگزارترين راه براي آن شغل است.در ضمن هر يك از روش ها در يك موقعيت خاص كاربرد دارند. پذيرنده متعهد است ضمن نظارت كافي بر روي عملكرد كاركنان خود داشته باشد لذا مسئوليت هرگونه سوء استفاده احتمالي از طرف كاركنان تحت مديريت خود به عهده پذيرنده مي باشد. و يا مجموعه شما داراي شيفت هاي چرخشي (به اصطلاح چرخشي) مي باشد؟ دستگاه حضور غياب سري V800 داراي صفحه كيبوردي مصوص با دكمه هاي كاربردي است. جهت ذخيره اطلاعات تخصيص الگوي كاري، دكمه «ثبت» را كليك نماييد. 8. هم اكنون بر روي دسكتاپ سيستم خود دو آيكن به نام هاي trafficview و clock اضافه گرديده است كه در ادامه توضيحات لازم جهت كار با هر يك ذكر شده است. شما نيز به عنوان دريافت كننده خدمات دستگاه كارتخوان مي بايست از حقوقي كه داريد مطلع باشيد.

  1. قابليت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابليت ثبت سرويس هاي مختلف جهت محاسبه تأخير سرويس
  3. نگهداري اطلاعات اساتيد
  4. آلارم نقطه سفارش كالا
  5. قابليت ذخيره سازي 5000 اثر انگشت

مجددا در اينجا نيز به منظور جلوگيري از هك اسكنر اثر انگشت بايد ميزان امنيت دستگاه را مد نظر بگيريد. ممكن است بيتوجهي به همين نكات ساده منجر به بروز مشكل در عملكرد تاچ آيدي يا همان اسكنر انگشت آيفون يا آيپدتان شده باشد. اسلايدر تمام گزينه هاي مرتبط با فيس آيدي را غير فعال نماييد. اين شركت از بدو ارائه ساعت هاي كارتزني, مدل هاي متنوع با كارت خوان هاي مختلف را توليد و عرضه نموده است. امروزه كارت ساعت ها از روش هاي گوناگوني از قبيل كارت زدن، كارت هاي مغناطيسي، باركد، كد هاي عبور و روش هاي بيومتريك قابل استفاده هستند. با استفاده از باركد، مغناطيس، پروكسي و يا مايفر مي­توان چنين كارت هايي ساخت. مثلا رمز كارت خود را به مشتري نگوييد يا اگر مجبور شديد، با صداي بلند نگوييد! چه خدماتي بر روي پايانه فروش به طور معمول ارائه مي شود ؟ در صفحه اصلي به كمك كليد هاي جهت روي دستگاه گزينه ي مديريت USB را انتخاب كرده و كليد M/OK را بزنيد.

راه اندازي آن بسيار آسان بوده و وابستگي به كامپيوتر ندارد. حافظهي داخلي نداشته و كارت حافظه ۸ يا ۱۶ گيگابايتي به آن متصل ميشود. اصولا كسانيكه مايل به ه كد ست گاه حضور و غياب ميباشند كارمندان دردسرساز هستندو يا افراد سودجو و يا كار شناسان امنيت براي تست دستگاه ها ميباشند . نوع حضور و غياب براي هر سازماني متفاوت است. قيمت ساعت حضور و غياب كارتي virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت ميباشد. چگونه مي توان از اصالت اشخاصي كه جهت رسيدگي به پايانه مراجعه مي نمايند اطمينان حاصل نمود ؟ پذيرنده موظف است تا نظارت لازم بر پايانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسيد تراكنش خريد از روي پايانه فروش خود اطمينان حاصل نمايد. خدماتي كه بر روي پايانه هاي فروش قابل ارائه مي باشند شامل موارد زير است: خريد پرداخت قبض و ساير پرداخت هاي شناسه دار خريد شارژ و مانده گيري.

در بخش زير سوالات پرتكراري كه كاربران از ما سوال ميكند با جواب صحيح داده شده است. توجه: تمامي ساعت سيم كارت خور اندرويدي از طريق فرم زير در چند ساعت كاري قابل رجيستر هستند. كنترل دوربين شما با اين ساعت ! جالب است كه بدانيد قيمت اين قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهاي كوچكي براي ورود پروب دستگاه ايجاد مي شود كه در صورت نياز به بخيه هم حداكثر با يك بخيه ظريف بسته مي شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتي اخذ رسيد خريد موفق از دستگاه به معني انجام تراكنش بوده و واريز وجه به حساب پذيرنده تضمين شده است. اين دستگاه توليد داخل ايران بوده و در نوع خود رقيب محصولات خارجي ميباشد. تصوير زير، نمايي از بورد داخل دستگاه ضبط مكالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان ميدهد. اين موضوع نشان مي دهد كه فردي كه در حال حاضر دوربين تصوير آن را ثبت مي كند، فرد آشنايي نيست و اين ممكن است براي شما دردسر ايجاد كند. از اين رو سامانه اطلاعرساني طرح رجيستري در اطلاعيهاي عنوان كرد كه طرح رجيستري ساير دستگاه هاي سيم كارت خور در آينده نزديك انجام خواهد شد و اين دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجيستري نميشوند. براي يكپارچهسازي اين سامانه با سيستمهاي مديريت سرمايه انساني؛ با ثبت اطلاعات پايهي پرسنلي افراد و حكم كارگزيني آنها در سيستم، ميتوان بدون نياز به وارد كردن دوباره اطلاعات، گزارشهاي موردنياز را در سيستم مديريت تردد مشاهده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۹:۵۹ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

قيمت دستگاه ثبت ورود و خروج

آيفونهاي اپل به سنسور اثر انگشت مجهز هستند و اين موضوع استفاده از اين محصولات را دلپذيرتر ميكند. عليرغم اينكه اغلب ما كارايي سنسور اثر انگشت آيفون را تنها در باز كردن قفل صفحه نمايش ميدانيم، اين قطعه ميتواند كاربردهاي ديگري هم داشته باشد. براي استعلام دقيق قيمت دستگاه حضور و غياب Multibio700 و هر گونه مشاوره و راهنمايي، با همكاران حرفه اي ما در بخش فروش تماس بگيريد. دستگاه حضور و غياب مدل RF800 از ۴ زبان به روز دنيا پشتيباني ميكند. يكي از اين دستگاهها، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره است كه مطابق با آخرين تكنولوژيهاي روز دنيا طراحي شده است. گوشي iPhone X نخستين گوشي كمپاني اپل بود كه در آن از سيستم تشخيص چهره استفاده شده بود. هك اسكنر اثر انگشت گوشي هاي هوشمند به اين روش، در برخي مواقع مثل آب خوردن صورت ميگيرد. درباره گوشي هاي هوشمند، كار زيادي از دست شما ساخته نيست، به همين دليل اگر به حفظ حريم خصوصي خود اهمين زيادي ميدهيد، بهتر است به ديگر روشهاي تامين امنيت همچون استفاده از پسوردهاي متني پيچيده روي بياوريد. هم اكنون اثر انگشت شما به ليست اثر انگشت هاي قابل اعتماد آيفون اضافه شده است.

نكته قابل توجه اينكه به دليل بلند بودن طول اهرم يا بوم، ممكن است در برابر باد هاي شديد دچار تنش پيچشي (سخت ترين نوع تنش) در قسمت پايه شود، بنابراين نصب راهبند بايد با دقت فراوان انجام گردد. نصب و راه اندازي اين دستگاه بسيار سادهتر از ساير دستگاههاي موجود در بازار است و شما تنها بايد چند پورت يو اس بي را به يكديگر وصل كنيد تا از آنها استفاده كنيد. همچنين به راحتي مي توانيد هر فايل يا فولدري را كه مايل هستيد رمزگذاري نموده و شرايطي را فراهم آوريد كه تنها با تشخيص اثرانگشت شما محتويات آن فايل يا فولدر قابل استفاده باشند . گروه مهرپردازش جهت افزايش رضايتمندي همكاران و مشتريان عزيز اقدام به ارائه ليست قيمت دستگاه كنترل تردد,اثر انگشتي,تشخيص چهره,كارتي ZK نموده است. دومين پيادهسازي محبوب براي تشخيص چهره از سوي Dlib ارائه شده و از مفهومي به نام هيستوگرام گراديانهاي جهتدار (HOG) بهره ميگيرد.



    • 10-3-6 اعزام به ماموريت حتما بايستي از محل شركت انجام شود



    • سئو و بهينه سازي سئو و بهينه سازي سايت چيست؟



    • سيستم كنترل تردد سازماني | Organization Access Control



    • زاويه ديد 125 درجه




فرآيند ضبط زمان در اين نرم افزار با توجه به ويژگي هايي كه براي ورود داده از جمله كارت هاي زمان ارائه مي دهد به نظارت هر چه راحت تر حضور و غياب كارمندان كمك مي كند. نرم افزار رايگان ويسمن داراي امكان پشتيبان گيري و بازيابي از اطلاعات و داده هاي نرم افزار است. قصد داري يك نرم افزار بسازي؟ اين نرم افزار جهت كنترل ورودوخروج پرسنل و محاسبه كاركرد ماهانه با قابليت تهيه گزارشات مرخصي ، ماموريت ، اضافه كار و كليه احكام رايج طراحي گرديده است . نرم افزار تحت وب iosoft، براي مديران و كارمندان هر شركتي مفيد است. 2. نمايش: با انتخاب گزينه هدايتگر ليست گزينه هاي نرم افزار قابل مشاهده مي باشند. يكي از بهترين روشهايي كه با استفاده از آن ميتوانيد اثر انگشت هاي ثبت شده براي آيفون خود را متمايز و قابل شناسايي كنيد مربوط به نامگذاري آنها ميشود. به گفته هالورسن، همه اين بررسيها با استفاده از نرمافزار آمازون ركوگنيشن، در 24 ساعت قابل بررسي بودهاند و ماموران در صورت در اختيار داشتن اين نرمافزار ميتوانستند به راحتي چهره پادوك را در ميان تعداد بيشماري فيلم شناسايي كنند. قيمت مناسب اين دستگاه در كنار كيفيت بالاي آن اين دستگاه را به يكي از محصولات پر فروش در زمينه تشخيص چهره بدل كرده است.

در اين مطلب با 5 روش فريب دادن و هك اسكنر اثر انگشت و همچنين روشهاي جلوگيري از آنها آشنا خواهيم شد. همانند قفلهاي عادي، كه با استفاده از مستر كي (شاه كليد) ميتوان آنها را باز كرد، براي اسكنرهاي اثر انگشت نيز چيزي مشابه تحت عنوان مسترپرينت وجود دارد. اگر هكر، تصويري از اثر انگشت شما داشته باشد، اصليترين كليد دور زدن اسكنرها به وسيله جا زدن خود به جاي شما را در اختيار دارد. بدين منظور شما بايد اثر انگشت خود را به عنوان اثر انگشت قابل اعتماد براي دستگاه ثبت كنيد. با استفاده از سنسور اثر انگشت آيفون ميتوانيد مشخصات منحصر به فرد انگشت خود را براي دستگاه ثبت كنيد و به اين صورت تنها با قرار دادن انگشت خود بر روي تاچ آيدي (Touch ID) محصول از قفل صفحه نمايش آن عبور كنيد. البته سنسور اثر انگشت آيفون يا تاچ آيدي (Touch ID) آن، قابليتهاي ديگري را هم در اختيار كاربران قرار ميدهد كه در ادامه و بخشهاي بعدي اين مقاله با آنها آشنا ميشويد. آيفونهاي اپل اين اجازه را به كاربر ميدهند تا 5 اثر انگشت مختلف را به عنوان اثر انگشت هاي قابل اعتماد براي دستگاه ثبت كنند. اما چگونه ميتوانيم اين عمل را انجام دهيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۰۲ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)

تشخيص چهره استفاده ميشود

بر روي تمامي توليدات خود دستگاه و همچنين چاپ بر روي هر وسيله اي كه قابليت چاپ هاي زر كوب و تبليغاتي را داشته باشد. اصل مقاله انگليسي را مي توانيد به طور رايگان دانلود كنيد. در اين مقاله به خواص گياه پنج انگشت پرداخته مي شود. اين نوع دستگاههاي حضوروغياب ارزانترين نمونههاي موجود در بازار هستند؛ كه بيشتر مورد استفاده كسبوكارهاي كوچك با تعداد پرسنل كم ميباشند. چرا كه تكنولوژي در بحث افزايش امنيت و بهبود دستگاه هاي حضور و غياب راه خود را به خوبي طي كرده است كه نتيجه آن دستگاه هاي بيومتريك موجود در بازار است. اگر بخواهيم در خصوص سيستم حضور و غياب مدرن در مدارس توضيح دهيم نياز اصلي را مي توان بحث نرم افزار حضور و غياب بيان كرد. بنابراين اول بايد با دارو، مشكلات هورموني رو درمان كرد و بعد رفت سراغ ليزر موهاي زائد! اين علائم را ميتوان با نوشيدن دمنوش گياه پنجانگشت درمان كرد.

اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. … اتوماسيون كنترل تردد و انواع دستگاه ورود و خروج هوشمند جهت ثبت و كنترل ورود و خروج. شركت تسنيم يكي از توليدكنندگان سيستمهاي كنترل تردد، حضور و غياب، پلاك خوان، گيت كنترل تردد و غيره ميباشد. اين دستگاه از مجهزترين و پيشرفتهترين دستگاههاي اين شركت ميباشد كه قابليت شناسايي با چهار روش تشخيص چهره، تشخيص اثر انگشت، استفاده از كارت تردد و استفاده از رمز را دارد. تعيين سطوح دسترسي در 4 دسترسي براي هر موضوع از قابليتهاي ديگر آن ميباشد . چنانچه هركس اطلاعي از مخفيگاه وي دارد ميتواند موضوع را از طريق شماره تماس 51055658 در اختيار كارآگاهان قرار دهد. اين دستگاه مي تواند به راحتي اين كار را براي شما انجام دهد. بهتر است نرم افزار محيطي كاملا كاربر پسند و راحت داشته باشد تا نيازي نباشد هر ماه شما براي محاسبه كاركرد افراد با پشتيباني تماس بگيريد. براي دريافت ليست قيمت با واحد سفارشات هاوين تماس بگيريد.

 

  • پشتيباني از سيم كارت
  • 28- پيمانكار حق واگذاري پيمان را به غير ندارد
  • ايجاد دسترسي آنلاين به اطلاعات در تمامي نقاط جهان
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )
  • 100 زدن شيمي كنكور 97 ، با 4 ماه مطالعه
  • شيت هاي كاركرد “101-102- و …”
  • قابليت شناسايي كف دست تا ۶۰۰ الگو

سودخالص اين كار با يك محاسبه ساده ، عددي بسيار بالا خواهد شد كه مبلغي بيش از 50 درصد در هر واحد است. كار در منزل با درامد عالي و سرمايه كم با راه اندازي توليدي پوشه دكمه دار فروش خط توليد پوشه دكمه دار با قابليت توليد انواع محصولات پلاستيكي از طريق پرس حرارتي و دكمه زني. دستگاه كنترل دسترسي محصولات --گيت كنترل تردد --دستگاه حضور و غياب --گيت ضد انتحاري --گيت فلزياب --دستگاه كنترل دسترسي --دستگاه گشت و نگهباني --دستگيره الكترونيكي --كنترل تردد سازماني -- قفل الكترونيكي (باشگاهي ، استخري) --قفل برقي ( شفتي ، مگنتي ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسي خروجي (Push Button) --كارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتي --راهبند نرم افزارها --اتوماسيون شهر بازي --اتوماسيون حضور و غياب --اتوماسيون تغذيه --اتوماسيون مجموعه ورزشي --اتوماسيون خوابگاه دانشجويي --اتوماسيون پاركينگ --اتوماسيون مديريت ارباب رجوع --اتوماسيون مدارس هوشمند --اتوماسيون حقوق و دستمزد --اتوماسيون ميز خدمت --سيستم مديريت صندوق امانات --اتوماسيون جامع كنترل تردد ورزشي راهكارها --سيستم جامع كنترل دسترسي --راهكارهاي كنترل دسترسي --راهكار هاي شهربازي --راهكارهاي RFID --راهكار هاي بيومتريك --كارت هوشمند بيومتريك پشتيباني --ارسال درخواست پشتيباني --ثبت نام در كلاس هاي آموزشي --نرم افزار حضور و غياب رايگان --دانلود نرم افزار ريموت فرادسك راهنما --خريد دستگاه حضور و غياب --قيمت دستگاه حضور و غياب --دستگاه حضور وغياب چيست ؟

اين دستگاه قابليت توليد انواع محصولات پلاستيكي را از طريق پرس حرارتي و دكمه زني دارد. روي آن ذخيره شود، در هر لحظه ميتوان موجودي انبار را استخراج و حتي محدوده موجودي را براي نرمافزار تعريف كرد تا اگر از آن مقدار كمتر شد، به طور خودكار سند سفارش صادر شود. در انبار شيميايي كه تاريخ اعتبار اهميت بسياري دارد، استفاده از اين برچسبها نزديك شدن تاريخ انقضاي مواد شيميايي را آلارم ميدهد تا بتوان قبل از فاسد شدن، از آنها استفاده كرد. ۱۱. آكنه را كاهش ميدهد. وي ادامه داد: چون سن اين زن بالا بود اصلا به او شك نكردم و به قصد كمك كارتم را در اختيارش قرار دادم او پس از انجام عمليات بانكي، كارت عابربانكم را پس داد. توضيحات. خريد دستگاه پيكسل زن. خريد دستگاه پيكسل زن دستي به همراه انواع قالب و كاتر و تيغ. پيكسل سردا /محصولات /دستگاه پيكسل زن … صافي. با استفاده از اين كارتها به جاي كارتهاي پرسنلي، ديگر صف كارتزني ايجاد نميشود بلكه با خروج از در كارتزني، اطلاعات كارت افراد توسط دستگاه خواننده خوانده ميشود. • دريافت اطلاعات ورود و خروج پرسنل از دستگاه كارت زني بصورت لحظه اي.

• مشخص نمودن شيفت دائم پرسنل با قابليت تعريف شيفتهاي موقت براي بازه هاي زماني مشخص و نگهداري سوابق شيفت پرسنل. • گزارش سوابق شيفت. • گزارش كاركرد ماهانه. با سامانه حضور و غياب تنها با چند كليك به گزارش هاي دقيق ساعت كار، غيبت، اضافه كاري دسترسي خواهيد داشت. قيمت بليت بازيهاي ايران در جام جهاني چند دلار است؟ لطفا در صورت مشاهده اختلاف ميان قيمت فروشندگان در آي تي بازار و خريد از سايت فروشنده و همچنين در صورت مشاهده هرگونه تخلف فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهيد. 5. نمايش نوار رنگي دور عكس فرد جهت اطلاع Online و تشخيص وضعيت حضور، غيبت، . پس از انجام بررسي هاي لازم توسط سيستم، الگوي كاري ذخيره شده يا پيام هشدار مشابه مرحله تخصيص الگوي كاري جديد، نمايش داده خواهد شد. برنامه به صورت اتوماتيك انطباق روزهاي هفته و روزهاي الگوي كاري هفتگي را بررسي كرده و در صورت عدم انطباق پيام هشدار نمايش داده مي شود.

با وجود اين دستگاه هم كاركنان نسبت به ساعات كاري خود متعهدتر ميشوند و هم مديران با سهولت بيشتري زمان حضور آنان را محاسبه ميكنند. اگر كاميونهاي ورودي به شركت نيز از اين برچسبها استفاده كنند، عبور و مرور و زمان تخليهشان ثبت ميشود. اكنون، زمان كد زدن فرا رسيده است. چقدر تست بزنيم , لذا چقدر تست زدن براي موفقيت در كنكور بسيار تعيين كننده خواهد بود و بايد جدي گرفته شود. Cascade مجموعهاي از فيلترها است كه يكي پس از ديگري براي تشخيص چهره از طريق ويژگيهاي آن، بر تصوير اعمال ميشوند. قبل از رسيدن وسيله نقليه به درب ورودي يا خروجي ؛ ماشين از محلي كه در آن يك آنتن جهت دريافت اطلاعات تگ چسبيده شده بر روي وسيله نقليه وجود دارد؛ عبور مي كند. امروزه بصورت يك جريان كاملاً متداول، حيوانات اهلي بوسيله كپسولهاي قابل تزريق و يا تگ هايي كه به گوش حيوانات متصل مي شود؛ به اين فن آوري مجهز مي شوند. اين سيستم با چسباندن يك تگ برروي وسيله نقليه و قراردادن كليه اطلاعات مربوط به اين وسيله در حافظه آن امكان پذير مي شود. توليدي را داشته باشند، اطلاعات مربوط به ورود و خروج هر شخص به سالنهاي توليدي ثبت شود. • ثبت مشخصات پرسنل و كليه افراديكه بصورت روزانه در سازمان تردد نموده و نياز به اطلاعات ورود و خروج آنها ميباشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۴:۵۱ توسط:تيم فني موضوع: نظرات (0)